2015-10-01, 18:56
Medlem
Är det ingen som vet hur länge 5mg nitrazepam sitter i pisset? Har sökt som en galning men väldigt lite info om denna.
2015-10-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Hur ligger MXE till nu för tiden? testar Polisen för MXE på UP och blodprov. Hos Polisen menas det allt annat är skitsamma.
Ingen som vet???
2015-10-01, 22:24
Medlem
Spinnies avatar
Hej

Pissade för drogtest idag och rökte cannabis för 13 dagar sedan. Han som tog emot mitt piss sa att det var mycket vatten i det men ändå ljusgul nyans. Har rökt innan men inte alls under en längre tid. Drack mycket vatten kvällen innan och en del innan testet idag, pissade 3-4 gånger innan testet.

Har motionerat och svettats rejält under dessa 13 dagar, med fettsnål kost och gott med vatten. Nu har jag börjat oroa mig för att det kanske inte räckte.

Någon med erfarenhet som vet hur detta kan tänkas sluta? Mår skit just nu.
2015-10-01, 22:44
Medlem
MRagiteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnie
Hej

Pissade för drogtest idag och rökte cannabis för 13 dagar sedan. Han som tog emot mitt piss sa att det var mycket vatten i det men ändå ljusgul nyans. Har rökt innan men inte alls under en längre tid. Drack mycket vatten kvällen innan och en del innan testet idag, pissade 3-4 gånger innan testet.

Har motionerat och svettats rejält under dessa 13 dagar, med fettsnål kost och gott med vatten. Nu har jag börjat oroa mig för att det kanske inte räckte.

Någon med erfarenhet som vet hur detta kan tänkas sluta? Mår skit just nu.

Hur mycket har du rökt innan du rökte senast? Dagligt bruk eller vad pratar vi om?
2015-10-01, 22:57
Medlem
Spinnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRagitera
Hur mycket har du rökt innan du rökte senast? Dagligt bruk eller vad pratar vi om?

Nej verkligen inte. Någon helg då och då, ej mer.
2015-10-01, 23:42
Medlem
MRagiteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnie
Nej verkligen inte. Någon helg då och då, ej mer.

Jag skulle säga att du inte behöver oroa dig.
2015-10-01, 23:51
Medlem
Spinnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRagitera
Jag skulle säga att du inte behöver oroa dig.

Tack så mycket för ditt svar, det uppskattas men mår ändå riktigt jävla skit över det hela, drogtestet kom så spontant och hade rökt innan jag fick reda på det. 13 dagar är väl bättre än inget antar jag
2015-10-02, 00:25
Medlem
folioboys avatar
Hur långe stannar Imovane i kroppen? käkat 7,5mg 2-3 tabletter/natt då och då för sömnproblem har dock inte recept, lär ha drogtest runt den 16e, har inte tagit tabletterna på 1/1½ vecka.
finns det något man kan käka för att påskynda processen?
sen hur går ett drogtest till?
Aldrig åkt fast för drogrelaterade brott har inte heller brukat droger för russyfte, rökte gräs EN gång för cirka 10årsedan snea och låg och garvade i en rosbuske sen var den drogkarriären slut... efter det har jag inte nyttjat några droger förrens i somras då jag fick sömnproblem och fick inget som funkade utskrivet så jag skaffade imovane på egenhand.

hoppas jag postade i rätt tråd.
2015-10-02, 08:56
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy
Hur långe stannar Imovane i kroppen? käkat 7,5mg 2-3 tabletter/natt då och då för sömnproblem har dock inte recept, lär ha drogtest runt den 16e, har inte tagit tabletterna på 1/1½ vecka.
finns det något man kan käka för att påskynda processen?
sen hur går ett drogtest till?
Aldrig åkt fast för drogrelaterade brott har inte heller brukat droger för russyfte, rökte gräs EN gång för cirka 10årsedan snea och låg och garvade i en rosbuske sen var den drogkarriären slut... efter det har jag inte nyttjat några droger förrens i somras då jag fick sömnproblem och fick inget som funkade utskrivet så jag skaffade imovane på egenhand.

hoppas jag postade i rätt tråd.
Man kollar nog inte ens efter imovane, men låt säga att dom gör det så kan du vara lugn, det kommer sedan länge gått ur kroppen på dig, 100% säkert.

Mvh
2015-10-03, 09:59
Medlem
MRagiteras avatar
jag skulle behöva namn på b2-b12 vitaminer som färgar mitt urin gult. köpte behepan igår på apoteket en liten burk med tabletter. Åt 5st men det gav inte direkt verkan på mitt urin, förutom att urinet i morse var lite gult men jag behöver vara säker på att mitt urin är gult när jag ska pissa på måndag morgon
2015-10-03, 13:39
Medlem
qwerty56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Och mängd, det är då det brukar spricka!

Ja för Morfin konverteras det ju till så det borde inte gå att se om det kommer från Ethylmorfinet eller var morfin från början. Men mängden ställer nog kanske till det som du säger!=/
Måste fixa recept, jag är så less på att begå ringa narkotikabrott hela tiden. Hade man bara ett litet recept på det mesta skulle man ju kunna köpa allt svart men man skulle aldrig kunna torska på pissprov. Har jag ett behovsrecept på Stesolid -om än bara några stycken - är det ju fritt fram att handla Diazepam över internet och aldrig behöva oroa mig för att pissa positivt med konsekvenserna det ger.
2015-10-03, 19:39
Medlem
Hej! Har sökt runt lite o har inte hittat något än, hoppas någon här kan svara på min enkla fråga.

Jo de är så att jag har tagit mdma nygligen och ska pissa på en multi 4 sticka. Som Det står inte visar MDMA på utan det finns andra 6-10 stickor av samma företag som har det på sin detektion lista. Grejen är att MDA kan ge utslag på denna sticka. MDMA är ju MetylenoidioxiMetamfetamin, MDA är MetylendioxYamfetamin. Det sägs väll att Metamfetamin i vanliga fall bryts ner till Amfetamin då det metaboliseras i kroppen. I och med sammanhanget med MDMA och MDA så borde väl MDMA brytas ner till MDA i kroppen och därför ge utslag på MDA.. Fast varför skulle samma företag ha två olika stickor en heter Multi test 4 och den andra multi test 6 MED MDMA.. Sååå... Vad sägs vad tror ni? Någon som vet exakt hur detta funkar? Värt att notera är väl att detta bara är spekulationer.. Jag har inte mega koll på massa kemiska grejor o skit men detta låter logiskt I mina öron men, varför skullle MDA o MDMA inte vara på samma sticka? kanske är lite flummigt inlägg men hoppas ni förstår hur jag tänker..

Källa på Urinproverna jag lämnar på är http://www.aleretoxicology.se/produkter/produkter/urintester/multitest-4/

Spana in stället o kolla MDMA testerna och vanliga standard tester.! Peace One love

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in