2015-09-25, 20:35
Medlem
JnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Det är ju bara vanligt fyllegrejs. Hade lika gärna varit något lärare eller företagarna. Det är ju bara ett löv som susar förbi.

jävligt konstiga saker att säga även för en "fylle grej"... Nä ut med namnet, inte fan ska idioter som henne sitta och bestämma om männiksor...
Citera
2015-09-25, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doc.Klein
Svordomar är inte olagliga, dock är det olagligt att sparka en tjänsteman i skrevet och peta denne i ögat.

Ja eftersom det är misshandel. Jag ifrågasätter det faktum folk påståd att hon grips pga ordkäbbel. Jag orkar inte se en 15 minuters video men om det enbart är ordkäbbel tycker jag det är fel att filma någon som bara är odräglig på fyllan.
Citera
2015-09-25, 20:37
Avslutad
Citat:
Jag väljer egentligen ingen sida...
Det jag hört om vakten från min kompis är att han oerhört skjutglad, det kan man även se på sociala medier. Många foton då han poserar med pistol, det är ju dock ingenting fel med det.

Sen så läser jag massa om att det är fel att hänga ut henne.
Jag tycker det är helt okej att hänga ut personer som blir filmade när dom, som denna kvinna, arbetar med att hjälpa människor som kan ha det svårt att hjälpa sig själva.

Om han är neger eller inte vet jag faktiskt inte och jag bryr mig inte... Han är ju en neger som snackar flytande svenska och som får stå ut med sån där skit varje dag. Han har ett jobb och han verkar sköta det riktigt bra.
Det är en annan sak med Rinkeby/Tensta-patrasket som från väldigt ung ålder ställer in sig på att leva som yrkeskriminella.

Varför blir jag inte förvånad?
Stämmer väldigt bra med den bild jag fick av honom genom videon.
Citera
2015-09-25, 20:37
Medlem
Men ge oss en identitet på henne nudå...
Citera
2015-09-25, 20:43
Medlem
Doc.Kleins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Varför blir jag inte förvånad?
Stämmer väldigt bra med den bild jag fick av honom genom videon.

Håller med dig faktiskt, fick den bilden. De flesta som står i dörren är eller har varit kriminella.
Har dom inte varit kriminella så har dom varit såna där osäkra grabbar som måste ha UFC-tröjor på sig för att alla ska se hur mycket han gillar att slåss.
Man kan ju fråga sig ifall både kärringen och negern borde avskedas eller i alla fall få professionell hjälp.
Citera
2015-09-25, 20:45
Medlem
faetters avatar
Vem är hon?

Hon verkar heta sofia.

Det utspelade sig 2015 07 04 kl 00:40

Platsen var troligen denna:
https://www.google.se/maps/@59.3223552,18.0723588,3a,75y,18.75h,63.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sewD6xAl_vfL8IFyEmyqnSA!2e0!7i1 3312!8i6656

Bild för identifikation:
https://anonfiles.com/file/9d2cf7f973a879155490c5e951a8038c

Hur gräver vi?
Citera
2015-09-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
jävligt konstiga saker att säga även för en "fylle grej"... Nä ut med namnet, inte fan ska idioter som henne sitta och bestämma om männiksor...

Finns nog större idioter som bestämmer om viktigare och fler människor än henne. Även i nyktert tillstånd.
Citera
2015-09-25, 20:50
Medlem
Doc.Kleins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faetter
Vem är hon?

Hon verkar heta sofia.

Det utspelade sig 2015 07 04 kl 00:40

Platsen var troligen denna:
https://www.google.se/maps/@59.3223552,18.0723588,3a,75y,18.75h,63.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sewD6xAl_vfL8IFyEmyqnSA!2e0!7i1 3312!8i6656

Bild för identifikation:
https://anonfiles.com/file/9d2cf7f973a879155490c5e951a8038c

Hur gräver vi?

Härligt, tummen upp till dig.
Men jag måste nog avvakta eftersom jag planerar på att supa mig lika full som Socionom-Sofia ikväll.
Citera
2015-09-25, 20:57
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faetter
Vem är hon?

Hon verkar heta sofia.

Hur gräver vi?
Letade i en grupp för (arga) socialarbetare på Facebook, och hittade faktiskt ett par Sofia i Stockholm, men ingen som direkt kunde kopplas till filmen. Möjligen om hon blekt håret på senare tid.
Ett problem är ju att hon är så full att hon blir ful och helt förvräng åt det sämre i ansiktet. Belysningen är heller inte den bästa för identifikation.
Hon verkar vara mellan 30 och 40 i a f att döma av rynkorna.
Citera
2015-09-25, 20:57
Avslutad
Citat:
Håller med dig faktiskt, fick den bilden. De flesta som står i dörren är eller har varit kriminella.
Har dom inte varit kriminella så har dom varit såna där osäkra grabbar som måste ha UFC-tröjor på sig för att alla ska se hur mycket han gillar att slåss.
Man kan ju fråga sig ifall både kärringen och negern borde avskedas eller i alla fall få professionell hjälp.

Brukar vara så, ja.
Och rubriken till videon........... redan där avslöjar ord. v. sig själv och i vilket mentalt tillstånd han befinner sig.
Ordningsvakt grep socionom för våld mot tjänsteman
Det här är en kille som kommer att höras och synas fler gånger.
Citera
2015-09-25, 21:06
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Gör du dig rolig över mig? Känner mig förolämpad. Ska anmäla dig så du hamnar i finkan. Ungefär den nivån verkar det ju ligga på enligt flera flashbackare. Klart man inte kan bli anmäld för att man "förolämpar" någon, för var går gränsen för förolämpning? Om någon säger att min mamma är en hora garvar jag bara, folk får ju sluta vara så jävla lättkränknta i landet Sverige. Om man misshandlar någon däremot är det ju självklart att man ska åka in för det.

Min fetning.

Källa http://www.aklagare.se/Brottstyper/Fortal-och-forolampning/

Hon gör sig nog skyldig till åtminstone 2 av 3 punkter?
Citera
2015-09-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Fy fan vad hon gjorde bort sig. Där visade hon sitt rätta jag för världen. En rasist är hon minsann, hatar lågutbildade, gillar och hota folk, våldsbenägen också mm. Det är liksom åsikter som hon bär inom sig, men som alkoholen släppt lös.

Det värsta är ändå att hon anser sig besitta en sådan makt att ordningsvaktens barn inte kommer får bidrag av henne osv. Bara för att han gripit henne precis som vilket fyllo som helst så kan hans barn straffas genom en godtycklig bedömning av henne, om de någon gång söker bistånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in