2015-09-18, 21:10
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sketchen
Fm1 är inte samma som 2mg Roche.. Fm1 flunitrazepam
2mg Roche iktorivil smaken är helt olika.

Säkert skillnad på effekt med...
Citera
2015-09-20, 14:50
Medlem
UBFs avatar
Helt värdelös för mig. Dock Ikto mixat med Stesolid <3
Citera
2015-09-24, 22:32
Bannlyst
Fan, blir bara lugn av 3st FM: or. Men visst det ska jag väl bara glad för men vill ju ha mer! Fattar inte varför jag fortsätter försöka med dom här. Stilnoct slår bättre och man tänker att det borde inte vara så, men nej för mig är de här överskattade.
Citera
2015-09-24, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Fan, blir bara lugn av 3st FM: or. Men visst det ska jag väl bara glad för men vill ju ha mer! Fattar inte varför jag fortsätter försöka med dom här. Stilnoct slår bättre och man tänker att det borde inte vara så, men nej för mig är de här överskattade.

Jag har aldrig förstått varför flunitrazepam ska vara så bra, visst jag somnar på dem men ingenting annat händer. Gillar stilnoct istället.
Citera
2015-09-24, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Jag har aldrig förstått varför flunitrazepam ska vara så bra, visst jag somnar på dem men ingenting annat händer. Gillar stilnoct istället.

Couldn't agree more.
Citera
2015-10-02, 15:00
Medlem
Flunitrazepam mot ångest?

Skulle 0.5mg fluni fungera mot ångest under dagen utan att man blir för påverkad (knasig och benzad)? Jag har ingen tolerans men har använt förut i högre doser. Vill alltså bli av med ångest men vara rätt normal.

Skulle vara tacksam för svar, läget är lite som det är :/
Senast redigerad av Doylton 2015-10-02 kl. 15:13.
Citera
2015-10-02, 15:21
Medlem
46&2s avatar
Kultfiguren Cobain hamnade i koma av 50 roppar, men då var det alkohol inblandat och hur mycket alkohol det rörde sig om ligger han i graven och håller tyst om.
Citera
2015-10-03, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Couldn't agree more.
Men sen så är det som andra sagt en väsentlig skillnad på dem gamla hederliga rohypnolen och flunisar...
Citera
2015-10-04, 01:55
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doylton
Skulle 0.5mg fluni fungera mot ångest under dagen utan att man blir för påverkad (knasig och benzad)? Jag har ingen tolerans men har använt förut i högre doser. Vill alltså bli av med ångest men vara rätt normal.

Skulle vara tacksam för svar, läget är lite som det är :/

Ja det ska du kunna vara människa på, kanske trött på sin höjd. Har du möjlighet att välja så är 0.5mg alprazolam nog att föredra mot ångest men i brist på det så kör på en halv flunis
Citera
2015-10-05, 20:18
Medlem
Fitipaldis avatar
Hur länge måste man ha knaprat för att at:n ska innebära risk för krampanfall? Hade en veckolång bläcka för ett tag sen, slängde i mig runt 15-20st fm1: or på sex dagar. Käkade sista på måndag kväll, var påverkad tisdag, mådde piss på onsdag och fick ett krampanfall (som slutade med ambulans till akut) på torsdagen. Tycker inte att jag låg på någon monsterdos direkt, men det är svårt att låta bli att koppla ihop kramperna med at:n. Vad tror ni? Det vore ju minst sagt trist om jag har utvecklat epilepsi, så jag hoppas att det var at:n som spökade...

Petade för övrigt även i mig lite syra och DMT på söndagen, och hela veckan innefattade även oheliga mängder cannabis, om det skulle påverka ekvationen på något sätt.
Citera
2015-10-05, 22:19
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livadadiva
Om man har käkat i flunitrapezam i två månader(i rätt syfte), har man skapat beroende då? Och hur pass beroendeframkallande är denna medicin egentligen? Hur länge har ni gått på flunitrapezam, och har de gett några negativa biverkningar? Enligt min läkare verkar det som att jag ska gå på denna i resten av livet(är under 25), men på fass och övriga sidor så står det att maximala tiden är 4 veckor ink. nedtrappning. Stämmer det? Eller finns det undantagsfall?

Man kan äta ett helt år utan att bli beroende. Dock så ska man inte överstiga läkarens ordinationer. Sen beror det ju på om du har ångest osv. Då kan det kanske bli svårt, men äter du dom bara för sömn så ska det inte vara någon fara 😊
Citera
2015-10-05, 23:43
Medlem
FatFreddysCats avatar
Också nyfiken på om någon härinne ätit Flunitrazepam i medicinskt syfte för sömnproblem och gjort så under en längre tid och tycker att det funkar bra? Brukar man inte få tolerans ganska snabbt eller är det kanske individuellt eller om man överskrider dygnsdosen så att säga? Lider av nervsmärta bland annat och p g a det sömnproblem. Käkat Imovane förut och funkade ok ett tag innan dom tappade effekten. Funkade sen varken som en insomningstablett samt om jag ändå somnade så vaknade jag efter max 4 timmar. Så funderar på att fråga min läkare om en sömntablett som verkar lite längre så att man ibland kanske kan få över 6 timmars sömn iaf. Dom två medicinerna jag tänkte fråga min läkare om sen är Nitrazepam & Flunitrazepam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in