2015-10-12, 23:01
Medlem
Haha, så fruktansvärt mycket skitsnack. I sin vanliga ordning när du dyker upp, med andra ord. Du har hittills inte presenterat en enda fakta, och jag är inte intresserad av dina "observationer".
Citera
2015-10-12, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnFyraFel
Haha, så fruktansvärt mycket skitsnack. I sin vanliga ordning när du dyker upp, med andra ord. Du har hittills inte presenterat en enda fakta, och jag är inte intresserad av dina "observationer".

Har inte följt så mycket men andre snubben har rätt i en grej.

Väldigt många kvinnor på internet söker "väl utrustade" män

Its just a fact...
Citera
2015-10-12, 23:27
Medlem
Citat:

Börja att observera själv så kommer du att komma till samma slutsats, jag förstår dock att du hellre väljer att leva i ignorans då du trots allt inte har en stor penis, jag önskar att jag kunde göra detsamma.

Det skulle dock vara intressant med en studie om detta, som att t.ex. samla ihop ~200 kvinnor som har haft minst 10 sexpartners, och sedan låta varje deltagare välja den storleken som dom finner optimal bland massa olika dildos som står på rad i en ökande storlek.
Jag skulle kunna sätta allt som jag äger och har på att majoriteten skulle ha valt en över 16x13, mellan 18-20x14-16 är förmodligen det som dom flesta skulle ha valt.
Citera
2015-10-13, 00:09
Medlem
Ja, min krigare är ju (som jag själv redan pekat ut, duktigt observerat av dig) "bara" runt medel eller strax över. Men istället för att gnälla och må dåligt över saken så konstaterar jag istället följande:

1: Jag har större kuk än runt 50% av Sveriges män.
2: Jag kan ge vaginalorgasm med mina "bristande" mått, även med min sambo.

Och det räcker faktiskt för mig. Det är snarare tråkigt att du definierar din manlighet och sexuella potens på något så meningslöst.
Citera
2015-10-13, 01:17
Medlem
Citat:
1: Jag har större kuk än runt 50% av Sveriges män.

Tror du verkligen på det där själv? Det räcker med att gå in i ett omklädningsrum så ser man ganska snabbt att den studien inte är representativ för allmänheten.
Citera
2015-10-13, 02:58
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Börja att observera själv så kommer du att komma till samma slutsats, jag förstår dock att du hellre väljer att leva i ignorans då du trots allt inte har en stor penis, jag önskar att jag kunde göra detsamma.

Det skulle dock vara intressant med en studie om detta, som att t.ex. samla ihop ~200 kvinnor som har haft minst 10 sexpartners, och sedan låta varje deltagare välja den storleken som dom finner optimal bland massa olika dildos som står på rad i en ökande storlek.
Jag skulle kunna sätta allt som jag äger och har på att majoriteten skulle ha valt en över 16x13, mellan 18-20x14-16 är förmodligen det som dom flesta skulle ha valt.
Det finns redan sådan statistik från sexleksaksshoppar. Sinful.se t.ex tog fram att det populäraste måttet var 14.9 i längd.
Citera
2015-10-13, 06:54
Medlem
Citat:
Tror du verkligen på det där själv? Det räcker med att gå in i ett omklädningsrum så ser man ganska snabbt att den studien inte är representativ för allmänheten.
Har aldrig upplevt att alla går runt med erektion i omklädningsrummet, men du verkar ha spanat mycket på det.

Men ja, jag tror fortfarande mer på vetenskaplig forskning än anektoter.
Citera
2015-10-13, 10:36
Bannlyst
Citat:
Har aldrig upplevt att alla går runt med erektion i omklädningsrummet, men du verkar ha spanat mycket på det.

Vetenskapliga forskningen konstaterar bara vad medel är. Däremot finns det ingen vetenskaplig forskning som visar vad kvinnor egebtligen föredrar, och hur ska det göra det när alla kvinnor är olika. Du får hålla dig till anekdoter och då vill praktiskt taget alla kvinnor ha en penis över medel. 18 - 20 x 14 - 18 cm.

Jag har själv varit med om en kvinna som motsträvigt sa att större är skönare. När kag sedan konfronterade henne (misstag) så försökte hon dölja det och insåg att hon hade dissat mig. Kvinnor föredrar allihopa större än medel.

