2015-02-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Såklart dem gör. Bajen är ju bäst och kommer förmodligen vinna guldet.. eller?

Ska bli skönt när bajarna kommer ner på jorden. Hoppas verkligen det sker den 7e
Citera
2015-02-25, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Ska bli skönt när bajarna kommer ner på jorden. Hoppas verkligen det sker den 7e

Det som är skönt är att ni sitter och fabricerar ihop en Bajen hybris där vi Bajare tror att Hammarby är ett topplag. Sedan skall ni peaka oss för detta när (om) ni vinner i cupderbyt...

Verkligheten är snarare att de flesta Bajare är glada om Hammarby håller sig ifrån bottenstriden i år.
Citera
2015-02-25, 12:27
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Skillnaden var väl att man hade 2 provspelare i backlinjen samt en junior.
Konstigt att det trillar in ett par bollar då.
Citera
2015-02-25, 12:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Det som är skönt är att ni sitter och fabricerar ihop en Bajen hybris där vi Bajare tror att Hammarby är ett topplag. Sedan skall ni peaka oss för detta när (om) ni vinner i cupderbyt...

Verkligheten är snarare att de flesta Bajare är glada om Hammarby håller sig ifrån bottenstriden i år.
Upplever det som att bajarna härinne inte har några speciella förväntningar på topplaceringar eller dylikt, den enda som svävat iväg är Julinho.

Som sagt tror jag Bajen blir ett mittenlag i år och kommer före DIF. Bara det är väl en bra comeback i allsvenskan?
Citera
2015-02-25, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Som sagt tror jag Bajen blir ett mittenlag i år och kommer före DIF. Bara det är väl en bra comeback i allsvenskan?

Vore på gränsen till med beröm godkänt, beroende på derbyresultaten antar jag.
Citera
2015-02-25, 13:18
Medlem
eternussermos avatar
Citat:

Ja, det är, med något undantag, fabrikationer. Jag ser det som en säsong där vi ska ha som mål att stanna kvar och vara nöjda så. Den enda hybris vi har är när det gäller passionen och där är vi ju i en egen division.
Citera
2015-02-25, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Den enda hybris vi har är när det gäller passionen och där är vi ju i en egen division.

Jepp. Våra antagonister har all rätt att håna oss om vi har svårt att komma upp i 10k på matcherna.
Citera
2015-02-25, 14:18
Medlem
Citat:
Jepp. Våra antagonister har all rätt att håna oss om vi har svårt att komma upp i 10k på matcherna.

Tänk vilka olika verkligheter man lever i.. När jag är på väg till Borås Arena på matchdag tänker jag ofta "vad fantastiskt det vore om vi blev över 10k idag". De åren vi haft över 10k i snitt har jag varit så stolt.

Trevligt i alla fall att Bajen är uppe i år, go hemmapremiär mot just Bajen i år också.

Noterar även att vi möter alla Stockholmslag inom de första fyra omgångarna. Intressant.
Citera
2015-02-25, 14:26
Medlem
Fotbollskollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollgradig
Tänk vilka olika verkligheter man lever i.. När jag är på väg till Borås Arena på matchdag tänker jag ofta "vad fantastiskt det vore om vi blev över 10k idag". De åren vi haft över 10k i snitt har jag varit så stolt.

Trevligt i alla fall att Bajen är uppe i år, go hemmapremiär mot just Bajen i år också.

Noterar även att vi möter alla Stockholmslag inom de första fyra omgångarna. Intressant.

Elfsborg hinner alltså sparka sin tränare redan efter fyra omgångar alltså?

Tycker också att det är bra för Allsvenskan i allmänhet att Bajen är uppe. Det blir så mycket mer intressant då.
Citera
2015-02-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskollen
Elfsborg hinner alltså sparka sin tränare redan efter fyra omgångar alltså?

Tycker också att det är bra för Allsvenskan i allmänhet att Bajen är uppe. Det blir så mycket mer intressant då.

Haha, måste erkänna att jag är lite nervös för inledningen! En dålig start kan allvarligt skada mitt välbefinnande för resten av våren... Dessutom känns det ju alltid jävligt mycket värre att förlora mot Stockholmslag jämfört med övriga lag. Förlorar till och med hellre mot IFK Göteborg och det säger en hel del.

Yes, tror allsvenskan kommer få en rejäl skjuts av Bajen så länge supportrarna sköter sig hyfsat och det inte blir för många uppförstorade kaosrubriker i tidningarna. Men det känns bra, Allsvenskan 2015 är så spännande och oviss att jag knappt orkar vänta längre.
Citera
2015-02-25, 15:04
Medlem
bagarn29s avatar
Tråkigt för Bajen och Oliver.

Citat:
Bajens nyförvärv skadad - kan missa flera veckor

Oliver Silverholt tvingades avbryta onsdagens träning.
Det small till i baksidan låret.
- Nu ska vi säkerställa om det är sträckning eller bristning, säger Hammarbys presskontakt Love Gustafsson till fotbollskanalen.se.
Citera
2015-02-25, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tråkigt för Bajen och Oliver.

Mycket tråkigt med tanke på att han visat sig vara våran kanske bästa nyförvärv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in