Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
hej
tänder av från mångårigt heroinmissbruk och är skakig. Fysiska AT'n över... Har varit opiatfri i 3 dar och 1 dag idag. Men dagarna är ändå tunga. Köpte på mig xanor, stess, gräs och nu även fm1'or.
Ja, jag använder paracetamol, diklenoflak, loperamid, blodtryckssänkare och lyrica också, och har ännu mer att ta till om det är så. Men nu är det fm1 jag undrar om. Köpte för 500 bara.
Jag har aldrig testat fm1'or, så jag undrar lite hur och om jag kan använda dem för att jag är skakig i kroppen, ont i kroppen, ångest och sover för kort. Är helt rookie på fm1. Betalade 20 kr styck? Var det dyrt dyrt förresten? Hur ska jag ta dem? Mängd? Tid? osv
mvh
tack
mot ångest och sömn funkar dom, som benso generellt. men jag skulle personligen föredra xanor och stes. stes är väldigt muskelavslappnande som möjligtvis kan hjälpa endel mot skakigheten/värken, men bensodiazepiner är inga värktabletter. däremot funkar det utmärkt mot ångest och sömn. dock skulle jag föredra immovane eller stilnoct när det gäller sömn, försök införskaffa dig det. flun är dock bäst när det gäller sömn av de benso du har, så där har du ett bra användningsområde.
xanor är bäst mot stark ångest, diazepam är långvarigt och har en stark muskelavslappnande effekt och flun är bäst mot sömn av dessa tre du tog upp.