2013-04-02, 14:24
Medlem
D va d ja visste!!! Jävla horbarn..och d va en polare till mej som visste ja inte köpt på länge!! Ja vet ju hur priserna va närbjag höll på som mest själv,men idag.va d kris..men då ska fan e polare ställa upp.
Citera
2013-04-02, 14:29
Bannlyst
Jag köper Rohypnol för 12 kr styck (utländska) 2or som funkar perfekt
Citera
2013-04-02, 15:01
Medlem
Yrkesks avatar
Dessa är helt klart bäst i bensofamiljen enligt mig, saknar dock dom gröna ropparna som fanns några år sedan! Förmodar att de inte finns/görs längre??

Absurda priser dock, att man ska behöva punga ut 20-30 kronor per styck är helt ofattbart. Tacka fan för burkmängder och den kraftiga nedgången i pris vid ett sådant köp...
Citera
2013-04-02, 15:22
Medlem
Gröna 542or va bäst!!
Citera
2013-04-06, 00:00
Medlem
stickybuddzs avatar
Hur gör man för att få detta på recept, är i stort behov men dom vill bara ge mig atarax & lergigan. Måste man ut på gatan för att leta för att bli av med sin ångest lixom!!!????
Citera
2013-04-06, 19:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickybuddz
Hur gör man för att få detta på recept, är i stort behov men dom vill bara ge mig atarax & lergigan. Måste man ut på gatan för att leta för att bli av med sin ångest lixom!!!????

Är extremt ovanlig att få roppar på recept idag, du får Sobril/Stesolid som högst att ta vid behov om du har en schysst läkare.
Citera
2013-04-09, 22:53
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Har fått ett 0.5mg*10st lätt den skevaste benson som finns. Annars har jag nog haft alla benso utom xanor & ikto på recept, blivit förfrågad om xanor men avböjde ( idiotiskt ) men man måste va smart idag skulle jag kunna döda dör att få så mkt som sobril.
Citera
2013-04-11, 22:17
Medlem
mannyknows2s avatar
Roppar eller fm1:0r är utdöende slag i swe ,njuta medans dom finns. tyckrt frtfarande nu i 11år att roppar håller sig högst i klang benzo väg ,eufori ,lätt att snacka ,få gjort saker ,festa bra på ja allt!
Så jävla dunder dessa piller ,och har dom snart skall bli en go sommar folk!

ta det lungt
Citera
2013-04-12, 01:36
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Felpost
Citera
2013-04-12, 01:56
Medlem
As sugen på å testa roppar!! Men hittar ingen källa
Citera
2013-04-12, 10:28
Bannlyst
hej
tänder av från mångårigt heroinmissbruk och är skakig. Fysiska AT'n över... Har varit opiatfri i 3 dar och 1 dag idag. Men dagarna är ändå tunga. Köpte på mig xanor, stess, gräs och nu även fm1'or.
Ja, jag använder paracetamol, diklenoflak, loperamid, blodtryckssänkare och lyrica också, och har ännu mer att ta till om det är så. Men nu är det fm1 jag undrar om. Köpte för 500 bara.

Jag har aldrig testat fm1'or, så jag undrar lite hur och om jag kan använda dem för att jag är skakig i kroppen, ont i kroppen, ångest och sover för kort. Är helt rookie på fm1. Betalade 20 kr styck? Var det dyrt dyrt förresten? Hur ska jag ta dem? Mängd? Tid? osv

mvh
tack
Citera
2013-04-12, 11:27
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
hej
tänder av från mångårigt heroinmissbruk och är skakig. Fysiska AT'n över... Har varit opiatfri i 3 dar och 1 dag idag. Men dagarna är ändå tunga. Köpte på mig xanor, stess, gräs och nu även fm1'or.
Ja, jag använder paracetamol, diklenoflak, loperamid, blodtryckssänkare och lyrica också, och har ännu mer att ta till om det är så. Men nu är det fm1 jag undrar om. Köpte för 500 bara.

Jag har aldrig testat fm1'or, så jag undrar lite hur och om jag kan använda dem för att jag är skakig i kroppen, ont i kroppen, ångest och sover för kort. Är helt rookie på fm1. Betalade 20 kr styck? Var det dyrt dyrt förresten? Hur ska jag ta dem? Mängd? Tid? osv

mvh
tack
mot ångest och sömn funkar dom, som benso generellt. men jag skulle personligen föredra xanor och stes. stes är väldigt muskelavslappnande som möjligtvis kan hjälpa endel mot skakigheten/värken, men bensodiazepiner är inga värktabletter. däremot funkar det utmärkt mot ångest och sömn. dock skulle jag föredra immovane eller stilnoct när det gäller sömn, försök införskaffa dig det. flun är dock bäst när det gäller sömn av de benso du har, så där har du ett bra användningsområde.

xanor är bäst mot stark ångest, diazepam är långvarigt och har en stark muskelavslappnande effekt och flun är bäst mot sömn av dessa tre du tog upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in