2015-10-15, 16:30
Medlem
Nu har inte jag följt tråden tidigare så det kanske redan har tagits upp.

Jag tror risken var stor att det skulle ha gått som för mannen i Derome som blev mördad i tidigare i år om inte GM hade försvarat sig.
Citera
2015-10-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Nu har inte jag följt tråden tidigare så det kanske redan har tagits upp.

Jag tror risken var stor att det skulle ha gått som för mannen i Derome som blev mördad i tidigare i år om inte GM hade försvarat sig.

Har man inte varit utsatt, kan man bara gissa om den egna reaktionen. Tror knappast att man är lika tuff i verkligheten som bakom tangentbordet.
Jag blev utsatt av somalier som försökte pressa mig på pengar. Varför har jag aldrig förstått. Jag trodde att de ringt fel, så jag bad dem dra åt helvete och komma hit nästa gång. Men de ringde faktiskt igen.
Citera
2015-10-15, 16:38
Medlem
RudyardKiplings avatar
Fortfarande inga namn på de båda avlidna?

Av den information som hittills finns tillgänglig borde GM ha medalj. Egentligen är det synd att han benämns som GM och de båda avlidna som BO, eftersom det förefaller förhålla sig tvärtom.

Vi får följa det här fallet och precis som i fallet Cedvander och om "GM" är en vanlig hederlig svensk kanske skicka uppmuntrande ord och eventuellt ekonomiskt hjälp om det skulle behövas.
Citera
2015-10-15, 16:38
Medlem
Timeouts avatar
Fan flaschback har blivit kasst
Sidan 22 och 253 inlägg och ännu inget namn på dom två som fick hål i huvudet... om dom nu var skjutna i huvudet.
Kan inte annat än instämma i hyllningskören till mannen som fredade sig

Det ska bli intressant att få veta när polisen kontaktades och av vem.
Slår två idioter sönder en ruta i en ytterdörr och tar sig in så går det fort och dom är ju väldigt sega på att svara på 112 ibland.
Hoppas vår nya idol hann ringa innan och be om hjälp så att han får ett lindrigt straff.
Citera
2015-10-15, 16:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Jaså, men du kan ju droppa efternamnet du fått? Det gör väl ingen skada? din odugliga moderator!
Om det är fel namn som droppas så kan det väl göra en jävla skada. Det har vi ju sett förr i Flashback-trådar.

Är han osäker så är det lika bra att hålla namnet så inte fel personer får hela sin släkt uthängd, bedömd och WT stämplad på Flashback.
Citera
2015-10-15, 16:40
Medlem
bax88s avatar
Vilken hjälte 67-åringen är.

Skit samma om det är babbar eller kriminella svenskar han använde verkanseld mot så gjorde han samhället en stor tjänst och besparade oss många kronor.
De nedkämpade verkade ju ha ett rätt digert brottsregister.
Citera
2015-10-15, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om det är fel namn som droppas så kan det väl göra en jävla skada. Det har vi ju sett förr i Flashback-trådar.

Är han osäker så är det lika bra att hålla namnet så inte fel personer får hela sin släkt uthängd, bedömd och WT stämplad på Flashback.

Låt säga att svennarna som fått smaka bly heter Eriksson i efternamn, hur i helskotta outar man de båda brottsoffren eller gärningsmännen då? Efternamnet är allt jag ber om...Troian ljuger bara, kommunisten har inte fått några namn alls.
Citera
2015-10-15, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Låt säga att svennarna som fått smaka bly heter Eriksson i efternamn, hur i helskotta outar man de båda brottsoffren eller gärningsmännen då? Efternamnet är allt jag ber om...Troian ljuger bara, kommunisten har inte fått några namn alls.

Han hade fått fel efternamn och det är inte eriksson dom heter.
Citera
2015-10-15, 16:47
Bannlyst
Kriminella skjuter för mycket och vanliga hederliga svenskar skjuter för lite... 67-åringen är väl rimligen pensionär så i värsta fall får han fri kost och logi... (förmodligen bättre än han har det nu!)
Citera
2015-10-15, 16:47
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

WT-stämplad är det inte troligt att släkten blir.
Det här rör sig sannolikt om ligister med invandrarbakgrund, det brukar det göra vid den här typen av brott. Sannolikhet alltså som du inte förstår innebörden av.
En sådan släkt bryr sig sällan vad deras telningar hittar på i det nya landet, klanmänniskor sluter upp bakom de sina även om de är åldringsrånare, mördare eller våldtäktsmän.
Det har vi sett otaliga exempel på tidigare.
Heder åt den svenske mannen som avlivade ligisterna, alldeles oavsett vilken bakgrund de har.
Det kan nog vara ett albanskt brödrapar från Landskronatrakten som avlivats, nog ett bra tips.
Då kan det vara bra om den svenske hedersmannen behåller bössan laddad när klanen kommer efter honom för att hämnas.
Citera
2015-10-15, 16:48
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
Kriminella skjuter för mycket och vanliga hederliga svenskar skjuter för lite... 67-åringen är väl rimligen pensionär så i värsta fall får han fri kost och logi... (förmodligen bättre än han har det nu!)

han har det väldigt gott ställt.. så tror inte han får det bättre nu tyvärr
Citera
2015-10-15, 16:48
Medlem
ace_secs avatar
Det är inte svenskar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem