2015-10-06, 17:27
Medlem
Andersson93s avatar
Någon annan som har problem med spelet just idag? Jag har varit inne i helt vanliga rifts och så stannar allting upp. Monstren rör sig fortfarande men de står på samma plats fast man ser att de fortfarande går, om detta nu låter vettigt. Händer ungefär 3 minuter efter jag gått in i en rift.

Det är bara idag jag upplevt det.
Citera
2015-10-06, 23:58
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Tjena! Har börjat spela lite efter kanske 6mån +/- inaktivitet, efter min season gubbe mergades med dom vanliga så har jag endel crafting mets jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.. Några ideér?

http://i.solidfiles.net/67f6b70e95.png
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yamal-2190/hero/60498743

Cuba skiten ur dom! Uppgradera rare till legendary av olika delar du behöver samt reforge på delar du behöver men som rollar med dåliga stats!
Citera
2015-10-07, 00:12
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Någon annan som har problem med spelet just idag? Jag har varit inne i helt vanliga rifts och så stannar allting upp. Monstren rör sig fortfarande men de står på samma plats fast man ser att de fortfarande går, om detta nu låter vettigt. Händer ungefär 3 minuter efter jag gått in i en rift.

Det är bara idag jag upplevt det.
Detta har fixats av sig själv av någon anledning. Kunde inte ändra mitt förra inlägg så var tvungen att göra så här.
Citera
2015-10-08, 19:08
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
De är bara begränsade av hur högt man klarar grifts. Det finns alltså ingen begränsning på själva gemsen.

okej tacka för svaret
Citera
2015-10-09, 15:19
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Cuba skiten ur dom! Uppgradera rare till legendary av olika delar du behöver samt reforge på delar du behöver men som rollar med dåliga stats!
Tack för svar! Blir nog så, men med min tur så kommer jag inte få ett skit
Citera
2015-10-09, 22:38
Medlem
ImWorthlesss avatar
Non-season är (i mitt eget tycke) så otroligt utdött så det är skrämmande.
Slösa tid på Non-season är ju bara ren dumhet.
Levla en ny char på season går snabbt, vara med i matchen om nya typer av builds och gear torde ju vara av allas intresse.

Men, en sak som slagit mig är hur Blizzard ska få detta att leva vidare?
Season4 redan, många har "alla" extra transmogs man kan få från att ha 1 lvl 70 char per season.
Vad mer ska man kunna locka folk med?
Iomed RoS så kommer högre siffror i damage, alla var brutalkåta redan där.
Ny gear/builds med season dök fram.

Vad tror ni dom kommer försöka implementera i season 5 alt. ny Expansion för att få folk att fortsätta?

Många är ju redan trötta på detta med paragongrindingen för att kunna vara med i "toppen".
Minns själv innan RoS kom, jag var paragon 700+ efter 1½ års lirande.. nu för varje season har jag aldrig kommit under paragon 700 på 2-6 månader som varder season pågått..
Fortfarande inte över 1000 paragon på non-season så visar ju med hur expen är brutalt felkalibrerad.

Hur ska Blizz som sagt kunna hålla folk kvar i Diablo?
Citera
2015-10-10, 02:27
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Många är ju redan trötta på detta med paragongrindingen för att kunna vara med i "toppen".
Minns själv innan RoS kom, jag var paragon 700+ efter 1½ års lirande.. nu för varje season har jag aldrig kommit under paragon 700 på 2-6 månader som varder season pågått..
Fortfarande inte över 1000 paragon på non-season så visar ju med hur expen är brutalt felkalibrerad.[/b]

Felkalibrerad hur då? Varje nivå kostar ju mer XP än den förra.
Citera
2015-10-10, 09:32
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Levla en ny char på season går snabbt, vara med i matchen om nya typer av builds och gear torde ju vara av allas intresse.

Season4 redan, många har "alla" extra transmogs man kan få från att ha 1 lvl 70 char per season.

Vad tror ni dom kommer försöka implementera i season 5 alt. ny Expansion för att få folk att fortsätta?

Fortfarande inte över 1000 paragon på non-season så visar ju med hur expen är brutalt felkalibrerad.

Runor, runord. Fast spelet är så fel uppbyggt för att de skulle kunna bli aktuellt och nödvändigt som i D2.
Citera
2015-10-10, 14:14
Medlem
sjpatriks avatar
Hittade en ancient legendarisk grandfather 2-handed med min wd. 4.7k skada, samt vit/intell och life leech. Re-rollade även %liv till en socket. Är det ett vapen jag bör använda (boostar upp min skada med typ 60) tills jag hittar Starmetal kukri?
Citera
2015-10-11, 10:59
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:

Diablo III - Dev Talk

Friday - 3:30 PM PST to 4:30 PM PST (Panel Stage, Hall A)
Join the Diablo development team to learn about new zones, new sets and legendary powers, new monsters, new features and more.
Låter som expansion, men jag tror inte de, då Diablo3 bara har 1 timme på nästa blizzcon 2015, schema..

Blir säkert som förra stora patchen, med nytt område som öppnas upp och mer variation med nya cub recept och nya legendarys, och set items.
D3 expansion känns inte som något släpps på ett bra tag typ December 2016 early 2017...
Anledningen är nog för att de har större varumärken som skall lanseras före.
Heros of storm, Owerwatch, WoW-expansion, Sc2 expansion, de massa saker före oss D3 spelare..
Citera
2015-10-11, 16:02
Medlem
Lucens avatar
Hej.

Har funderat på att köpa detta spelet. Har testat fram till lvl 10 och verkar intressant.
Spelat wow i flera år om det hjälper ert beslutsfattande.

Bör jag köpa det?
Kan bli boostad till 70 av m8s. Ska jag göra detta? Förlorar jag någon viktig info längs vägen?
Vad händer efter 70 och hur svårt är det?
Citera
2015-10-11, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Hej.

Har funderat på att köpa detta spelet. Har testat fram till lvl 10 och verkar intressant.
Spelat wow i flera år om det hjälper ert beslutsfattande.

Bör jag köpa det?
Kan bli boostad till 70 av m8s. Ska jag göra detta? Förlorar jag någon viktig info längs vägen?
Vad händer efter 70 och hur svårt är det?

Du kommer säkert kunna lägga ett bra antal timmar på spelet innan du tröttnar.
Jag hade valt att inte bli boostad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in