Citat:
Ursprungligen postat av
Eskapad
Vad fan menar du med det? Det är väl inte att rättfärdiga att någon ljuger om vikt eller utseende. Enbart ett konstaterande att det är ett faktum att män också ljuger om diverse olika saker. Men det är ett sjuhelvetes på hopp på kvinnor och hur feta, äckliga eller fula dom är och då gärna i kombination av dessa tre. Och dom ska minsann skämmas för hur fula dom är och hur fel dom gör. Ja, det är fel att visa falska bilder men dom är inte ensamma om att göra det. Men när killar gör det är det kanske ok?! Men det är alltid ett större påhopp på tjejer än vad det är på killar. Men nej jag rättfärdigare inte inte skitbeteende.
Nu handlar tråden om en brud som ljuger om sin vikt, sluta vända det till din fördel och skriva "killar ljuger också", ja det gör dom säkert men ointressant för tråden, det är väl ingen heterokille som drabbas om killar ljuger i dejtingsyfte? när vi heterokillar intresserar oss för tjejer och inte killar förstås. Och jag tror inte det hör till vanligheterna att män ljuger om sin vikt, dom gillar liksom läget istället medans vikt för en tjej är känslig, så de ljuger istället.
Har själv också råkat ut för en skitläcker tjej (enligt bilderna) och bilderna var tagna till hennes fördel + att de hade garanterat ett år på nacken. Låt oss säga att de var 2-3 år gamla så kan hon lätt gått upp 20kg i bara fett.
När jag träffade henne var hon en stor, äcklig, fet jävla gris, kunde se valkarna genom hennes topp. Att hon var tjock är inte problemet utan att hon LJUGER, tar bilder som inte visar sanningen utan gör allt för att dölja det. Hur dum får man bli om man som tjej inte förstår att sanningen visar sig när träffen blir av?