Citat:
Ursprungligen postat av
CaseyRyback
Det är glädjande att den flyktingvänliga opinionen stärkts. Är det en ny folkrörelse vi ser?
Jag tror den senaste tidens flyktingkris stärker det svenska folket i sin gemensamma vilja att hjälpa.
Och jag tror tvärtom! Detta kommer att få Svensken att se att man kör över dem som vanligt med det vansinniga snällhypnostiska så kallade folkrörelse.
Vill staten att du skall vara snäll så MÅSTE du vara snäll och säga det staten vill höra och medierna pratar åt staten.
Jag ser tvärtom. Inte alls en folkrörelse för detta utan mer mot detta. Dagens sanning!
Men nu har ju pappa staten bestämt att Svennen är sååååå snäll såååå.
Det är endast tillåtet i andra länder att vara sann mot sig själv. Ìnte i Sverige då blir du dessutom huwa, rasistförklarad bara du nämner ordet invandrare.
Bortskämd Svensk är tillåtet av pappa staten.
Invandrare sins emellan bråkar med varandra om vilken kultur som är den bäste kulturen av alla.
Nej jag gillar den Svenska kulturen bäst och mest. OCH inser helt friskt att vi ej kan ta hand om övriga planetens ve och väl.
OCH är definitivt inte med i den så att säga kraftiga förändring pappa staten vill HA det till.
Aamen!