Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Hur vet du att partiklarna är för små
Det är vad som krävs av en partikel för att den utan extern hjälp skall ha förmågan att kunna accellerera upp till överljudsfart ned mot jordytan efter att först ha passerat en förbränningskammare i en jetmotor.
Partiklar större än några molekylers bredd, hade förstört jetmotorn rakt av.
De partiklar du talar om, måste därför vara mindre än så, samtidigt som de måste ha en inbyggd motor som accellererar dem såpass att de kan segla ned till jordytan bra mycket snabbare än samma typ av partiklar som förekommer i övrigt i atmosfären (barium, natrium, aluminium, fosfor, blymönja, strontium etc (vanliga fyrverkeriingredienser) ). De behöver dessutom ett aktivt RAM-minne samt en enorm processorkraft för att kunna anpassa sitt nedsegel efter de aktuella luftförhållandena.
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
du ska inte uttala dig i saker du begriper. Detta är lite överkurs helt enkelt.
0.03
Förklara
vad det är som är fel i mitt argument?
Vem som helst kan säga "du begriper inte". Vad som utmärker ett DEBATTFORUM från Facebook
och Twitter dock, är att man i DEBATTFORUM bryr sig om att förklara VARFÖR.
Vänligen förklara VARFÖR mitt argument är inkorrekt?
Citat:
Ursprungligen postat av
bumpo
Jag bryr mig inte vad andra troende säger. Men aluminium innehåller dom inte, va så säker.
Du kan alltså med din näsa avgöra vad chemtrails INTE innehåller, men du saknar samtidigt förmåga att med samma näsa avgöra VAD de innehåller?
Intressant. Kan vi få en lista över vilka grundämnen och oxiderade molekyler därav, som det är du
kan identifiera med enbart din näsa?
Jag väntar dessutom fortfarande på ditt svar om
hur din jacka med medföljande skydds
glasögon skyddar dig mot chemtrails?
Du sade i ett inlägg här att du skyddar dig mot chemtrails med effektiva metoder, och
nu påstår du att chemtrails skadar dig trots allt.
Betyder det att skyddsutrustningen du så aktivt annonserat här, är värdelös?