2015-06-14, 19:58
Medlem
Rompetrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Jag tror inte att någon behöver vara rädd för en liten myra som Joel Ander. Han är ju inte speciellt stor om man säger så, och därmed inte speciellt skräckinjagande. Jimmie likaså. Båda två var ju jävligt tuffa på nätet men IRL säger de nog inte mycket.

Det är inte det man ska gå efter. Just dessa som ser så snälla o. beskedliga ut är de farligaste.
Invaggar omgivningen i trygghet.
Vissa saker är obotliga.
Citera
2015-06-15, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rompetroll
Det är inte det man ska gå efter. Just dessa som ser så snälla o. beskedliga ut är de farligaste.
Invaggar omgivningen i trygghet.
Vissa saker är obotliga.
Vad ska man gå efter då? Ska man gå runt och vara rädd för alla människor man stöter på för att de potentiellt kan vara djurplågande psykopater? Jag finner inte djurplågare speciellt skrämmande.

Och har man snackat med Ander som jag gjorde förra sommaren i tråden så inser man snabbt att snubben är en fjant. Det enda offer han skulle kunna fälla är antingen ett litet barn eller någon som sitter i rullstol.
Citera
2015-06-22, 21:12
Medlem
AgataRagatas avatar
Men vad trevligt. NOT

Joel och Jimmi är lösa. Och flera liknande psykopatiska fullblodssadister.
Från facebookgruppen Nos Track:

"VARNING OCH INFORMATION TILL ALLMÄNHETEN:
"Kattmördaren i Högsbo" + "Djurplågaren i Lerum" är ute.
Det går flera mycket farliga och sjuka personer lösa i vårt land.
De är en fara för djur och människors liv och hälsa!
Det rör sig om MINST 3 seriedjurmördare/plågare, som givetvis fantiserar om att leva ut sina lustar på människor.
1.GM (gärningsman) som halshuggit djur i Torslanda+ Ruddalen SEDAN 2009 samt i Stockholm+ Åsa är INTE identifierad och aldrig dömd. Vi har misstankar om vem han är.
Han rör sig i MÅNGA städer och orter, men har starkast KOPPLING TILL TORSLANDA, GBG!
2. "Kattmördaren i Högsbo", som greps i början på maj 2013 och dömdes till Rättspsykiatrisk vård med SUP, har haft permissioner 6 dagar/vecka sedan augusti 2014, för att gå i skolan och besöka föräldrar. From slutet på april 2015 har nytt beslut tagits av Förvaltningsrätten. Om permissionerna utökats el om han är helt fri vet vi inte. JIH har haft tillgång till internet sedan han greps. Är 18 år gammal nu.
3. "Djurplågaren i Lerum", som greps 2009 och dömdes till Rättspsykiatrisk vård med SUP, har helt ny identitet, och har haft permissioner sedan tidig sommar 2014 (ev. även tidigare). Vi pratar inte om "att röra sig ngr timmar inom omr." längre.
JA har haft tillgång till internet sedan tidigt efter gripandet. Är 26 år gammal nu.
Dessa personer ska låsas in, på livstid och utan internet, då de är obotligt sjuka. Det går INTE att bota!
Vi tycker att djur och barn ska kunna skyddas, människor har rätt att veta. Idag ligger fokus på den dömdes säkerhet och personliga integritet. Dela och sprid infon tack! Dela vår sida tack!"

https://www.facebook.com/pages/Nos-Track/935924676420185
Citera
2015-06-23, 11:06
Medlem
Rompetrolls avatar
Citat:
Vad ska man gå efter då? Ska man gå runt och vara rädd för alla människor man stöter på för att de potentiellt kan vara djurplågande psykopater? Jag finner inte djurplågare speciellt skrämmande.

Och har man snackat med Ander som jag gjorde förra sommaren i tråden så inser man snabbt att snubben är en fjant. Det enda offer han skulle kunna fälla är antingen ett litet barn eller någon som sitter i rullstol.

Min markering
Undrar hur du själ resonerar!
Din sista mening är helt sjuk. Skulle han kunna ge sej på ett BARN eller en HANDIKAPPAD? Som inte kan försvara sej själva?
Då är han sjukare än man någonsin kan tänka sej.
Givetvis kan han ge sej på oskyldiga djur igen när andan faller på. Illa nog, katter o. hundar har ägare i familjen som kanske är barns bästa vän. Sorgen för en hel familj kan bli stor.

Ander hade (har?) drömt om att mörda en kvinna. Vem vet, kanske kommer en dag han gör verklighet av sin dröm, när hans sjukdom inte kan hålla honom tillbaka.

Vad har du för tankar som sympatiserar med honom?
Citera
2015-06-23, 12:33
Medlem
BennyBernadottes avatar
Nog är det fantastiskt. Hagamannen kommer ut - har ej fått permissioner på ensam hand då man sett honom som kapabel att på nytt utföra sådan dåd han är dömd för. Sexsadisten och mördaren Kjell-Åke Johansson fick visst avslag på sin begäran på tidsbestämt straff, men någon (vem) kunde "lugna" oss med att berätta att "man alltid får avslag första gången". Andra gången däremot kan man numera vänta sig att få tidsbestämt straff.

