2015-10-03, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
PPD är ett rövhål, det trodde jag redan var utrett?

Enligt den jag citerade så har jag inte dragit min egen slutsats utan anammat andras.

Bara för att mainstream säger att Hitler var en psykopat så betyder det ju inte att man inte skulle dra samma slutsats själv.
Citera
2015-10-04, 00:23
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Det där måste vara den sämsta stråhatten jag sett på länge. Jag drog faktiskt min egen slutsats efter att ha sett ett par renodlade intervjuer med PPD med de enkla rubrikerna "PPD interview TI[X]". Han verkar vara rena skithögen.

Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
PPD är ett rövhål, det trodde jag redan var utrett?
https://www.youtube.com/watch?v=4E030sk24I8
https://www.youtube.com/watch?v=SkDIN0-Sgbc

Här har jag två intervjuer från den senaste TI:n. Jag säger inte att han aldrig har varit en arrogant. Om man tycker att TI4 EG var kukskallar så har man ju all rätt att göra det. Men tycker man det så ser man antagligen inte tillräckligt djupt för att se att det är en skämtsam mentalitet. Många beskriver t. ex. Arteezy som en av de roligaste människorna att vara med.

Citat:
Enligt den jag citerade så har jag inte dragit min egen slutsats utan anammat andras.

Bara för att mainstream säger att Hitler var en psykopat så betyder det ju inte att man inte skulle dra samma slutsats själv.
Fast nu är väl mainstream att just tycka att PPD är en horunge som är saltig?
Citera
2015-10-04, 18:03
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Är det ett skämt med coinchests? Har öppnaqt 12 st har fått Dazzle en gång 8ggr snipers gevär och resten rubicks cloak..
Finns jättemånga redditposts som säger samma sak om att de typ har fått 6/8 dazzle sets mm. Undersök det där och se ifall någon från Valve har skrivit.
Citera
2015-10-04, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
https://www.youtube.com/watch?v=4E030sk24I8
https://www.youtube.com/watch?v=SkDIN0-Sgbc

Här har jag två intervjuer från den senaste TI:n. Jag säger inte att han aldrig har varit en arrogant. Om man tycker att TI4 EG var kukskallar så har man ju all rätt att göra det.

Ovidkommande. Jag talade om att jag självständigt dragit slutsatsen att PPD är ett rövhål, till skillnad från det som påstods: att jag som en mindless okritisk zombie fått det från mainstream.

Citat:
Men tycker man det så ser man antagligen inte tillräckligt djupt för att se att det är en skämtsam mentalitet.
Jag säger det motsatta. Genomskådar man inte att PPD är ett rövhål (som han dessutom själv erkänner) så är man inte särskilt djup i sin empatiförmåga. Lite som alla retards som ser upp till ted bundy trots att man vet att han är skyldig.

Citat:
Många beskriver t. ex. Arteezy som en av de roligaste människorna att vara med.
Arteezy är helt och hållet ovidkommande i det här.

Citat:
Fast nu är väl mainstream att just tycka att PPD är en horunge som är saltig?

Det är fortfarande inte därifrån jag dragit mina slutsatser. Mainstram har dragit samma slutsats som mig, på den punkten har du rätt.
Citera
2015-10-04, 18:53
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ovidkommande. Jag talade om att jag självständigt dragit slutsatsen att PPD är ett rövhål, till skillnad från det som påstods: att jag som en mindless okritisk zombie fått det från mainstream
Lider du möjligtvis av någon form av vanföreställningar?
Citat:
Det där måste vara den sämsta stråhatten jag sett på länge. Jag drog faktiskt min egen slutsats efter att ha sett ett par renodlade intervjuer med PPD med de enkla rubrikerna "PPD interview TI[X]". Han verkar vara rena skithögen.
Du har ju precis sagt att du har dragit en slutsats utifrån att ha sett interviews med honom??? Hallå???

OT: Ingen bryr sig om din edgy grejer om att du är en "mindless okritisk zombie fått det från mainstream". Buzzwords.

Citat:
Jag säger det motsatta. Genomskådar man inte att PPD är ett rövhål (som han dessutom själv erkänner) så är man inte särskilt djup i sin empatiförmåga. Lite som alla retards som ser upp till ted bundy trots att man vet att han är skyldig.
Jag hänvisar till det jag sa innan. På ytan är de snarare kukskallar, och i intervjuer mer deep down. Det är ytan du ser. Att genomskåda honom hade varit att se hur ironiska och parodiska deras mentatlitet är. PPD har varit en galen rager förr i tiden, men nu är han mer sarkastisk och liknande när det kommer till åtminstone pubs.

Citat:
Arteezy är helt och hållet ovidkommande i det här.
Fair enough.

Citat:
Det är fortfarande inte därifrån jag dragit mina slutsatser. Mainstram har dragit samma slutsats som mig, på den punkten har du rätt.
Som sagt. Var har du dragit dina slutsatser ifrån? Du hänvisar själv att du har sett intervjuer med honom? Genomskådar du sedan dessa och drar din slutsats därifrån? Du tror alltså inte den attityden han drar på twitter och dylikt skulle vara en grej som är rolig mer än att det är hans vanliga beteende.

Alla kalla honom alltid salty förr i tiden, så nu fattar han ju givetvis att det drar till människor om han skriver salty grejer.
Citera
2015-10-04, 19:25
Medlem
Ingen bryr sig öht om vad ni anser om PPD.
Ta sånt meningslöst jävla kacklande i PM, eftersom det knappast berör oss andra i tråden.
Citera
2015-10-04, 19:26
Medlem
Vassknivs avatar
Spela mycket Dota 1 när det gällde. Spelat mycket LoL också.

Saknar veerkligen "support items" alltså guld i sekunden och lite sånt när man spelar support på Dota. Man bränner alla sina pengar på wards, blir rätt tråkigt faktiskt..
Citera
2015-10-04, 20:26
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Spela mycket Dota 1 när det gällde. Spelat mycket LoL också.

Saknar veerkligen "support items" alltså guld i sekunden och lite sånt när man spelar support på Dota. Man bränner alla sina pengar på wards, blir rätt tråkigt faktiskt..
Supports är alldeles för bra i nuläget ändå. Inte rimligt att döda carries utan några items sent i spelet.
Citera
2015-10-04, 21:04
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Supports är alldeles för bra i nuläget ändå. Inte rimligt att döda carries utan några items sent i spelet.

Så hur fungerar support rollen? Är det bara att köra wards och sen hoppas på att få lite extra cash medans wards är out of stock och köpa något?
Citera
2015-10-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Så hur fungerar support rollen? Är det bara att köra wards och sen hoppas på att få lite extra cash medans wards är out of stock och köpa något?

Man får ju gold genom att ganka, trycka ner torn och sådär.
Men vissa games är tuffa, så sitter man där med typ brown boots & 0 charges på urn
Citera
2015-10-04, 22:53
Medlem
Svartbåts avatar
Citat:
Det är en visualbug som händer för vissa ibland. Det är en av fleratalet åtekommande buggar i denna skrotiga motorn.

Okej, sjukt störande iallafall. Gillar dock dom nya vita cirklarna på neutral creepsen.

/SvartBåt
Citera
2015-10-05, 00:10
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
Man får ju gold genom att ganka, trycka ner torn och sådär.
Men vissa games är tuffa, så sitter man där med typ brown boots & 0 charges på urn

Det var något nytt för mig, Urn på supports? Krav eller önskemål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in