[quote=havreee|54931911]Gud va oinspirerande det måste vara för Färjestad att behöva åka upp ända till Luleå för att spela en match som i princip är omöjlig att vända, i en turnering som spelarna inte brinner för och som förmodligen kommer att spelas inför halvtomma läktare en tisdag i oktober.
Jag skulle ändå kalla mig själv för en hängiven supporter och jag ser 99% av alla matcher laget spelar under säsongen men inte ens jag tror jag kommer kolla ikväll. Delvis p.g.a den minimala chansen att gå vidare men även för att turneringen känns så trist.
Det gör mig absolut ingenting att vi förmodligen åker ur ikväll, nästan så jag hoppas på det faktiskt.[/quote]
Själv hoppas ajg på att Skellefteå åker ur den där pajasturneringen så dom kan koncentrera sig på det dom ska. Nämligen spela i SHL.