Sen om du vill förneka det eller trolla bort anekdoterna så säger det mer om dig, men anekdoterna försvinner inte för det.
Citera
2015-10-13, 11:54
Medlem
Citat:

Nej, dom går inte omkring med erektion, men dom gånger som jag vistas i ett omklädningsrum (vilket är ofta) så ser dom flesta ut att ligga runt 10-14 i längd och 10-12 i omkrets (ej tjockisar), alltså runt dom måtten som den studien du refererar till visade var medel vid erektion.
Och nej, mitt ögonmått är inte dåligt, jag har trots allt själv en kuk på ~15.5x14 vid erektion (10.5x11.5 slak) och jag är oftast minst i omklädningsrummen.

Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Kvinnor föredrar allihopa större än medel.

Inte alla, det finns faktiskt en minoritet som föredrar medel eller under.
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-10-13 kl. 11:56.
Citera
2015-10-13, 22:01
Medlem
Citat:
Däremot finns det ingen vetenskaplig forskning som visar vad kvinnor egebtligen föredrar, och hur ska det göra det när alla kvinnor är olika. Du får hålla dig till anekdoter och då vill praktiskt taget alla kvinnor ha en penis över medel. 18 - 20 x 14 - 18 cm.
Alla kvinnor är olika - därför vill alla kvinnor ha penis över medel? Vattentätt argument, det kan jag inte säga emot.

Citat:
Sen om du vill förneka det eller trolla bort anekdoterna så säger det mer om dig, men anekdoterna försvinner inte för det.
Jag förnekar ingenting - säger bara att jag inte är intresserade av dem eftersom de helt saknar underlag att styrkas med. Att ni väljer att observera andras penisar i duschen (en ytterst partisk metod) - det är ert val.

Så sluta lägga ord i munnen på mig nu.

Mikehunt: Fortsatt med sitt stirrande du.
Citera
2015-10-14, 23:18
Medlem
Citat:

Ja du snackar samma skit som du gjort i 3 år, alternativt trollar eller är psykiskt störd.

Om du läser vad kvinnor anser är en stor dildo eller läser på olika sidor där kvinnor beskriver sina problem med stora dildos/penisar så har du fel helt enkelt.

De gjorde ju nyligen en test där de frågade kvinnor om deras favoritstorlek och det var 6.5inches = 16,5 cm ("effektiv storlek"). http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/06/09/penis-size-matters-one-night-stands-girth_n_5473830.html (vilket råkar vara min storlek (mätt stående på ovansidan), hihihi, fast jag har ändå inte sex)

Denna sida säger istället att kvinnor föredrar längd på 6.3 inches för långvariga förhållanden och 6.4 för kortvariga. (det är 16 resp 16,25 cm)
Och vad gäller omkretsen, 5inches = 12,7cm.
http://www.mandatory.com/2015/09/02/science-says-penis-size-does-matter-but-only-for-a-short-time/

Sen kan det ju vara så att svenska kvinnor är lite längre och föredrar lite större men det skulle vara marginellt i så fall.
Senast redigerad av grelin1999 2015-10-14 kl. 23:20.
Citera
2015-10-15, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Ja du snackar samma skit som du gjort i 3 år, alternativt trollar eller är psykiskt störd.

Om du läser vad kvinnor anser är en stor dildo eller läser på olika sidor där kvinnor beskriver sina problem med stora dildos/penisar så har du fel helt enkelt.

De gjorde ju nyligen en test där de frågade kvinnor om deras favoritstorlek och det var 6.5inches = 16,5 cm ("effektiv storlek"). http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/06/09/penis-size-matters-one-night-stands-girth_n_5473830.html (vilket råkar vara min storlek (mätt stående på ovansidan), hihihi, fast jag har ändå inte sex)

Denna sida säger istället att kvinnor föredrar längd på 6.3 inches för långvariga förhållanden och 6.4 för kortvariga. (det är 16 resp 16,25 cm)
Och vad gäller omkretsen, 5inches = 12,7cm.
http://www.mandatory.com/2015/09/02/science-says-penis-size-does-matter-but-only-for-a-short-time/

Sen kan det ju vara så att svenska kvinnor är lite längre och föredrar lite större men det skulle vara marginellt i så fall.

Två skapligt små studier, 116 stycken kvinnor totalt, lägg på en etta på det så börjar du närma dig det antalet kontaktannonser, trådar och kommentarer som jag har sett kvinnor skriva över åren på div forum, som säger något helt annorlunda.
Det har även låtit likadant från dom flesta när ämnet har kommit upp på div sammankomster, dom få som har sagt att "storleken inte spelar någon roll" har varit mindre fagra och av vad jag vet oerfarna.
Och vad menar du med att jag snackar skit? Studierna visar ju det jag säger, att dom flesta föredrar en över medlet, vilket 16 är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in