Jag har också alltid varit väldigt blyg liksom saknar motivation till saker. Nootept är det bästa jag testat som hjälpt mig, nu har jag visserligen bara använt det några dagar men effekten är markant. Det kommer inte bota din blyghet men det är mycket möjligt den kommer lätta den och det kommer ge dig lättare att föra dig i samtal samt ge dig energi och motivation till saker, tränar du på gym kommer det nog de dig en bra boost. Testa, börja med en 10mg kapsel på tom mage och vänta minst 20minuter innan du äter något, svarar du dåligt och vill ha mer boost töm en kapsel under tungan.
Har upplevt bättre humör, bättre färgseende (allt är vackrare), starkare känslor (blir lättare småarg på saker, tänker jag på något negativt blir jag lättare ledsen, tänker jag på något positivt blir jag på väldigt bra humör etc. Samt allra tydligast en enorm energi och motivationsboost, tränar du te.x eller vill börja men har inte motivationen så är det här bättre än alla pwo's på marknaden.
Citat:
Ursprungligen postat av
beastieman
Funderar på att testa noopept. Jag har alltid varit mycket blyg och saknar liksom motivation till att göra saker, ni som har testat det kan det vara något som kan hjälpa en person som känner såhär och har dåligt med energi överlag?