Intresserad av ligg? Ja, klarar du att leva med dig själv efter att du har fått av henne kläderna, nu när hon visade sig vara en fet kossa?
Nej. Du gör bäst i att skita i denna vidriga varelse!
Antingen så ringer du och säger att du känner dig lurad och ställer in det hela. Eller så ger jag dig två andra betydligt roligare alternativ.
1. Säg att det blir en date, varpå du stannar hemma istället. Och när hon sms:ar och frågar var du är så svarar du, "Jag stod och vänta, men såg dig aldrig, men har du en tvillingsyster? För såg en som var lik dig i ansiktet, men fet som en kossa så tänkte att så där ser ju inte du ut om man kollar på dina foton på Tinder".
2. Eller så träffar du henne. Drar en story om att du känner dig lurad av att hon använde sig utav gamla bilder på Tinder. Att du förväntade dig henne fin och smal men nu så står här en helt annan människa framför dig, fet och ful. Precis när hon ska börja gråta, slänger du in dödsstöten genom att säga "Hur fan kan du leva med dig själv genom att lura folk med gamla bilder, vidriga människa." Sen vänder du dig om och går, med ett stort leende. Jag lovar, det kommer kännas bra, mycket bra.