Citat:
Ursprungligen postat av
vardagsbekymmer
Kollade igenom filmen det här reagerar jag på:
- Filmen verkar klippt (på slutet?) och möjligen redigerad, svårt då att bilda sig en uppfattning.
- Soc. tanten beter och uttalar sig som ett riktigt jävla spån. Mer än vad iaf jag anser normalt hos en rejält onykter person.
- Tycker vakten verkar mycket dålig på att lugna ner bruden, han försöker argumentera med fyllot... ?!?!?
- Mycket tveksamt att lägga ut något sådant här. Filmen har tagits på arbetstid och har väldigt svårt att tro att arbetsgivaren har godkänt detta. Jag vill inte se ett samhälla där polis, ambulanspersonal, etc. bär kamera PRIVAT och lägger ut "coola klip" publikt....
- Bortsett från ovan så tycker jag inte vakten gör något fel utan agerar korrekt.
ovesäntligt att det är klippt på slutet, förhoppningsvis så sa han några väl valda ord
vakten säger ingenting då kvinnan helt rabiat överöser honom med förolämpningar, kvinnan klöste och knäade vakten och ska vara glad att han var så professionell som han ändå var
Helt rätt att lägga ut en sån här film för att visa hur vissa människor väljer att beteé sig när dom är full(om vi nu ska fortsätta ursäkta hennes människosyn med det dvs) mot andra människor, det är mer nytta än problem i denna situation. Att det här skulle trigga ambulanspersonal i akuta situationer att filma händelser för att lägga ut på nätet för att vara "cool" är nog inget annat än din subjektiva tro
och jag är helt ointresserad av kvinnans namn osv, jag hoppas bara hon får vård för sina psykiska problem med dom andra brukarna med likartade problem, eller så kan hon söka sig ett annat jobb där hon inte utövar makt och förtroendeställning såsom detta.