2015-10-15, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Två skapligt små studier, 116 stycken kvinnor totalt, lägg på en etta på det så börjar du närma dig det antalet kontaktannonser, trådar och kommentarer som jag har sett kvinnor skriva över åren på div forum, som säger något helt annorlunda.
Det har även låtit likadant från dom flesta när ämnet har kommit upp på div sammankomster, dom få som har sagt att "storleken inte spelar någon roll" har varit mindre fagra och av vad jag vet oerfarna.
Och vad menar du med att jag snackar skit? Studierna visar ju det jag säger, att dom flesta föredrar en över medlet, vilket 16 är.

Du säger jämnt och ständigt att de flesta kvinnor föredrar "18-20", även i ditt förra inlägg vilket jag citerade. Nu säger du 16.
Ja, 16-16,5 är över medel, det håller jag med om. Jag tror de flesta tjejer föredrar någon centimeter över medel.
F ö tror jag inte medel är 13 cm, det är bara den indiska studien som säger. Medel ligger kring 14,5-15 bland västerlänningar, mätt på rätt sätt (personen ståendes, man mäter på ovansidan utan att trycka in). Men det är väl en annan fråga.

Däremot att du har fel vad gäller dina 18-20 ser man ju lätt genom att faktiskt kolla på vad folk säger på forum.

SE ÄVEN MIN LÄNK I FÖRRA INLÄGGET där de säger att de flesta kvinnor ÖVERSKATTAR storleken. Så när kvinnor på forum säger "jag föredrar 20" så menar de kanske 17. Detta har jag läst mycket anekdotisk information om.
I alla RENT FAKTISKA studier så är det mellan 16-16,5 cm som är vad de föredrar. Läste även en kille på ett forum som gick ut med dildos i olika storlekar och först frågade tjejer vad de tyckte var bra storlekar, och många svarade 8 inches (20cm). Sen när han tog fram dildosarna valde de flesta den som var 6-6,5inches (15-16,5 cm). Kan ej hitta det foruminlägget nu dock. Men det är ju ett test som man skulle kunna göra själv. (ta med en tjej bara som ställer dem frågor)

Jag skrev faktiskt nyligen själv ut lite pappersutklipp på penisstorlekar. Man blir lite förvånad över hur stor 16,5cm faktiskt ser ut när man lägger bilden framför sig. En ölburk är 16,8cm hög, som jämförelse.
Senast redigerad av grelin1999 2015-10-15 kl. 10:38.
Citera
2015-10-15, 10:45
Bannlyst
Hahahahah, kul att se hur noga alla är med decimalerna "jag har faktiskt en 14.7cm kuk" nigga säg att den antingen är 14 eller 15 bara.

/Niggern (18 cm kuk)
Citera
2015-10-15, 22:10
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
SE ÄVEN MIN LÄNK I FÖRRA INLÄGGET där de säger att de flesta kvinnor ÖVERSKATTAR storleken. Så när kvinnor på forum säger "jag föredrar 20" så menar de kanske 17. Detta har jag läst mycket anekdotisk information om.
jag är liiiite allergisk mot det där med ankedotisk fakta men..

https://www.youtube.com/watch?v=5tiRLg5rtvA
Den här är lite kul. Som de säger, det kvinnor säger är önskvärd omkrets är i runda slängar hur grov en snitt-kvinnas handled är.
Tror vi att de ens vet hur grovt det är?
Citera
2015-10-15, 22:50
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon

Den här är lite kul. Som de säger, det kvinnor säger är önskvärd omkrets är i runda slängar hur grov en snitt-kvinnas handled är.

Studien dom pratar om menar att idealkuken har runt 16cm i omkrets.
Såvida vi inte pratar överviktiga tjejer så stämmer jämförelsen med handleden ganska bra, man måste komma ihåg att handleder och kukar inte har samma form. Men måttet kan fortfarande vara detsamma.
Citera
2015-10-15, 23:03
Medlem
Citat:

De snackar om denna bilden
http://www.buzzfeed.com/peggy/the-authentic-womens-penis-size-preference-chart#.kmjYO03V8J
Den anses inte trovärdig, har sett folk diskutera den på forum. Man antar att den är fabricerad för att sälja penisförlängningspiller eller nåt....

