2015-09-26, 10:28
Bannlyst
Suveränt av ordningsvakten att filma henne, SÅ jävla full är hon ju inte så hon inte vet vad hon säger.
Hennes personlighet kommer helt enkelt fram.
Citera
2015-09-26, 10:30
Medlem
raxmouses avatar
Här är filmen igen så ingen missar https://www.youtube.com/watch?v=mkWfnRcWUHk

Det är inget juridiskt fel av vakten att lägga ut filmen och skulle det visa sig att rättstaten Sverige misslyckas igen så startar vi riktiga flashbackare in en insamling till krogvakten, jag kan lätt bistå om det skulle ske.

Det är nog nyttigt för kvinnan att titta på filmen nu när hon blir arbetslös så hon kan reflektera sig själv i ett tredje perspektiv, det är lärorikt av egna erfarenheter.

Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Visa ord.

Skicka snubben till arbetsförmedlingen, som OV passar han inte.

Har du en känslomässig relation till den framtida arbetslösa kvinnan?
Citera
2015-09-26, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Det är nog nyttigt för kvinnan att titta på filmen nu när hon blir arbetslös så hon kan reflektera sig själv i ett tredje perspektiv, det är lärorikt av egna erfarenheter.

Har du en känslomässig relation till den framtida arbetslösa kvinnan?

Nu är jag på intet sätt kvinnans advokat, eller talesman, men varför skulle hon bli arbetslös?
Citera
2015-09-26, 10:39
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Nu är jag på intet sätt kvinnans advokat, eller talesman, men varför skulle hon bli arbetslös?

Varför skulle hon inbringa förtroende i sin tjänstemannaroll?

Antingen sparkas hon eller så kan hon få sjukvård på psyk med dom andra brukarna.
Citera
Medlem
Mac10jiffys avatar
Jag tycker vaktjäveln är minst lika dryg. Sådär typiskt lugnmenjagärbättre-dryg. Soctanten är ett vanligt fyllo som påminner om många andra fulla kvinnor, och kan inte tönten ta det har han inget i dörrjäveln att göra.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Om hon INTE förlorar jobbet så är någonting väldigt fel...
Citera
2015-09-26, 10:50
Medlem
SandraPalenryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
Fått höra att hon är någon slag kändis i vänster världen, sä räkna inte med att hennes namn kommer ut...

Ääh. Du har ju ingen aning.

Citat:
Då detta gått vidare till åtal så är allt offentliga handlingar, och där ligger även filmen som bevismaterial. Så vem som helst kan få ut informationen + filmen om man vill!
Och i min värld så tror jag att detta nog är framtiden, att "vanligt" folk kommer att få se fler sådana här filmer.

Från facebooktråden som länkas tidigare i tråden.

Nu förutsätter jag att finnen som skrev det jag citerar talar sanning. Gör han det kan ju de som känner Ordningsvakten fråga om vilken tingsrätt fallet tas upp i och genom den få tag på hela FUP. Där står hela hennes namn, personnummer och antagligen var hon arbetar.
Citera
2015-09-26, 10:52
Medlem
JustZlatans avatar
Vilken tur för henne att det var en svensk dörrvakt som hon bråkade med. Om det hade varit en blatte till vakt hade hon legat pyrt till.
Citera
2015-09-26, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Här är filmen igen så ingen missar https://www.youtube.com/watch?v=mkWfnRcWUHk

Kollade igenom filmen det här reagerar jag på:
  • Filmen verkar klippt (på slutet?) och möjligen redigerad, svårt då att bilda sig en uppfattning.

• Soc. tanten beter och uttalar sig som ett riktigt jävla spån. Mer än vad iaf jag anser normalt hos en rejält onykter person.

• Tycker vakten verkar mycket dålig på att lugna ner bruden, han försöker argumentera med fyllot... ?!?!?

• Mycket tveksamt att lägga ut något sådant här. Filmen har tagits på arbetstid och har väldigt svårt att tro att arbetsgivaren har godkänt detta. Jag vill inte se ett samhälla där polis, ambulanspersonal, etc. bär kamera PRIVAT och lägger ut "coola klip" publikt....

• Bortsett från ovan så tycker jag inte vakten gör något fel utan agerar korrekt.
Citera
2015-09-26, 10:58
Medlem
JnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandraPalenryd
Ääh. Du har ju ingen aning.

Det har du rätt i, men eftersom jag bara hört det komma upp från någon inom vänster cirkusen, så tycker jag att det var intressant... För övrigt så skulle hon inte jobba för soc, utan ha en mer ironisk historia till hela denna händelsen...
Senast redigerad av JnD 2015-09-26 kl. 11:02.
Citera
2015-09-26, 11:05
Medlem
raxmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vardagsbekymmer
Kollade igenom filmen det här reagerar jag på:
  • Filmen verkar klippt (på slutet?) och möjligen redigerad, svårt då att bilda sig en uppfattning.

• Soc. tanten beter och uttalar sig som ett riktigt jävla spån. Mer än vad iaf jag anser normalt hos en rejält onykter person.

• Tycker vakten verkar mycket dålig på att lugna ner bruden, han försöker argumentera med fyllot... ?!?!?

• Mycket tveksamt att lägga ut något sådant här. Filmen har tagits på arbetstid och har väldigt svårt att tro att arbetsgivaren har godkänt detta. Jag vill inte se ett samhälla där polis, ambulanspersonal, etc. bär kamera PRIVAT och lägger ut "coola klip" publikt....

• Bortsett från ovan så tycker jag inte vakten gör något fel utan agerar korrekt.

ovesäntligt att det är klippt på slutet, förhoppningsvis så sa han några väl valda ord

vakten säger ingenting då kvinnan helt rabiat överöser honom med förolämpningar, kvinnan klöste och knäade vakten och ska vara glad att han var så professionell som han ändå var

Helt rätt att lägga ut en sån här film för att visa hur vissa människor väljer att beteé sig när dom är full(om vi nu ska fortsätta ursäkta hennes människosyn med det dvs) mot andra människor, det är mer nytta än problem i denna situation. Att det här skulle trigga ambulanspersonal i akuta situationer att filma händelser för att lägga ut på nätet för att vara "cool" är nog inget annat än din subjektiva tro

och jag är helt ointresserad av kvinnans namn osv, jag hoppas bara hon får vård för sina psykiska problem med dom andra brukarna med likartade problem, eller så kan hon söka sig ett annat jobb där hon inte utövar makt och förtroendeställning såsom detta.
Citera
2015-09-26, 11:10
Medlem
Typiskt svenskar när dem är fulla Utnyttjar situationen för att skrika AAAJEEEEE du slog meeeej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in