Citat:
Ursprungligen postat av
folvidon
Brottet skulle ju möjligtvis kunna sträckas till sexuellt ofredande men då samtycke för sex hade skett innan till skillnad från ifall någon visar kuken spontant så blir ju även det ''brottet'' godtyckligt. Respektlöst? Ja. Kriminellt? Knappast.
Snart anmäler väl någon för våldtäkt när motparten släpper en musprutt eller om någon fiser eller säger slyna lite spontant..
Problemet med idioter som Lizette är att dom förminskar ord som våldtäkt och handlingen som den innefattar liksom anti-rasister urvattnat order rasist som helt tappat värde och tyngd och numera kan implementeras på allt från P-böter till årstider....
Den kränkte individen har fått på tok för stor röst och inflytande i det moderna samhället för att det ska vara nyttigt... Obefogat gnäll ska inte få gehör det är bara kontraproduktivt...

Nej det är du som är dum i huvudet. En musprutt är ofrivilligt/något som råkar ske. Att spruta någon I ansiktet är högst medvetet. Jämförbart är väl att hon stoppar in ett finger i röven under akten och sen torkar av sig i ditt ansikte. Mysigt va?
Ännu sjukare blir det när han göt detta i ett tydligt förnedringssyfte utan att veta om hans partner gillar de eller ej.
Att förnedra varandra är ok om båda är med på de. I alla andra fall är man as
Förstår mig inte alls på er som säger att hon får skylla sig själv.
Jag och min flickvän har ibland "vaniljsex ", ibland dominerar jag henne och ibland vise versa. De e något vi uppskattar i sängen och vi gör de baserat på vad vi gillat sexuellt. De har inget att göra med vårt förhållande i övrigt. Där är vi jämställda och likvärdiga. De handlar om grundläggande respekt för sin omgivning, skäms fan över mänskligheten när jag läser era kommentarer. .