Nån som gick genom hans sida här: https://www.lpsg.com/threads/the-truth-about-penissizedebate.29041/

Men det finns säkert massor av män, typ som han MikeHunt losern, som tar det som sanning oavsett. Typ som en hypokondriker som läser nånstans att en nysning KAN vara tecken på ebola.

Tja, vad ska man säga, nån som gjort nån slags hemmasnickrad sammanställning baserad på lite påhittad info. Som sagt finns det mycket annan info som pekar på andra storlekar.

Vi kan diskutera den bilden och storlekarna som anges om någon vill. Dess idealmått på omkrets är, som du säger, löjliga (mindre än 1% har så grov f ö).

Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Såvida vi inte pratar överviktiga tjejer så stämmer jämförelsen med handleden ganska bra, man måste komma ihåg att handleder och kukar inte har samma form. Men måttet kan fortfarande vara detsamma.

Det är ingen studie, det är bara nån som hittat på saker. Se ovan.
16cm är för mycket för de allra flesta vilket vi kan diskutera om du vill.
Citera
2015-10-16, 08:50
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Det är ingen studie, det är bara nån som hittat på saker. Se ovan.
16cm är för mycket för de allra flesta vilket vi kan diskutera om du vill.

Alltså, ser du dig själv som någon sorts auktoritet? Varför skulle jag ens komma på tanken att diskutera med dig hurvida 16cm omkrets är för mycket för de allra flesta när jag kan prata tjejerna direkt istället.
Citera
2015-10-16, 10:26
Medlem
Citat:
Alltså, ser du dig själv som någon sorts auktoritet? Varför skulle jag ens komma på tanken att diskutera med dig hurvida 16cm omkrets är för mycket för de allra flesta när jag kan prata tjejerna direkt istället.

Jag tror jag läst mer i ämnet än några tjejer du snackar med som gissar lite storlek på måfå.
Citera
2015-10-16, 15:56
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Jag tror jag läst mer i ämnet än några tjejer du snackar med som gissar lite storlek på måfå.

Kul för dig, du kan pracka på din antiintellektuella självgoda dynga på någon annan.
Citera
2015-10-16, 18:07
Bannlyst
Citat:
Kod:
cm	Antal	Procent
8	430	0,000120392
9	15049	0,004213423
10	153901	0,043089247
11	587782	0,164567374
12	1029442	0,288223469
13	966361	0,270562032
14	546876	0,153114501
15	204404	0,057229091
16	54389	0,015227848
17	10996	0,003078663
18	1776	0,000497245
19	250	6,99951E-05
20	21	5,87959E-06
21	3	8,39941E-07

S:a	3571680	100%

Inte verkligheten, men sannolikt nära. Samma beräkning och källa som tidigare.

Inlägget ovan är nära verkligheten. Där ser ni hur normalt det är med rätt grov penis. Jag tror kvinnor utan problem kan ta en omkrets på 18 cm.

Jag är en kille på 178 lång och har en penis på 14 cm omkrets. Kvinnor tycker den är normal eller lägger nästan aldrig märke till det. Två gånger har jag blivit ordentligt nobbad av kvinnor för just min penis. Någonstans inom mig känner jag själv att jag är rätt liten trots att jag ändå kan känna mig stor när jag runkar.

Det är ren skitsnack att kvinnor skulle föredra en normal storlek. Deras standard är alltid högre.

Den kvinnan som nobbade mig för storleken sa att hon inte kunde nå runt. Då är ögonmått knappast särskilt relevant. Många av er tror att kvinnor är några som är dumma i huvudet men relationer och spel är deras marknad, underskattar ni deras mentala förmåga så gör ni bort er själva.
Citera
2015-10-16, 18:30
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Inlägget ovan är nära verkligheten. Där ser ni hur normalt det är med rätt grov penis. Jag tror kvinnor utan problem kan ta en omkrets på 18 cm.

