2015-10-05, 19:40
Medlem
xyklopfs avatar
Om WG´s bundles (både WoT och WoWs):

https://www.youtube.com/watch?v=kmfjsgH-P1g&feature=youtu.be

Annars......någon här som skaffat Kanonenjagdpanzer? Den verkar bli ett fiasko för WG pga av alla dåliga reviews den fått. Har själv bara mött två stycken sen den släpptes.
Citera
2015-10-06, 13:00
Moderator
Amirons avatar
Har lagt spelet på hyllan, troligen för gott.
tröttnade riktigt j-a rejält när de släppte Xbox one klienten.
Om det sög att spela tidigare, så var det ingenting jämfört med efter. Nu har jag dessutom sett att de skall släppa en klient till PS4, så det befäster mitt intryck om att de skiter fullkommligt i communityn och bara är ute efter spelarnas pengar.

Lägg till en ny tank lite då och då, och allra helst en premium + en smyghöjning av priset så vi kan köra en rea samtidigt för att hålla spelarna lugna. och allra helst så skall tanken vara rysk eller en klon av en rysk tank.
Citera
2015-10-06, 21:23
Medlem
xyklopfs avatar
06/10/2015 Q&A

Citera
2015-10-07, 05:31
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
06/10/2015 Q&A

Känns svagt på nåt sätt, same old same old.
Citera
2015-10-07, 11:33
Medlem
swebarbs avatar
There are only few vehicles planned to be implemented in next 5 years in WoT

detta förstår jag ju inte ? det ska ju komma massa nya nationer eller, svenska och andra så hur går det dära ihop ?
Citera
2015-10-07, 13:09
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
"There are only few vehicles planned to be implemented in next 5 years in WoT" detta förstår jag ju inte ? det ska ju komma massa nya nationer eller, svenska och andra så hur går det dära ihop ?
Det där reagerade jag också på? Låter mer som de gett upp och bara kommer att spendera nästa 5 år med att mjölka pengar ur spelarbasen via nya fräscha bundles...
Citera
2015-10-07, 19:31
Medlem
Cardiacs avatar
http://bustandreporthackers.my-free.website/

Om ni inte är med på listan, så försöker ni inte tillräckligt mycket.
Jag är med för NA, men uppenbarligen krävs det bara att vara en bra spelare eller att spela arty.
Det finns ingen verifiering för att hamna där, så jag tar det som ett bevis på att någon har trott att jag hackat spelet.
Citera
2015-10-07, 22:19
Moderator
Rassas avatar
Uppdatering till Blitz, 2.2

Gillar omarbetningen av Desert Sands, ökenområdet har fått mer skarpskuren terräng med fler sanddyner och dalar där man kan scouta och ha bra skydd av terrängen.

Jävligt cool "Halloween"-variant av Rockfield också, snygg med brinnande Jack-O-lanters och skumma ljus. Inget man tänker så mycket på när man är inne i spelet, men snyggt ändå.
Citera
2015-10-07, 23:58
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
There are only few vehicles planned to be implemented in next 5 years in WoT

detta förstår jag ju inte ? det ska ju komma massa nya nationer eller, svenska och andra så hur går det dära ihop ?

Kanske de menar efter att de svenska och tjeckiska vagnarna/techträden har kommit. Ska komma några schweiziska och ungerska vagnar också, men de hamnar i det tyska techträdet som premiumvagnar.
Citera
2015-10-08, 04:21
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
http://bustandreporthackers.my-free.website/

Om ni inte är med på listan, så försöker ni inte tillräckligt mycket.
Jag är med för NA, men uppenbarligen krävs det bara att vara en bra spelare eller att spela arty.
Det finns ingen verifiering för att hamna där, så jag tar det som ett bevis på att någon har trott att jag hackat spelet.
Bara EFE, SEAL och andra elitklaner där. Däremot inte jag (tyvärr).

Tror iofs att många av de där statspaddarskithögarna fuskar på ett eller annat sätt men på det stora hela är de faktiskt bara bättre spelare än vad vi är. Svårare än så är det inte.
(Wtf att jag inte är med!!?)
Citera
2015-10-08, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Tror iofs att många av de där statspaddarskithögarna fuskar på ett eller annat sätt men på det stora hela är de faktiskt bara bättre spelare än vad vi är. Svårare än så är det inte.

Vettefan vad den här listan är baserad på.. S3AL verkar bara ha en person där dock?

Men tack för komplimangen om [ARKT] !

elitklanen: http://wot-life.com/eu/clan/ARKT/

Har en känsla av att vi hamnade där efter att vi blev attackerade av några lite bättre polacker mot våran SH. Vi slogs såklart utan att ge upp och krossade dom. Bäst av allt var att en av dom streamade med lång delay så vi kunde kolla på allt i efterhand. Kurwa vad många Kurwa dom skrek och Kurwa vad arga dom lät...
Citera
2015-10-08, 07:38
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Kör mer arty.
De kör definitivt modden som visar vad som går sönder på kartan.
De enda diskutabla moddarna jag kör är received damage och turret direction. + ett gäng op tanks som B2, kv-220 och vk4502b. + guld ammo när det behövs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in