Citat:
Ursprungligen postat av
Direktdemokraterna
Ovidkommande. Jag talade om att jag självständigt dragit slutsatsen att PPD är ett rövhål, till skillnad från det som påstods: att jag som en mindless okritisk zombie fått det från mainstream
Lider du möjligtvis av någon form av vanföreställningar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Direktdemokraterna
Det där måste vara den sämsta stråhatten jag sett på länge. Jag drog faktiskt min egen slutsats efter att ha sett ett par renodlade intervjuer med PPD med de enkla rubrikerna "PPD interview TI[X]". Han verkar vara rena skithögen.
Du har ju precis sagt att du har dragit en slutsats utifrån att ha sett interviews med honom??? Hallå???
OT: Ingen bryr sig om din edgy grejer om att du är en "mindless okritisk zombie fått det från mainstream". Buzzwords.
Citat:
Jag säger det motsatta. Genomskådar man inte att PPD är ett rövhål (som han dessutom själv erkänner) så är man inte särskilt djup i sin empatiförmåga. Lite som alla retards som ser upp till ted bundy trots att man vet att han är skyldig.
Jag hänvisar till det jag sa innan. På ytan är de snarare kukskallar, och i intervjuer mer deep down. Det är ytan du ser. Att genomskåda honom hade varit att se hur ironiska och parodiska deras mentatlitet är. PPD har varit en galen rager förr i tiden, men nu är han mer sarkastisk och liknande när det kommer till åtminstone pubs.
Citat:
Arteezy är helt och hållet ovidkommande i det här.
Fair enough.
Citat:
Det är fortfarande inte därifrån jag dragit mina slutsatser. Mainstram har dragit samma slutsats som mig, på den punkten har du rätt.
Som sagt. Var har du dragit dina slutsatser ifrån? Du hänvisar själv att du har sett intervjuer med honom? Genomskådar du sedan dessa och drar din slutsats därifrån? Du tror alltså inte den attityden han drar på twitter och dylikt skulle vara en grej som är rolig mer än att det är hans vanliga beteende.
Alla kalla honom alltid salty förr i tiden, så nu fattar han ju givetvis att det drar till människor om han skriver salty grejer.