Citat:
Ursprungligen postat av
Saza12
Är folk säkra på att Victoria verkligen sköt den där fågeln? När jag kollade avsnittet, så var fågeln när den landade på köksbänken extremt fräsch för att ha fått ett skott i sig (inget insmettat blod..) Dessutom är jag rätt säker på att platsen där hon sköt fågeln är samma plats som Saga konfronterade farsan om hans döda dotter spelade in porrfilm... och han stod ju och plockade fjädrar ut något fågelnät såg det ut som. Kanske Victoria plockade fågeln därifrån och hon sköt ett skott för att varna farsan om något annat (kanske de är två tredjedelar av mother of free, möjligtvis.)
Det låter konstigt, men eftersom jag inte tror på sammanträffanden i den här serien, gissar jag att det finns en koppling mellan farsan och Victoria....
Intressant! Tänkte inte på det där att man ju faktiskt inte fick se när hon sköt, och att det kunde betyda att hon sköt något annat än fågeln...det jag tänkte var att jaha, här fick vi se ett skjutvapen i handen på både henne och Gertrud, då vet vi att de kan skjuta! Så kanske vi kan vänta oss lite pangpang från någon av de två, eller båda.