2015-09-27, 11:34
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyzicsftw
Är nätet som gäller. Har aldrig hört talas om eller stött på en kran som säljer DMT, varken changa eller 4-AcO för den delen. Så ja det är nätet som gäller eller FS på darknet.

Min vanliga gräs och tjack kran hade DMT förra veckan, tog slut ganska fort dock så är väl ganska sällsynt
Citera
2015-09-27, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScrogCB
tja!

tänkte röka changa för första gången idag. köpte 0.5 på FS.

såvitt ja fattar så e de lite känslit för eld. tänkte köpa en liten pipa i en tobaksaffär och ha lite tobak i botten o lite ovanpå för att skydda.

ja tänkte röka 0.1 - 0.2. blir det tillräckligt för att bryta igenom? ja vill helst tappa verklighetsuppfattningen.

Ja tänkte hitta nån skön musik o snygga fraktaler eller nåt att köra på projektorn. hur mycket kan det påverka trippen?

tack på förhand

*Du vill bryta igenom
*Du vill tappa verklighetsuppfattning,
samtidigt är du intresserad av att köra fraktaler med din projektor? Hur tänkte du här? Tappar du verklighetsuppfattningen kommer du inte att se fraktalerna som du spelar upp, du är inte ens medveten om du tittar eller blundar och bryter du igenom så vet du fortfarande inte om du tittar eller blundar. Enligt mig tappar man inte verklighetsuppfattningen direkt på DMT även om man bryter igenom, inte ur ett mentalt perspektiv då du fortfarande vet att du är påverkad av en drog. Du behöver ingen projektor, bryter du igenom så kommer du att se jävligt mycket och stöta på varelser som kan vara otäcka, skrämmande, obehagliga eller trevliga. Bara kör på, men respektera drogen eftersom att den är enormt kraftig och kan ge upphov till upplevelser som skrämmer skiten ur en.

Vill du förlora verklighetsuppfattningen rekommenderar jag en enormt hög dos av LSD - du kommer inte längre att veta att du är en människa, att du har tagit en drog, att liv existerar eller någonting.
Citera
2015-09-28, 01:34
Medlem
Jag finner det lite udda att jag kan bryta igenom på så lite som 30mg.
(Nej jag är ingen Noob så NEJ jag har inte rester kvar i pipan!!!)

När det kommer till LSD 1P-LSD AL-LAD DPT, 4-AcO/HO-DET/DIPTMET så behöver jag starka till lite väl tilltagna doser? Samma med 2C-Xer där måste jag gå långt upp i dos för att bli nöjd..

Skulle vilja hitta MET freebase eller DPT freebase så jag skulle kunna utforska om det är rökningen som gör det..

Om någon vet var dessa finns skulle jag verkligen med veta det

Document the Miracles Transcendence

PS
Håller med när man bryter igenom spelar det ingen roll vafan man gör bara bra om man ligger eller sitter har jag märkt den hårda vägen
Citera
2015-09-28, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
*Du vill bryta igenom
*Du vill tappa verklighetsuppfattning,
samtidigt är du intresserad av att köra fraktaler med din projektor? Hur tänkte du här? Tappar du verklighetsuppfattningen kommer du inte att se fraktalerna som du spelar upp, du är inte ens medveten om du tittar eller blundar och bryter du igenom så vet du fortfarande inte om du tittar eller blundar. Enligt mig tappar man inte verklighetsuppfattningen direkt på DMT även om man bryter igenom, inte ur ett mentalt perspektiv då du fortfarande vet att du är påverkad av en drog. Du behöver ingen projektor, bryter du igenom så kommer du att se jävligt mycket och stöta på varelser som kan vara otäcka, skrämmande, obehagliga eller trevliga. Bara kör på, men respektera drogen eftersom att den är enormt kraftig och kan ge upphov till upplevelser som skrämmer skiten ur en.

Vill du förlora verklighetsuppfattningen rekommenderar jag en enormt hög dos av LSD - du kommer inte längre att veta att du är en människa, att du har tagit en drog, att liv existerar eller någonting.

Ja uttryckte mej nog lite klunmpigt. Ja ville ha fraktalerna innan trippen, på väg upp, o till afterglowen. Samma med musiken. O det funkade skitbra!

