2015-09-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Nej den är inte beroendeframkallande på det viset, skulle dock inte ta noopept i långa perioder, det kan skapa vissa negativa förändrar i hjärnan som inte går att reparera.

Hoppas du pluggar eller gör nått som involverar mycket hjärnkapacitet annars tycker jag noopept är slöseri, glöm inte ta choline också i samband.
Kan du berätta lite mer kring vilka negativa förändringar som skapas i hjärnan om man använder noopept under en längre period? Har tagit det nu i ett halvår ihop med choline men känner inga direkta biverkningar. Menar du flera års användning eller?
Citera
2015-09-26, 19:19
Medlem
hur länge märkte ni som tagit detta innan någon effekt? någon effekt på det sociala planet?

och någon som testat från alphabrain.eu hur deras kvalite är?

MVH
Citera
2015-09-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
hur länge märkte ni som tagit detta innan någon effekt? någon effekt på det sociala planet?

och någon som testat från alphabrain.eu hur deras kvalite är?

MVH
noopept verkar vara individuellt, personligen kände jag av markanta effekter redan efter några timmar och enorma effekter efter 2-3 veckor.
Citera
2015-09-28, 00:37
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chi3
Kan man lita på http://alphabrain.eu/? Jag slängde iväg en beställning efter att jag sett att ett par användare härifrån sa att dom var gröna, men nu i efterhand ser jag att varenda en av dom är avstängd härifrån. Aja, 200kr är inte hela världen, men vart någonstans är smidigast att köpa ifrån annars? Det värsta som kan hända om man beställer utomlands är väl att tullen blir lite misstänksamma, men så fort dom tagit reda på vad innehållet är så kommer det väl fram? Vart kan man kolla upp vilka substanser som är olagliga/läkemedelsklassade?

Kan återkomma om jag får något paket eller inte från alphabrain, men jag är väldigt skeptisk.

Edit: Hittade https://newstarnootropics.com/noopept, de verkar skicka till Sverige och priserna är sinnessjukt låga.

Inväntar noopept från samma shop. Fick du någonsin dina grejer?

Väldigt nyfiken på detta med nootropics, noopept skulle, om det kommer fram, bli min första upplevelse med den typen av tillskott.
Citera
2015-09-28, 12:25
Medlem
rapportera gärna hur det går för dig med din leverans. Funderar också på att beställa från samma ställe.

Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Inväntar noopept från samma shop. Fick du någonsin dina grejer?

Väldigt nyfiken på detta med nootropics, noopept skulle, om det kommer fram, bli min första upplevelse med den typen av tillskott.
Citera
2015-09-28, 15:46
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
rapportera gärna hur det går för dig med din leverans. Funderar också på att beställa från samma ställe.

2 dagars leveranstid. Grönt.
Citera
2015-09-28, 17:13
Medlem
Tack. Återkom gärna hur det fungerade för dig sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
2 dagars leveranstid. Grönt.
Citera
2015-10-01, 22:28
Medlem
Funderar på att testa noopept. Jag har alltid varit mycket blyg och saknar liksom motivation till att göra saker, ni som har testat det kan det vara något som kan hjälpa en person som känner såhär och har dåligt med energi överlag?
Citera
2015-10-01, 22:37
Medlem
Noopept relativt ny substans? Jag har aldrig prövat nootropics men många som fått intressanta resultat av Noopept?
Citera
2015-10-02, 02:18
Medlem
Jag har också alltid varit väldigt blyg liksom saknar motivation till saker. Nootept är det bästa jag testat som hjälpt mig, nu har jag visserligen bara använt det några dagar men effekten är markant. Det kommer inte bota din blyghet men det är mycket möjligt den kommer lätta den och det kommer ge dig lättare att föra dig i samtal samt ge dig energi och motivation till saker, tränar du på gym kommer det nog de dig en bra boost. Testa, börja med en 10mg kapsel på tom mage och vänta minst 20minuter innan du äter något, svarar du dåligt och vill ha mer boost töm en kapsel under tungan.

Har upplevt bättre humör, bättre färgseende (allt är vackrare), starkare känslor (blir lättare småarg på saker, tänker jag på något negativt blir jag lättare ledsen, tänker jag på något positivt blir jag på väldigt bra humör etc. Samt allra tydligast en enorm energi och motivationsboost, tränar du te.x eller vill börja men har inte motivationen så är det här bättre än alla pwo's på marknaden.

Citat:
Ursprungligen postat av beastieman
Funderar på att testa noopept. Jag har alltid varit mycket blyg och saknar liksom motivation till att göra saker, ni som har testat det kan det vara något som kan hjälpa en person som känner såhär och har dåligt med energi överlag?
Senast redigerad av norrlandskille88 2015-10-02 kl. 02:23.
Citera
2015-10-03, 12:53
Medlem
Citat:
Jag har också alltid varit väldigt blyg liksom saknar motivation till saker. Nootept är det bästa jag testat som hjälpt mig, nu har jag visserligen bara använt det några dagar men effekten är markant. Det kommer inte bota din blyghet men det är mycket möjligt den kommer lätta den och det kommer ge dig lättare att föra dig i samtal samt ge dig energi och motivation till saker, tränar du på gym kommer det nog de dig en bra boost. Testa, börja med en 10mg kapsel på tom mage och vänta minst 20minuter innan du äter något, svarar du dåligt och vill ha mer boost töm en kapsel under tungan.

Har upplevt bättre humör, bättre färgseende (allt är vackrare), starkare känslor (blir lättare småarg på saker, tänker jag på något negativt blir jag lättare ledsen, tänker jag på något positivt blir jag på väldigt bra humör etc. Samt allra tydligast en enorm energi och motivationsboost, tränar du te.x eller vill börja men har inte motivationen så är det här bättre än alla pwo's på marknaden.
Afan det är precis det jag behöver, har tex köpt gymkort sen efter 2 månader så har jag tappat lusten att gå dit. Beställt nu från inrikesshop hoppas det kommer i veckan.
Citera
2015-10-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskysociopat
Noopept relativt ny substans? Jag har aldrig prövat nootropics men många som fått intressanta resultat av Noopept?
Vet inte om man kan kalla det ny substans då det funnits i många år. Men det har blivit mer populär nu på senare tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in