2015-09-28, 16:40
Medlem
We2Sexys avatar
Kan rekommendera dig att plöja säsong 1 och 2 först. Mest för att du får väldigt många timmar av hög kvalité serie på en gång och slipper vänta 7 dagar till nästa avsnitt. Sen när du är klar så har du ju många avsnitt av säsong 3 se på raken. Bara win win för dig

Plus att man hinner vänja sig vid hur Saga fungerar.
Citera
2015-09-29, 12:50
Medlem
Ehfraims avatar
Fråga angående, bland annat, sista minuterna S03E01:
Citera
2015-09-29, 13:32
Medlem
Vibeckees avatar
Någon som vet var man kan se / streama säsong 3 , bor i England och Bron är spärrad på svtplay
Citera
2015-09-29, 14:23
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Fråga angående, bland annat, sista minuterna S03E01:

Men var det samma person? Det var väl två olika?
Citera
2015-09-29, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vibeckee
Någon som vet var man kan se / streama säsong 3 , bor i England och Bron är spärrad på svtplay

Ser ut att finnas på kickass "Bron S03E01 SWESUB WEB-DL 720p h264 AAC".
Citera
2015-09-29, 15:38
Medlem
SkrXcs avatar
Haha så detta har varit prisbelönat alltså? Precis satt på första avsnittet och föll ihop av gapskratt när de skulle lyfta kroppen på bron.
Sedan när Saga besöker brottsoffrets hem och meddelar nyheten. Ja jävlar vad dåliga rollprestationer. Andra gapskrattet redan där.

I övrigt är alla konversationer och möten mellan människor helt skev. Danskan var så svår att uppfatta att jag har fått ladda ner undermålig text. Mordet är intressant i alla fall, så kommer nog fullfölja första säsongen.
Citera
2015-09-29, 16:35
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vibeckee

Använd dig utav programmet "Hola" så kan du streama som vanligt på svtplay var du än är
Citera
2015-09-29, 16:47
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Men var det samma person? Det var väl två olika?

Samma
Citera
2015-09-29, 21:40
Medlem
Citat:
Saga Norén skulle dö – därför fick hon leva

Citat:
Men nu avslöjar den danska manusförfattaren Nikolaj Scherfig för bt.dk att det aldrig var mening att Sofia Helins rollkaraktär ens skulle överleva den första säsongen.
Till tidningen säger han att han aldrig trodde att serien skulle fortsätta efter den första säsongen.
– Vi hade planerat att Saga Norén skulle dö, men sedan utifrån utvecklingen och utifall att det skulle bli en andra säsong så ville producenterna att hon skulle hållas vid liv, säger han till bt.dk.

http://www.expressen.se/kvallsposten...fick-hon-leva/
Citera
2015-09-29, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrXc
Haha så detta har varit prisbelönat alltså? Precis satt på första avsnittet och föll ihop av gapskratt när de skulle lyfta kroppen på bron.
Sedan när Saga besöker brottsoffrets hem och meddelar nyheten. Ja jävlar vad dåliga rollprestationer. Andra gapskrattet redan där.

I övrigt är alla konversationer och möten mellan människor helt skev. Danskan var så svår att uppfatta att jag har fått ladda ner undermålig text. Mordet är intressant i alla fall, så kommer nog fullfölja första säsongen.

Om du läser några av trådens första sidor så ser du att många reagerade på liknande sätt i början. Även jag var lite tveksam. Men sen sugs man in. Alltså, jag kan inte veta om du kommer göra det, men många gjorde det i alla fall

Saga är väl den som folk behövde mest tid av vänja sig vid. Men hon ska vara sådär fyrkantig, det är inte Sofia som spelar dåligt. Gillar man det inte så är det Rosenfeldt som bör få skulden.
Citera
2015-09-29, 22:27
Medlem
Karmans avatar
Varför är det alltid så mörkt och dystert i Bron? Skiner aldrig solen i Malmö eller Köpenhamn? Är det alltid vinter? Är det för att skapa en hård och spännande stämning? I så fall misslyckas de enligt min mening. Det blir bara larvigt.
Citera
2015-09-29, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Varför är det alltid så mörkt och dystert i Bron? Skiner aldrig solen i Malmö eller Köpenhamn? Är det alltid vinter? Är det för att skapa en hård och spännande stämning? I så fall misslyckas de enligt min mening. Det blir bara larvigt.
Det är väl lite det som är grejen med "Nordic noir". Jag gillar det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in