Ja bröt igenom men de tog några försök. sorterar intrycken fortfarande. Handlade mycket om trianglar o ögon, o ja var på en mycket bra plats. fullständig o komplett lycka. o ja träffade gud

att röka smakade skit dock. som smält plast, o ja var nära att spy flera gånger. men ja ska lätt göra det fler gånger. måste beställa mer bara hehe
Citera
2015-09-29, 01:38
Medlem
Citat:
Ja uttryckte mej nog lite klunmpigt. Ja ville ha fraktalerna innan trippen, på väg upp, o till afterglowen. Samma med musiken. O det funkade skitbra!

Ja bröt igenom men de tog några försök. sorterar intrycken fortfarande. Handlade mycket om trianglar o ögon, o ja var på en mycket bra plats. fullständig o komplett lycka. o ja träffade gud

att röka smakade skit dock. som smält plast, o ja var nära att spy flera gånger. men ja ska lätt göra det fler gånger. måste beställa mer bara hehe

Du pratar om Changa här va??
För DMT för mig är ALL or NOTHING ja eller vist man kan ha en svag tripp som inte tar en bortom tid och rum men det finns ingen början eller afterglow direkt att tala om det är en resa och sen landar man..
Citera
2015-09-29, 18:28
Medlem
Citat:

Vad trevligt att du bröt igenom.
Men förstå att din upplevelse är subjektiv och varelserna du träffade t.ex Gud är en subjektiv varelse inuti ditt egna sinne. Jag har stött på en del skumma varelser genom mina DMT-resor, som har hävdat både det ena och andra om mänskligheten och vissa av de har t.om gått så långt att berätta för mig att människan är en avskyvärd äcklig varelse - men någonstans i djupet av mig förstår jag att allt jag upplever är projektioner av mitt egna sinne men detta är inte så populärt att berätta för personer som tycker om DMT och ser det som en spirituell resa ut i universum där varelserna de träffar existerar på riktigt... Jag är mer av tanken att vi har hela universum i vårt sinne.

Eftersom att jag är buddhist tror jag inte på en personifierad, medveten Gud. Men det är trevligt att du stött på en varelse som uppenbarar sig som skaparen för dig, en form av Gud. Men ens sinne projektioner kan ta många skepnader, varelserna du möter kan ta många skepnader därför gäller det att inse det subjektiva med drogen och ta allt med en nypa salt...... Rök inte det för ofta, du kanske likt mig stöter på en otäck demon som hotar dig om livet om du någonsin återvänder. Det fick mig att avbryta alla mina psykedeliska experiment och sedan dess har jag varken intagit LSD, svamp eller rökt DMT.
Senast redigerad av testocyp 2015-09-29 kl. 18:32.
Citera
2015-09-29, 23:02
Medlem
Eftersom barken är laglig är det enkelt att göra ayahausca-brygd i Sverige nu. Bra sak för oss psykonauter. Att utforska sitt inre på ett effektivt sätt utan att (nästan) inte bryta mot lagen, är enligt mig den största goda nyheten i Sverige på flera år.
Senast redigerad av xiz 2015-09-29 kl. 23:06.
Citera
2015-09-30, 08:54
Medlem
Stonedapess avatar
Testade changa igår och DMT riket uppenbarade sig och jag blev välkomnad med öppna armar! Så jävla vackert!! Ord kan inte beskriva. Euforin var helt sinnessjuk. Hamnade i ett tillstånd där jag var i harmoni med allt och kunde med hjälp av min andning "styra" dessa eufori vågor i takt till musiken som för kvällen fick bli den finaste ambient jag känner till.

Citera
2015-10-01, 04:12
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
... en spirituell resa ut i universum där varelserna de träffar existerar på riktigt... Jag är mer av tanken att vi har hela universum i vårt sinne.

Dessa två tankesätt kan samexistera.
Citera
2015-10-05, 02:27
Medlem
Illuzionzs avatar
Hur länge måste man vänta innan man är tillbaka på ruta ett i tolerans så man får full effekt igen? Är Changa om det gör nån skillnad. Tycker mig minnas att det handlar om så lite som nån timme bara?
Citera
2015-10-07, 19:46
Avstängd
makduis avatar
Finns det någon som använt dmt på rätt sätt som inte skulle hålla med om att det är en slags mirakelkur. Det är som det enda fysiska guldet i världen under människan.
Citera
2015-10-07, 20:33
Medlem
stychans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Finns det någon som använt dmt på rätt sätt som inte skulle hålla med om att det är en slags mirakelkur. Det är som det enda fysiska guldet i världen under människan.

Utveckla gärna.
Låter intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in