Citat:
Ursprungligen postat av
Eskapad
Vad fan menar du med det? Det är väl inte att rättfärdiga att någon ljuger om vikt eller utseende. Enbart ett konstaterande att det är ett faktum att män också ljuger om diverse olika saker. Men det är ett sjuhelvetes på hopp på kvinnor och hur feta, äckliga eller fula dom är och då gärna i kombination av dessa tre. Och dom ska minsann skämmas för hur fula dom är och hur fel dom gör. Ja, det är fel att visa falska bilder men dom är inte ensamma om att göra det. Men när killar gör det är det kanske ok?! Men det är alltid ett större påhopp på tjejer än vad det är på killar. Men nej jag rättfärdigare inte inte skitbeteende.
Vem gör de påhoppen? Personligen tycker jag att övervikt är avtändande, men det finns givetvis de som finner det attraktivt, och det får de gärna göra, jag kan inte bry mig mindre. Men samtidigt är det bra dumt att uppmuntra övervikt, med tanke på att det är dåligt för en människas hälsa. Ökar risken för sjukdomar, cancer, diabetes osv. Men om en man eller kvinna valt att ändå vara fet, då ska de fan kunna stå för det också! Människor som är feta, och inte gör något åt det, de har valt att vara feta, då ska de också kunna visa upp bilder på sina kroppar, ifall de befinner sig ute på dejtingsidor.