Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Är dålig på wiz.
Men på andra chars är optimala stats på neck: socket, cc, chd och elemtal%
Du har rätt, förutom om man skulle köra Tal'rasha (där man måste ha int eftersom den även rollar med vit).
Citat:
Ursprungligen postat av
N3ss3
Nja det där är inte riktigt sant. Det beror på var du får din firedamage.
Kör du bracers och Amu bara, så ja. Men t.ex. som DH så läggs även multishot damage till den polen och om du kan nå en breakpoint i AS på stricken med att köra t.ex. steady striker med AS istället för elemental damage så är det betydligt bättre att göra så.
För att få definitiva svar när det gäller gear är det oftast spreadsheets som gäller.
Fast nu frågade han för fire wizard, och då svarade jag utefter det.
För övrigt så kör man såklart fire före IAS i det scenario ändå, multishot-dmg är inte i samma pool (om inte det är något extremt exempel, jag kör inte DH, men skill dmg ligger inte där). Det är pet+elemental som är i samma. Man skippar vitality och får både IAS och fire dmg. Med Lacuni's så kan man få allt. Gå på breakpoints för stricken? Har jag aldrig ens hört talas om, gör DHs det?
Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Han är en återkommande fuskare som blivit avstängd tidigare, så ja, han är en äcklig jävel.
Kvittar om han har 10 konton eller 1, han är en äcklig jävel som inte kan hålla sig till spelets policys.
Ja, han har både bottat och använt exploits (malthael, blood shards etc.), men inte HF och inte fått sitt konto unbannat. Rätt ska vara rätt. När blev han avstängd tidigare btw? Jag vet bara att han blivit rollbackad.
För övrigt är det väldigt få i toppen som håller sig inom ramarna som Blizzard kräver, tragiskt, men så ser det ut.