2015-09-25, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDRockefeller
Tyst med dig bondtölp. Blåvitt hade spelmässig lekstuga mot Norrköping i somras

Du menar dubbel mötena där Norrköping dominerade första halvlek i Götet, jämt spel spel i andra, Matchen på parken 20 minuters dominans för götet i första och spel mot ett mål (götets)andra halvleken.
Jo fy fan va bra ni var.
Sug i er erat jävla flyt och var tacksam att ni inte rasat ner till 5 platsen.
Citera
2015-09-25, 08:15
Medlem
mishimas avatar
Nä, domaren gjorde ingen bra match. Jag tycker dock inte att något lag ska beskylla poängförlusten på det.
Citera
2015-09-25, 08:21
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Ellos var dom riktiga vinnarna igår, gbg var så desperata efter 1-0 målet att dom filmade till sig en straff.
Citera
2015-09-25, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNamnVarTaget
Ellos var dom riktiga vinnarna igår, gbg var så desperata efter 1-0 målet att dom filmade till sig en straff.

Filmade till sig en straff.. Är du så full av ignorans att du måste se situationen från ett subjektivt perspektiv och påstå att han filmar? Han flyger ju 3 meter i luften. Det gör man inte självmant, speciellt inte med Skölds fysik.
Citera
2015-09-25, 09:40
Medlem
noterade under morgonen att AIK är favoriter till guldet på unibet... förstår verkligen inte alls hur dom resonerar där. för varje gång man går in och kollar spelschemat för tionde gång per dag så känns IFK göteborgs schema bara enklare och enklare.

känns som det kvittar att AIK på hemmaplan kommer ha större chans att vinna än att IFK vinner (men tveksamt att AIK vinst > kryss + IFK vinst dock), det är ju fan en klart realistisk chans att det inte ens kommer räcka att vinna emot IFK i näst sista omgången med tanke på våra matcher tills dess.

förutom norrköping - malmö i somras så kan jag för övrigt inte minnas ett enda toppmöte som malmö varit sämre än motståndarlaget i. visst har AIK tre segrar emot topplag under nuvarande svit, men att möta de framtida champions league-mästarna kan nog mycket väl gå åt helvete, speciellt ifall något lag tappat poäng tills dess och malmö börjar få ett realistiskt hopp för EL-platserna.

lägg där till att norrköping verkar spela ut lag totalt med stormåls-segrar vecka efter vecka (och när spelet inte funkar hittar turmål i 93e för att plocka poäng). fan.
Senast redigerad av M.S 2015-09-25 kl. 09:45.
Citera
2015-09-25, 10:20
Medlem
ArneIIIs avatar
Vad är det för jävla lag vi har i allsvenskan. Enligt Samuel Holmén ska Elfsborg göra "allt vi kan för att inte Blåvitt tar hem det" "Ser hellre att Norrköping vinner".

Nog för att Holmén ser ut som en kinkig liten bäbis, han verkar vara det också. Professionell idrottsman är han då inte. Proffsig inställning man har när man har NKPG kvar att möta.

...och Svensson. "Jag kommer aldrig komma över det här – jag vill aldrig se Jonas igen". "Det största i karriären – han förstörde det".

Det brukar vara supportrarnas sak att önska de andra lagen olycka och vilja sabotera. Inte i Elfsborgs spelartrupp. Där har man inga konkurrenter och lever sitt liv för IFK Göteborg.
Citera
2015-09-25, 11:00
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Filmade till sig en straff.. Är du så full av ignorans att du måste se situationen från ett subjektivt perspektiv och påstå att han filmar? Han flyger ju 3 meter i luften. Det gör man inte självmant, speciellt inte med Skölds fysik.
Ignorans? Killen fick en billig straff, självklart är du säkert glad nu för att ni lyckas hålla er kvar i guldstriden men sen kommer du nog komma ner från dina höga hästar och inse att det inte skulle varit straff.
Citera
2015-09-25, 12:01
Medlem
Citat:
Ignorans? Killen fick en billig straff, självklart är du säkert glad nu för att ni lyckas hålla er kvar i guldstriden men sen kommer du nog komma ner från dina höga hästar och inse att det inte skulle varit straff.

jaha? och det gör det till en filmning? du får nog googla på vad ordet betyder ifall du tror att förklaringen du skrev nu på något sätt skulle stödja ditt uttalande i förra posten.
Citera
2015-09-25, 12:11
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
jaha? och det gör det till en filmning? du får nog googla på vad ordet betyder ifall du tror att förklaringen du skrev nu på något sätt skulle stödja ditt uttalande i förra posten.
Jag vet mycket väl vad en filmning är.
Spelaren ifråga blev inte ens nuddad, han hoppade såvitt jag såg över målvakten och la sig pladask ner utan att ha blivit touchad.
Vad är det om inte en filmning?
Citera
2015-09-25, 12:21
Medlem
Citat:
Jag vet mycket väl vad en filmning är.
Spelaren ifråga blev inte ens nuddad, han hoppade såvitt jag såg över målvakten och la sig pladask ner utan att ha blivit touchad.
Vad är det om inte en filmning?

haha, har du knarkat eller? noll rätt i ditt inlägg, du får nog ta och kolla på sekvensen igen.
Citera
2015-09-25, 12:25
Medlem
MittNamnVarTagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
haha, har du knarkat eller? noll rätt i ditt inlägg, du får nog ta och kolla på sekvensen igen.
Det märks ju att du inte såg matchen och skulle du ha gjort det så såg du vad du ville se, klart du som apasupporter ser att gbg är kvar där uppe. Och skicka sekvensen om den finns tillgänglig vill jag gärna se det igen för att se om jag missat något.
Citera
2015-09-25, 12:29
Medlem
Citat:
Det märks ju att du inte såg matchen och skulle du ha gjort det så såg du vad du ville se, klart du som apasupporter ser att gbg är kvar där uppe. Och skicka sekvensen om den finns tillgänglig vill jag gärna se det igen för att se om jag missat något.

jag är AIK din retard. det är en ren lögn att säga att han lägger sig utan att bli nuddad (han blir ju för fan dragen i armen och sedmera dubbelmackad mellan två elfsborgspelare?!), och att han skulle "hoppat över målvakten" måste du fan ha hallucinerat.

http://www.fotbollskanalen.se/video/3204742/mal-salomonssons-straff-ar-bombsaker-fram-till-1-1/

det skulle räckt att helt enkelt ha sagt att IFK inte borde ha fått straffen eftersom elfsborg skulle haft en solklar frispark precis före, du behöver inte gå till extrem överdrift och hävda att sköld filmade, fan det dummaste jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in