2015-10-05, 22:35
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Ohh just ja, det var här det började. Va fan är inte jag med hugger för?

Här framgår det också att Arne och Axon är/var tjenisar och planerar/ade att starta en klinik ihop, vad hände med det?
Utmärkt bump Q!

Jo Axon och Pez på samma sida som vanligt.

Körde latsdrag bakom nacken idag, fem set. Drev bara då jag skrev det där andra.
Citera
2015-10-05, 23:47
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Jo Axon och Pez på samma sida som vanligt.

Körde latsdrag bakom nacken idag, fem set. Drev bara då jag skrev det där andra.
Nja, om du läser tråden så ser du ju att Axon begravde yxan och joinade Arne istället, inget nyttigt därifrån efter Pez kommer in och styr upp skutan. Som sig bör.
Kan det var det som blev Axons fall? Vem vet?

Finfin rehabövning!
Citera
2015-10-06, 21:09
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Nja, om du läser tråden så ser du ju att Axon begravde yxan och joinade Arne istället, inget nyttigt därifrån efter Pez kommer in och styr upp skutan. Som sig bör.
Kan det var det som blev Axons fall? Vem vet?

Finfin rehabövning!

Nja, så var det inte. Men det krävs nog att man var medlem då och var med då det hände för att sätta sig in i komplexiteten. Var även aktuellt med handledstråd på den tiden också.

Pez kan inte styra en skuta en (newton)meter förrän han bevisat det i kolozzeum tråden. Hehe! Om han nu kan besvisa det så bör han göra det, så du behöver inte försvara honom där!

MVH Dreas brorsa
Citera
2015-10-06, 22:43
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Nja, så var det inte. Men det krävs nog att man var medlem då och var med då det hände för att sätta sig in i komplexiteten. Var även aktuellt med handledstråd på den tiden också.

Pez kan inte styra en skuta en (newton)meter förrän han bevisat det i kolozzeum tråden. Hehe! Om han nu kan besvisa det så bör han göra det, så du behöver inte försvara honom där!

MVH Dreas brorsa

Mm, komplext kan man nog säga att Arnes & Axons relation är, berg och dalar.
var det!? Fan det missade jag, attans.

Jorå, han har redan bevisat grafiskt hur man beräknar kraftriktingar och hävstänger. Nu väntar vi bara på Arnes röntgenplåtar, men de kommer väl samtidigt som bicepsguiden...LoL..
Fast jag försvar ju inte Pez där, jag bara tjyvhugger lite här och där.
Citera
2015-10-07, 10:12
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Nämen se gamle Q är här och svamlar igen.

Jag tycker det är kul att jag krävs på att bevisa saker som är fakta sedan länge. Det visar att de flesta som opponerar sig och hävdar att inte Newton är involverad, visar att de definitivt sov bort högstadiets fysiklektioner
Citera
2015-10-07, 15:57
Medlem
Grimleys avatar
Personligen så kommer jag aldrig köra latsdrag bakom huvudet eller press med stång för den delen på det sättet. Det känns bara så fel helt enkelt.
Citera
2015-10-07, 18:30
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimley
Personligen så kommer jag aldrig köra latsdrag bakom huvudet eller press med stång för den delen på det sättet. Det känns bara så fel helt enkelt.
Det beror nog på att du är stel min son.
Citera
2015-10-08, 21:33
Medlem
Slackoffs avatar
Ingen i kollozeum tråden har förklarat varför man ska köra bakom huvudet heller.
Jag tänker inte köra latsdrag bakom huvudet bara för att Anders Graneheim körde så 1983.
Citera
2015-10-08, 22:49
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Ingen i kollozeum tråden har förklarat varför man ska köra bakom huvudet heller.
Jag tänker inte köra latsdrag bakom huvudet bara för att Anders Graneheim körde så 1983.
Jo, Arne har faktiskt det.

Det är för att det ska vara lättare för honom att lära ut till noobs. Därför ska man köra det, om man är noob..och går Arnes kurs..
Sen ska man av någon anledning köra framför.
Citera
2015-10-08, 22:54
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff

Det gör du klokt i, fortsätta träna med morsan på nautilus
Citera
2015-10-09, 00:10
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Det gör du klokt i, fortsätta träna med morsan på nautilus
Du kan bildgoogla "vulcan bomber"om du vill ha en uppfattning om hur mina lats ser ut.
Citera
2015-10-09, 09:28
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Nämen se gamle Q är här och svamlar igen.

Jag tycker det är kul att jag krävs på att bevisa saker som är fakta sedan länge. Det visar att de flesta som opponerar sig och hävdar att inte Newton är involverad, visar att de definitivt sov bort högstadiets fysiklektioner
Ähum... jag väntar fortfarande på beräkningarna min vän, bara dom och inga obligatoriska undanglidningar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in