2015-10-11, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Nej JAG ljuger inte.. bara att leta upp länkarna som någon ANNAN än mig lagt i denna tråden som visar att Stockholm är dyrare än de finare adresserna på Manhattan.
Du får leta upp länkarna och mejla de som skrivit dem och tala om för de "att de ljuger som en häst travar"
Alltså, hur får du det till att jag ska vara ansvarig för att du har fått något om bakfoten? Det är inte mitt problem att du inte kan backa upp dina påståenden. Du får helt enkelt bli bättre på källkritik och inte hänvisa till felaktiga imaginära källor i framtiden.
2015-10-11, 22:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Gå tillbaka i tråden istället och läs länkarna som kommer från helt olika nick.. eller du vill kanske ännu en gång stå med brallorna vid knävecken så du ännu en gång känner dig nödgad och lämna tråden nån månad?

Så du kan alltså själv inte styrka ditt påstående utan hänvisar från flera olika användare som skriver olika saker, vad oväntat.
2015-10-11, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Så du kan alltså själv inte styrka ditt påstående utan hänvisar från flera olika användare som skriver olika saker, vad oväntat.

Tar lika långt tid för dig att finna länkarna i tråden som för mig och jag har ingen lust att sitta och leta länkar åt dig.
Dessutom borde det va i ditt intresse och inte mitt att finna den informationen, e ju du som köpt till överpris i Stockholm, inte jag
2015-10-11, 22:19
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det får du gärna länka till, att det skulle vara ett standardsvar alltså,
av mina tusentals inlägg så tro jag du kanske finner sådana svar max 10 ggr. Men blir kanske ett standard svar när man svarar så var tusende gång enligt dig?

Har du redan glömt denna lögn

Citat:
Gjorde en snabbkoll och har redan citerat dig ett tiotal gånger där du just skriver det.
Medge att du är en lögnare

Du sprider ut så mycket dynga att du inte kan hålla rätt på allt bajsmannen. Kommer hela tiden med lögner som du inte kan styrka.
2015-10-11, 22:22
Medlem
Citat:
Har du redan glömt denna lögn

Du sprider ut så mycket dynga att du inte kan hålla rätt på allt bajsmannen. Kommer hela tiden med lögner som du inte kan styrka.

Jo jag har ett tiotal gånger länkat till den.. men bara för att du vid jämna mellanrum kräver att få länkar som jag om och om igen ger dig bara för att du inte har svar på tal e ju inte mitt problem.
2015-10-11, 22:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jo jag har ett tiotal gånger länkat till den.. men bara för att du vid jämna mellanrum kräver att få länkar som jag om och om igen ger dig bara för att du inte har svar på tal e ju inte mitt problem.

Du påstår det igen men du ljuger igen. Om du som du påstod hittade ett tiotal exempel efter en snabbkoll skulle det varit superenkelt att ge åtminstone ett exempel.

Du påstår vad skit som helst och när man vet dig styrka det så ljuger du och säger att du redan har gjort det.

Du har medgett dina lögner förut i tråden.
2015-10-11, 22:54
Medlem
Citat:
Du påstår det igen men du ljuger igen. Om du som du påstod hittade ett tiotal exempel efter en snabbkoll skulle det varit superenkelt att ge åtminstone ett exempel.

Du påstår vad skit som helst och när man vet dig styrka det så ljuger du och säger att du redan har gjort det.

Du har medgett dina lögner förut i tråden.

Ja bra att du erkänner att du hade fel men intressantare att snacka ekonomi igen tycker jag
2015-10-11, 23:12
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ja bra att du erkänner att du hade fel men intressantare att snacka ekonomi igen tycker jag

Nu är du vimsig, du medgav ju tidigare att du har som taktik att ljuga och påstå att du tidigare har angivit källor till det du påstår.
2015-10-11, 23:31
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Konstigt att det är dyrare i Stockholm än på Manhattan, bor det fler personer i Stockholm?

Det är inte högre bostadspriser i Stoxkholm än på Manhattan.
Varken försäljningspriser eller hyresnivåer.

//Brute
2015-10-11, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute

//Brute

Jo enligt flera tidigare länkar i just denna tråden.
2015-10-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute

//Brute

Tog första bästa som dök upp på en googlesökning.

"Det låter overkligt, men prisskillnaden mellan en bra lägenhet på Manhattan och en lägenhet på en bättre adress i Stockholm är nästan utplånad"

http://www.affarsvarlden.se/hspalt/article3186183.ece
2015-10-11, 23:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Tog första bästa som dök upp på en googlesökning.

"Det låter overkligt, men prisskillnaden mellan en bra lägenhet på Manhattan och en lägenhet på en bättre adress i Stockholm är nästan utplånad"

http://www.affarsvarlden.se/hspalt/article3186183.ece

Det första jag läser är
Publicerad 27 juli 2011 13:18

Behöver vi läsa mer än så...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in