Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Det är vad som krävs av en partikel för att den utan extern hjälp skall ha förmågan att kunna accellerera upp till överljudsfart ned mot jordytan efter att först ha passerat en förbränningskammare i en jetmotor.
Partiklar större än några molekylers bredd, hade förstört jetmotorn rakt av.
De partiklar du talar om, måste därför vara mindre än så, samtidigt som de måste ha en inbyggd motor som accellererar dem såpass att de kan segla ned till jordytan bra mycket snabbare än samma typ av partiklar som förekommer i övrigt i atmosfären (barium, natrium, aluminium, fosfor, blymönja, strontium etc (vanliga fyrverkeriingredienser) ). De behöver dessutom ett aktivt RAM-minne samt en enorm processorkraft för att kunna anpassa sitt nedsegel efter de aktuella luftförhållandena.
0.03
Förklara vad det är som är fel i mitt argument?
Vem som helst kan säga "du begriper inte". Vad som utmärker ett DEBATTFORUM från Facebook
och Twitter dock, är att man i DEBATTFORUM bryr sig om att förklara VARFÖR.
Vänligen förklara VARFÖR mitt argument är inkorrekt?
Du kan alltså med din näsa avgöra vad chemtrails INTE innehåller, men du saknar samtidigt förmåga att med samma näsa avgöra VAD de innehåller?
Intressant. Kan vi få en lista över vilka grundämnen och oxiderade molekyler därav, som det är du kan identifiera med enbart din näsa?
Jag väntar dessutom fortfarande på ditt svar om hur din jacka med medföljande skyddsglasögon skyddar dig mot chemtrails?
Du sade i ett inlägg här att du skyddar dig mot chemtrails med effektiva metoder, och nu påstår du att chemtrails skadar dig trots allt.
Betyder det att skyddsutrustningen du så aktivt annonserat här, är värdelös?
Det låter som på dig att du testat allt, men det har du inte. Partiklar accelerar olika i olika format, vissa är snabbare vissa är långsammare. Dom partiklar som kommer ut från chemtrail är otroligt snabba och når jordytan väldigt direkt om man säger så. Tillräckligt snabbt för att jag ska börja hosta blod.
Snälla jag orkar inte förklara o skriva hundra meningar, om du är lite klar i huvet och tittar efter ditt inlägg så kommer du se att det är flera fel. Har du svårt att erkänna dina misstag eller? Vi är alla bara människor, alla kan göra fel, ta inte åt dig, jag är inte sur på dig.
Det är ingen riktigt som vet vad chemtrails innehåller, det har illuminati fastslagit, hade hemligheten kommit ut så hade man kunna motsätta sig mot det. Med det sagt så vet jag inte heller vad det innehåller.
Ja jackan jag har är värdelös, de höll sig i ett par omgångar, men se kom chemtrailsen igenom skyddet, så det var bortkastade pengar. Glashögonen däremot funkade fin fint, men själva inhalatorn var usel