2015-09-03, 19:59
Medlem
Kadodis avatar
Nu fått tag i några flunitrazepam mylan FM 1. Är det värt att krossa och röka på folie eller kan jag lika gärna käka dom?
Citera
2015-09-05, 19:11
Medlem
Hejsan alle rigtig godt forum i har her , har siddet de sidste 3 dage og læst hele tråden her og den anden tråd om benzoer jeg er rigtig glad for flunier og har taget dem i en del år helst dem fra centrafarm fra holland da jeg sys de er bedst og ryge..men sys det er blevet ret svært at få dem efterhånden og kan ikke helt se hvilken shop som har rigtige f1 eller f2 tænker at for at være sikker skal jeg få dem i blister eller i burker ...fluni******.tk er den okey at handle fra eller hvilken shop anbefaler i..? håber i kan hjælpe mig..
Citera
2015-09-05, 19:53
Bannlyst
Alltså.. tar xanor depot 1mg, inderal 20mg, melatonin 10mg och 1mg flunitrazepam till sömnen.. men sover inte direkt? vad är det för fel? OBS är väldigt aktiv fysiskt.

Btw, det står på fass att längsta behandlingstid är 4 veckor inklusive nedtrappning, har käkat det en månad nu och fick nyss ett 50 pack 1mg hehe.. och hur fort blir man fysiskt beroende av det?

OBS, läkaren har inte pratat något om att detta är temporärt. Frågade ifall jag kunde försöka ta nitrazepam vissa nätter för att undvika tillvänjning, men läkaren tyckte det var onödigt och sa att den vet patienter som käkat flunitrazepam hela livet. Ska jag tolka det som att jag får ha det tillsvidare? Såtillvida jag inte missbrukar detta ofc. Med risk för ovidkommande information men är runt 20 års åldern. Känns ganska hopplöst att vara relativt ung och redan testat allt i princip i medicinvägar, i synnerhet sömnen.
Senast redigerad av nathaaaliee 2015-09-05 kl. 20:23.
Citera
2015-09-05, 20:51
Bannlyst
Förstår inte folk som säger att detta preparat är nästintill omöjligt att få utskrivet? Fick det utskrivet utan problemas;D Förvisso verbalt begåvad dock(enligt läkaren), och ingen känd missbrukshistoria hi hi.
Senast redigerad av nathaaaliee 2015-09-05 kl. 21:13.
Citera
2015-09-07, 08:03
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nathaaaliee
Förstår inte folk som säger att detta preparat är nästintill omöjligt att få utskrivet? Fick det utskrivet utan problemas;D Förvisso verbalt begåvad dock(enligt läkaren), och ingen känd missbrukshistoria hi hi.

Enligt min mening hjälper det bra mycket om du kan prata för dig, sen är det givetvis ett pluss att du använder Flunitrazepam till vad det är tänkt att användas till. Och det rekommenderar jag alla att göra. Men tyvärr har substansen missbrukas. Som läkemedel är det riktigt bra och hjälper vissa människor enormt.
Citera
2015-09-10, 10:10
Bannlyst
Om man har käkat i flunitrapezam i två månader(i rätt syfte), har man skapat beroende då? Och hur pass beroendeframkallande är denna medicin egentligen? Hur länge har ni gått på flunitrapezam, och har de gett några negativa biverkningar? Enligt min läkare verkar det som att jag ska gå på denna i resten av livet(är under 25), men på fass och övriga sidor så står det att maximala tiden är 4 veckor ink. nedtrappning. Stämmer det? Eller finns det undantagsfall?
Citera
2015-09-10, 20:43
Medlem
Fick hem några sample FM1, är de Flunitrazepam Mylan då eller kan det vara vilket sort som helst? Lite dåligt insatt i just Fluntra.
Citera
2015-09-18, 18:47
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Hej, har köpt några utländska roppar 2mg från roche med kryss därbak, problemet är nu när ja stoppade en halv under tungan så smälte den inte fint, utan mjölade ihop sig och smakade lite beskt, det har inte dom svenska fm1 ja testat tidigare gjort... undrar nu av någon erfaren om dessa kan va förfalskade?
Citera
2015-09-18, 20:13
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Vill också påpeka att dom är väldigt välpressade så dom ser äkta ut, bara att dom mjöla konstigt ist för att smälta under tungan och hade lustig smak som får mig att undra om dom är äkta..
Citera
2015-09-18, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Vill också påpeka att dom är väldigt välpressade så dom ser äkta ut, bara att dom mjöla konstigt ist för att smälta under tungan och hade lustig smak som får mig att undra om dom är äkta..

Fm1 är inte samma som 2mg Roche.. Fm1 flunitrazepam
2mg Roche iktorivil smaken är helt olika.
Citera
2015-09-18, 20:51
Avstängd
randomdudeReloadeds avatar
vad rekommenderar ni som nybörjardos för att flöddra på? jag har tidigare erfarenhet av zopiklon, ikto och alpra men nära till ingen tolerans.
Citera
2015-09-18, 20:51
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sketchen
Fm1 är inte samma som 2mg Roche.. Fm1 flunitrazepam
2mg Roche iktorivil smaken är helt olika.
Det är inte iktorivil ja har utan 2mg rohypnol från Roche. Men dom ser väldigt lika ut som ikto 2mg bara att det är en ring runt 2an på ropparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in