Bor en bit norrut, men har hört dom här priserna på flunitrazepam runt hela sverige, inte speciellt vanliga längre
Jag köper ju hellre mer av någon annan benso än betalar de för flu
Bor i GBG och när dom finns så kostar dom aldrig mer än 25 kr. Men på den gamla goda tiden när ropparna flödade så kostade dom aldrig mer än en tia. Att betala 50 spänn för en FM1 låter helt idiotiskt.
flunitrazepam funkar väldigt dåligt på mig.. möjligen som sömnmedicin men i vaket tillstånd känns absolut ingenting..
åt massa roppar på den tiden dom flödade fritt men vet egentligen inte varför.. dom fick tiden på jobbet att gå fortare, annars var det inget speciellt alls med dom..
nog den sämsta benso jag provat faktiskt..
Priset på flunisar är ju allt från 20-50:-/st.
Inte alla som får utskrivet, så priset baseras ju efter vilket pris personen i fråga själv fått tag på dom för.
Vissa kan inte äta något annat än JUST flunisar, då betalar ju dom personerna mer pengar för dom.
Men sen är ju straffsatsen avsevärt högre än att gå omkring med säg 10st xanor, så pris kan ju även plussas på pga högre risken.
Lite OT, men fyfan vilken jävla bra låt. Åker på varje gång man käkar flödder. Tripplåtar, rökalåtar och noddlåtar finns det gott om, men detta är fan enda flödderlåten enligt mig.