Sedan denna tråd. Har man gett sig på djur så kan man ge sig på människor. Sadism är dessutom en läggning som inte går över för att man plötsligt blir intresserad av att bygga flygmodeller. Oavsett om det är stackars försvarslösa djur eller människor som riskerar att drabbas av dessa avskrap, så prioriterar samhället att sexdårar och djurplågare ska få drälla omkring bland oss andra vanliga, även om anhöriga mår dåligt och omgivningen riskerar att drabbas av återfallsbrottslighet - Ex Aspamördaren Johansson ovan, har tagit död på ett barn och en kvinna samt torterat och plågat ett antal andra.

Jag mår plötsligt lite illa...
Citera
2015-06-25, 11:03
Medlem
AgataRagatas avatar
Citat:

Det är just det som gör honom så farlig, att han är en feg jävla fjant!

Vem vågar han sig på att tortera, våldta och mörda förutom de allra mest svaga och utsatta i samhället? Ingen givetvis. Bara katter, och en och enstaka hund om han kommer åt en.

Han tror på fullaste allvar att folk har glömt honom nu och att ingen ska känna igen honom.

Oroa dig inte Joel, även om du plastikopererar hela ditt fula ansikte så kan du aldrig byta ut ögonen.
Joel, din misslyckade abort, det är ett mirakel att din morsa inte ströp dig redan i vaggan när hon blickade in i dina kalla och döda ögon.
Citera
2015-07-02, 23:42
Medlem
AgataRagatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Ser att de är borta. Prova dessa:
http://www.fildirekt.se/dl/1425217745.pdf
http://www.fildirekt.se/dl/1425311620.pdf

Zcapegoat, hur blev det med Förvaltningsrättens senaste ställningstagande?
Det skulle väl ta ett tas ett nytt den 5 mars 2015 om jag läste rätt?

Tack på förhand om du har möjlighet att lägga upp den
Citera
2015-07-23, 01:19
Medlem
retiarius1s avatar
Joel Ander är förlåten nu, i alla fall av far sin

Jag har tolkat texten på mitt sätt Vad tycker ni andra?
Ser fram emot att få veta vad ni får för tankar av den texten.

Published on Mar 22, 2015
Singel från Albumet Kungen av sol. Finns på Spotify, I-tunes, m.fl
"Låt det förflutna vara, lev i nuet och blicka framåt.
Det som har varit kan aldrig göras ogjort.
Du kan bara dra lärdom av det och gå vidare med ditt liv."

https://www.youtube.com/watch?v=H-kcmgSlXbk
Citera
2015-07-23, 08:54
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retiarius1
Joel Ander är förlåten nu, i alla fall av far sin

Jag har tolkat texten på mitt sätt Vad tycker ni andra?
Ser fram emot att få veta vad ni får för tankar av den texten.

Published on Mar 22, 2015
Singel från Albumet Kungen av sol. Finns på Spotify, I-tunes, m.fl
"Låt det förflutna vara, lev i nuet och blicka framåt.
Det som har varit kan aldrig göras ogjort.
Du kan bara dra lärdom av det och gå vidare med ditt liv."

https://www.youtube.com/watch?v=H-kcmgSlXbk
Hans pappa är uppenbart en hyggligt bra musiker.

Det är mycket möjligt att sången relaterar till Joel. Man får också komma
ihåg att föräldrarna också är offer i denna historia. Måste ha varit ruggigt
att konfronteras med att ens son utvecklades till en sadistisk djurplågare.
Citera
2015-09-22, 23:45
Medlem
NosTracks avatar
Bara för att Joel inte ska glömmas av, nu när han har permissioner och allt, så tänkte vi publicera lite information med jämna mellanrum.

Vi har precis granskat klart lille Joel.
Ni må tro att det var ett digert arbete att gå igenom och analysera FUP och dom.

Är det något som någon undrar så fråga på, vi står så gärna till allmänhetens tjänst.

Visste ni att vid husrannsakan på Stamsjövägen, så hittades en styckad skyltdocka i Joels rum.
Och på golvet bredvid Joels säng låg en egenhändigt gjord bok, med titeln "Sultanenmagasinet", innehållandes bla teckningar på djursex.

Ojojoj, tänk om polisen vetat då vad de vet idag! Då hade djuren topsats efter sperma.
Citera
2015-09-23, 00:51
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosTrack
Bara för att Joel inte ska glömmas av, nu när han har permissioner och allt, så tänkte vi publicera lite information med jämna mellanrum.

Vi har precis granskat klart lille Joel.
Ni må tro att det var ett digert arbete att gå igenom och analysera FUP och dom.

Är det något som någon undrar så fråga på, vi står så gärna till allmänhetens tjänst.

Visste ni att vid husrannsakan på Stamsjövägen, så hittades en styckad skyltdocka i Joels rum.
Och på golvet bredvid Joels säng låg en egenhändigt gjord bok, med titeln "Sultanenmagasinet", innehållandes bla teckningar på djursex.

Ojojoj, tänk om polisen vetat då vad de vet idag! Då hade djuren topsats efter sperma.

Snälla du galna kattkvinna. Låt pojken vara.
Han har väl fan sonat sina brott.
Ge killen en chans iaf.
Citera
2015-09-23, 00:57
Medlem
NosTracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Snälla du galna kattkvinna. Låt pojken vara.
Han har väl fan sonat sina brott.
Ge killen en chans iaf.

Vet du skillnaden mellan en galen kattkvinna och en ideell organisation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in