• 1
  • 2
2015-09-23, 18:49
Medlem
Pellejonsons avatar
Hej flashback

Är lite i behov av bra råd så fort som möjligt. Har snackat med en tjej på tinder ett tag nu, det är bra kemi mellan oss och hon verkar vara intresserad av ligg. Idag kl 21:00 ska vi ha vår första dejt.

Nu till saken, på tinderappen har hon tydligen använt sig av gamla bilder, uppskattar de vara runt ~3-4 år gamla. Hon ser riktigt bra ut på dessa, lätt en 9/10.

Fick reda på vad hon hette på instagram idag av en gemensam polare. Fan vad bedragen jag känner mig, hon ser ut som en helt annan människa med den groteska kroppen som visas upp på instaflödet.

Förväntade mig den här kroppstypen från de gamla bilderna, sanningen är närmre såhär.

Hur kan man hålla på och lura folk bara sådär?
Riktigt sugen att ställa in dejten då jag vanligtvis inte dejtar fetton.
Citera
2015-09-23, 18:57
Medlem
UBFs avatar
Jag är inte förvånad alls
Citera
2015-09-23, 19:01
Medlem
James91s avatar
Stå ditt kast och sätt på fläskpaddan. Bara sluta svara sen.
Citera
2015-09-23, 19:08
Bannlyst
Träffa henne men betala inget och agera som en vän. Sätt henne i friendzone.
Citera
2015-09-23, 19:08
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James91
Stå ditt kast och sätt på fläskpaddan. Bara sluta svara sen.

Du köpte grisen i säcken.
Citera
2015-09-23, 19:13
Medlem
Intresserad av ligg? Ja, klarar du att leva med dig själv efter att du har fått av henne kläderna, nu när hon visade sig vara en fet kossa?

Nej. Du gör bäst i att skita i denna vidriga varelse!

Antingen så ringer du och säger att du känner dig lurad och ställer in det hela. Eller så ger jag dig två andra betydligt roligare alternativ.

1. Säg att det blir en date, varpå du stannar hemma istället. Och när hon sms:ar och frågar var du är så svarar du, "Jag stod och vänta, men såg dig aldrig, men har du en tvillingsyster? För såg en som var lik dig i ansiktet, men fet som en kossa så tänkte att så där ser ju inte du ut om man kollar på dina foton på Tinder".

2. Eller så träffar du henne. Drar en story om att du känner dig lurad av att hon använde sig utav gamla bilder på Tinder. Att du förväntade dig henne fin och smal men nu så står här en helt annan människa framför dig, fet och ful. Precis när hon ska börja gråta, slänger du in dödsstöten genom att säga "Hur fan kan du leva med dig själv genom att lura folk med gamla bilder, vidriga människa." Sen vänder du dig om och går, med ett stort leende. Jag lovar, det kommer kännas bra, mycket bra.
Senast redigerad av melborp 2015-09-23 kl. 19:23.
Citera
2015-09-23, 19:16
Medlem
Hur fan kan en kvinna göra så mot en man?
Det är så jävla vidrigt och lågt.
Citera
2015-09-23, 19:21
Medlem
RutledgeWoods avatar
Skicka din fulaste kompis till dejten som låtsas vara du!
Citera
2015-09-23, 19:22
Medlem
S-cups avatar
Å nej, någon ljuger på internet. Vem kunde tro något sådant?!?

Men valet är ganska enkelt:
Är du ett ytligt svin så ge fan i att gå.
Har du någon moral i kroppen så kan du gå. I värsta fall har du spenderat ett par timmar på en historia du kan berätta för grabbarna sen.
Citera
2015-09-23, 19:29
Medlem
swebarbs avatar
Jag hade ställt in utan tvekan, det är ju hon som är en dum jävla fitta som kör med flera år gamla bilder, vafan såna brudar som inte lever upp till sina bilder ska man bara dissa och visa dom att det inte är okej att hålla på lura sådär
Citera
2015-09-23, 19:30
Medlem
Hade lätt föredragit http://www.thehulltruth.com/attachme...irls-image.jpg
Citera
2015-09-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Hej flashback

Är lite i behov av bra råd så fort som möjligt. Har snackat med en tjej på tinder ett tag nu, det är bra kemi mellan oss och hon verkar vara intresserad av ligg. Idag kl 21:00 ska vi ha vår första dejt.

Nu till saken, på tinderappen har hon tydligen använt sig av gamla bilder, uppskattar de vara runt ~3-4 år gamla. Hon ser riktigt bra ut på dessa, lätt en 9/10.

Fick reda på vad hon hette på instagram idag av en gemensam polare. Fan vad bedragen jag känner mig, hon ser ut som en helt annan människa med den groteska kroppen som visas upp på instaflödet.

Förväntade mig den här kroppstypen från de gamla bilderna, sanningen är närmre såhär.

Hur kan man hålla på och lura folk bara sådär?
Riktigt sugen att ställa in dejten då jag vanligtvis inte dejtar fetton.
Dumpa horan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in