2015-10-15, 23:45
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Jag deletade alla mina nonseason chars.
En "friend" på listan sa att då försvinner alla dina paragons, stash osv..

Kan bekräfta ifall någon undrar att INGET försvinner
Skapade en ny nonseason char för att se efter och allt finns kvar man besparat sig på, vilket iofs var oerhört lite.
1 sida i i stash på non-season är inte ens fylld
En heldel maxade Gems, enheldel Legendary Gems osv, men känns inte som en förlust om man tappat dom då mina gems denna season är högre än dom någonsin varit så.
Sen är jag snudd på samma paragon i season 4 som non-season med så även där hade det kvittat rätt hårt.

men varför gjorde du så för ? nog för att du kanske tröttnat spela dom varför inte bara låta dom vara som ett minne det är väl kul eller ?
Citera
2015-10-16, 04:53
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Efter 70 så är spelet slut. Du kommer tröttna efter ett par timmar. Säkert komma med den fenomenala tanken att köra upp en ny gubbe och inser efter ett par timmar till hur värdelöst tråkigt det var, så du kör upp en annan gubbe i hopp om att det ska bli roligare men märker att det blir inte roligare än vad det är och då får du ännu en genial tanke att köra upp ännu en gubbe ihopp om att det KANSKE blir roligare... Men nej. Sen är Season slut och innan nästa season börjar så kommer du sitta och välja alla andra spel framför diablo, tills nya season börjar och då är det skoj i ungefär 24 timmar från det att season drar igång, sen är hela spelet detsamma igen.

du kan ju vara den bästa partypoopern någonsin. vad tycker du själv är roligt? om du tycker att spelet är så värdelöst, vad gör du ens här? jag skulle rekommendera diablo till vem som helst.
Citera
2015-10-16, 05:07
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
du kan ju vara den bästa partypoopern någonsin. vad tycker du själv är roligt? om du tycker att spelet är så värdelöst, vad gör du ens här? jag skulle rekommendera diablo till vem som helst.

Han har faktiskt rätt i det han säger :-)
Citera
2015-10-16, 05:11
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Han har faktiskt rätt i det han säger :-)

det är vad ni tycker. det tycker inte jag och i alla fall några andra i den här tråden så varför komma och tramsa.
Citera
2015-10-16, 20:44
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men varför gjorde du så för ? nog för att du kanske tröttnat spela dom varför inte bara låta dom vara som ett minne det är väl kul eller ?

Får ju inte plats med nåt nytt om man ska spara dom alla
Hade ju innan RoS kom redan fullt med chars i alla slots.
Denna season exempelvis har jag ju 4 munkar, 2 DH samt 1 babbe
Citera
2015-10-16, 21:05
Medlem
Vilken level måste man vara för att kunna ansluta till public/rift? Är level 44 och det står 0 på alla upp till torment 6?
Citera
2015-10-16, 23:27
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
Vilken level måste man vara för att kunna ansluta till public/rift? Är level 44 och det står 0 på alla upp till torment 6?
Chansar på att det knappast är många som kör med andra när de levlar. Jag spelar alltid själv när jag levlar någon character, såvida inte någon boostar mig såklart. Jag skulle tro att många gör så.
Citera
2015-10-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Chansar på att det knappast är många som kör med andra när de levlar. Jag spelar alltid själv när jag levlar någon character, såvida inte någon boostar mig såklart. Jag skulle tro att många gör så.
Kan man inte ansluta till de spelen för att levla då?
Citera
2015-10-17, 00:44
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Kan man inte ansluta till de spelen för att levla då?

Tror inte dom vill att man ska komma och leecha... :P
Citera
2015-10-17, 00:58
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

torment 6 rifts är det lite games uppe nu alla fall för mig säger 83 stycken ? men enda sen dom har lagt in högre svårighet torment 7-10 så är torment 6 rätt dött, dom flesta använder bara den när man ska rusha en spelare till 70 då är t6 högsta man kan skapa, när man väl är lvl 70 kan man hoppa in i högre torments dock kräver den högsta 10 att man har minst 250 paragon level.
Citera
2015-10-17, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Tror inte dom vill att man ska komma och leecha... :P
Hur begränsar dem det då? Jag menar alltså, alla de spelen som syns på min level 70 wizard, när kommer de att synas på min WD (level 50)? När den också är level 70? Så det går inte att levla upp den till 70 genom att spela de spelen?
Citera
2015-10-17, 05:04
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Hur begränsar dem det då? Jag menar alltså, alla de spelen som syns på min level 70 wizard, när kommer de att synas på min WD (level 50)? När den också är level 70? Så det går inte att levla upp den till 70 genom att spela de spelen?

dom kommer antagligen synas när du är 70? gå med i communitys och be folk boosta dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in