Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Non-season är (i mitt eget tycke) så otroligt utdött så det är skrämmande.
Slösa tid på Non-season är ju bara ren dumhet.
Levla en ny char på season går snabbt, vara med i matchen om nya typer av builds och gear torde ju vara av allas intresse.
Men, en sak som slagit mig är hur Blizzard ska få detta att leva vidare?
Season4 redan, många har "alla" extra transmogs man kan få från att ha 1 lvl 70 char per season.
Vad mer ska man kunna locka folk med?
Iomed RoS så kommer högre siffror i damage, alla var brutalkåta redan där.
Ny gear/builds med season dök fram.
Vad tror ni dom kommer försöka implementera i season 5 alt. ny Expansion för att få folk att fortsätta?
Många är ju redan trötta på detta med paragongrindingen för att kunna vara med i "toppen".
Minns själv innan RoS kom, jag var paragon 700+ efter 1½ års lirande.. nu för varje season har jag aldrig kommit under paragon 700 på 2-6 månader som varder season pågått..
Fortfarande inte över 1000 paragon på non-season så visar ju med hur expen är brutalt felkalibrerad.
Hur ska Blizz som sagt kunna hålla folk kvar i Diablo?
Diablo III - Dev Talk
Friday - 3:30 PM PST to 4:30 PM PST (Panel Stage, Hall A)
Join the Diablo development team to learn about new zones, new sets and legendary powers, new monsters, new features and more.
Låter som expansion, men jag tror inte de, då Diablo3 bara har 1 timme på nästa blizzcon 2015, schema..
Blir säkert som förra stora patchen, med nytt område som öppnas upp och mer variation med nya cub recept och nya legendarys, och set items.
D3 expansion känns inte som något släpps på ett bra tag typ December 2016 early 2017...
Anledningen är nog för att de har större varumärken som skall lanseras före.
Heros of storm, Owerwatch, WoW-expansion, Sc2 expansion, de massa saker före oss D3 spelare..