Jag är en kille på 178 lång och har en penis på 14 cm omkrets. Kvinnor tycker den är normal eller lägger nästan aldrig märke till det. Två gånger har jag blivit ordentligt nobbad av kvinnor för just min penis. Någonstans inom mig känner jag själv att jag är rätt liten trots att jag ändå kan känna mig stor när jag runkar.

Det är ren skitsnack att kvinnor skulle föredra en normal storlek. Deras standard är alltid högre.

Den kvinnan som nobbade mig för storleken sa att hon inte kunde nå runt. Då är ögonmått knappast särskilt relevant. Många av er tror att kvinnor är några som är dumma i huvudet men relationer och spel är deras marknad, underskattar ni deras mentala förmåga så gör ni bort er själva.

Hur läser du statistiken om du menar att det är rätt normalt med en grov penis? Endast 7-8 % har ju grövre än 14 cm enligt siffrorna du citerar. Grövre än 15 cm har bara ca 2 %. Vad är grovt enligt dig? Enligt materialet ovan är det ca 1 på 1700 män som har 18 cm eller grövre så det lär inte vara ofta en tjej träffar på en sådan.
Senast redigerad av Hermann666 2015-10-16 kl. 18:35.
Citera
2015-10-16, 23:16
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:

Citat:
De snackar om denna bilden
http://www.buzzfeed.com/peggy/the-authentic-womens-penis-size-preference-chart#.kmjYO03V8J
Den anses inte trovärdig, har sett folk diskutera den på forum. Man antar att den är fabricerad för att sälja penisförlängningspiller eller nåt....

Nån som gick genom hans sida här: https://www.lpsg.com/threads/the-truth-about-penissizedebate.29041/

Nej altså, min mening med inlägget var att visa på det jag citerade av ditt inlägg, att tjejer (och även killar) inte egentligen har någon koll på hur stort något är! Alla säger att de har fantastiska ögonmått men jag har svårt att tro att det där är sanning.. Det är inte för inte som jag brukar skämta om varför tjejer alltid har så dåligt ögonmått!

Nu är jag visserligen inte tjej, men jag är inte direkt känd för att ha grova handleder heller. Skulle det verkligen stämma att tjejer vill ha något i den grovleken så behövs det rediga doningar!
Jag har runda 19.5cm runt min handled. Det är alltså grövre än en tub med raklödder!

Som bög kan jag ju säga att jag sett min beskärda del av hårda kukar genom åren och även om knappast blivit tillräckligt många eller varierande för att vara ett statistiskt urval så vågar jag mig på att säga att jag inte sett en enda av en sådan kaliber!
Citera
2015-10-17, 02:00
Medlem
Citat:
Nej altså, min mening med inlägget var att visa på det jag citerade av ditt inlägg, att tjejer (och även killar) inte egentligen har någon koll på hur stort något är! Alla säger att de har fantastiska ögonmått men jag har svårt att tro att det där är sanning.. Det är inte för inte som jag brukar skämta om varför tjejer alltid har så dåligt ögonmått!

Nu är jag visserligen inte tjej, men jag är inte direkt känd för att ha grova handleder heller. Skulle det verkligen stämma att tjejer vill ha något i den grovleken så behövs det rediga doningar!
Jag har runda 19.5cm runt min handled. Det är alltså grövre än en tub med raklödder!

Som bög kan jag ju säga att jag sett min beskärda del av hårda kukar genom åren och även om knappast blivit tillräckligt många eller varierande för att vara ett statistiskt urval så vågar jag mig på att säga att jag inte sett en enda av en sådan kaliber!

Aha....
Jo det är klurigt med ögonmått. Har läst flera som sagt att det är svårt tro att en penis kan vara lika grov som en handled. Min handled är 16cm runt (jag har "tjejhandleder" vilket jag fått höra ofta under min uppväxt) och även om det är grövre än min penis så är handleden ungefär lika bred på smalaste stället som min penis, och det är märkligt att tänka sig att ens penis är så bred.

Eller som sagt att en ölburk är 16,8cm vilket bara är några mm längre än min penis. En ölburk känns jättestor. Men ölburken är förstås väldigt tjock också, kanske därför den framstår som större.
Senast redigerad av grelin1999 2015-10-17 kl. 02:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in