Citat:
Två skapligt små studier, 116 stycken kvinnor totalt, lägg på en etta på det så börjar du närma dig det antalet kontaktannonser, trådar och kommentarer som jag har sett kvinnor skriva över åren på div forum, som säger något helt annorlunda.
Det har även låtit likadant från dom flesta när ämnet har kommit upp på div sammankomster, dom få som har sagt att "storleken inte spelar någon roll" har varit mindre fagra och av vad jag vet oerfarna.
Och vad menar du med att jag snackar skit? Studierna visar ju det jag säger, att dom flesta föredrar en över medlet, vilket 16 är.
Det har även låtit likadant från dom flesta när ämnet har kommit upp på div sammankomster, dom få som har sagt att "storleken inte spelar någon roll" har varit mindre fagra och av vad jag vet oerfarna.
Och vad menar du med att jag snackar skit? Studierna visar ju det jag säger, att dom flesta föredrar en över medlet, vilket 16 är.
Du säger jämnt och ständigt att de flesta kvinnor föredrar "18-20", även i ditt förra inlägg vilket jag citerade. Nu säger du 16.
Ja, 16-16,5 är över medel, det håller jag med om. Jag tror de flesta tjejer föredrar någon centimeter över medel.
F ö tror jag inte medel är 13 cm, det är bara den indiska studien som säger. Medel ligger kring 14,5-15 bland västerlänningar, mätt på rätt sätt (personen ståendes, man mäter på ovansidan utan att trycka in). Men det är väl en annan fråga.
Däremot att du har fel vad gäller dina 18-20 ser man ju lätt genom att faktiskt kolla på vad folk säger på forum.
SE ÄVEN MIN LÄNK I FÖRRA INLÄGGET där de säger att de flesta kvinnor ÖVERSKATTAR storleken. Så när kvinnor på forum säger "jag föredrar 20" så menar de kanske 17. Detta har jag läst mycket anekdotisk information om.
I alla RENT FAKTISKA studier så är det mellan 16-16,5 cm som är vad de föredrar. Läste även en kille på ett forum som gick ut med dildos i olika storlekar och först frågade tjejer vad de tyckte var bra storlekar, och många svarade 8 inches (20cm). Sen när han tog fram dildosarna valde de flesta den som var 6-6,5inches (15-16,5 cm). Kan ej hitta det foruminlägget nu dock. Men det är ju ett test som man skulle kunna göra själv. (ta med en tjej bara som ställer dem frågor)
Jag skrev faktiskt nyligen själv ut lite pappersutklipp på penisstorlekar. Man blir lite förvånad över hur stor 16,5cm faktiskt ser ut när man lägger bilden framför sig. En ölburk är 16,8cm hög, som jämförelse.
Senast redigerad av grelin1999 2015-10-15 kl. 10:38.
Senast redigerad av grelin1999 2015-10-15 kl. 10:38.