Citat:
Man dejtar inte feminister utan man knullar dem i ordets bemärkelse. Sen har de flesta feminister en tendens att gilla att man kör hårt och då menar jag verkligen hårt i sängen. Blir liksom fel där uppe när de vill ha rättigheter och respekt men i sängen då ska de smiskas, strypas och bli kallad hora.
---
Hon, precis som resten av många tjejer, har en sjukt besatthet av bekräftelse, vem går öppet ute och skriver att man träffa en grabb som sprutade en i ansikte för att sedan klaga på nyhetsida? Tappad är bara förnamnet. Hon får skylla sig själv om hon särar på benen så lätt, allvarligt. Samhället går bara allt mer neråt i en köttgryta av bekräftelsebehov och "se på mig skyltar".
Det står bekräftelsehora i pannan på henne med stora bokstäver, hon får tummen ner av mig. Ha dé, ingen bryr sig om killen la satsen i ansiktet på dig, livet går vidare. Finns värre saker lilla gumman.
---
Hon, precis som resten av många tjejer, har en sjukt besatthet av bekräftelse, vem går öppet ute och skriver att man träffa en grabb som sprutade en i ansikte för att sedan klaga på nyhetsida? Tappad är bara förnamnet. Hon får skylla sig själv om hon särar på benen så lätt, allvarligt. Samhället går bara allt mer neråt i en köttgryta av bekräftelsebehov och "se på mig skyltar".
Det står bekräftelsehora i pannan på henne med stora bokstäver, hon får tummen ner av mig. Ha dé, ingen bryr sig om killen la satsen i ansiktet på dig, livet går vidare. Finns värre saker lilla gumman.
Vad är det som gör att du inte kan skilja på rättigheter i samhället och sexuella preferenser?
Det är ju bra att du själv är medveten om att du har nåt fel i skallen i alla fall.
Citat:
Återigen, hon skrev inte att det var jämförbart med att bli våldtagen.. hon skrev att hon kände sig våldtagen. Tydligen är språkliga nyanser inget journalister ska vänta sig att folk klarar av.
Reagerar du för övrigt lika kraftigt (hela fem(5) utropstecken) när fotbollssupportrar säger att lag X våldtog och körde över lag Y? Eller för den delen spelare
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/tobias-grahn-vi-valdtog-aik-i-forsta/