Hej
Är ny på FB. Blev nyfiken på forumet, efter att jag läste om kattmördaren i Lerum. Det Joel har gjort är verkligen
vedervärdigt och jag önskar honom (tyvärr) samma behandling som han utförde mot de stackars djuren!
Har nog läst i stort sett Joels alla inlägg på FB nu och känner mig otroligt äcklad av honom med tanke på hans handlingar och är definitivt övertygd om att han är en fullfjädrad psykopat. Han visar alla tecken på det och vet
absolut vad som är rätt och fel, men bryr sig inte, då lagar inte gäller honom (vill bryta mot alla normer). Det är dessutom samhällets fel enligt honom att han agerar och tänker som han gör. Han har själv ingen skuld vad gäller hans gärningar och han känner
absolut ingen ånger över det han har gjort. Med tanke på att det är så många offer också och så utstuderat brutalt gjort, tyder ju på att det inte är något som han har gjort impulsivt vid något enstaka tillfälle. Att det rapporteras att Joel nu gråter, är ångerfull osv betyder absolut ingenting! Det
enda han ångrar, är att han har blivit upptäckt och anhållen.
Alla ni som har skrivit att ni inte tror att Joel är en potentiell seriemördare, då han började döda så sent (i övre tonåren), så kan jag meddela att det faktiskt finns åtminstone ett inlägg där han skriver om att han tidigare har plågat och dödat mindre djur. Han eldade bl.a upp en padda (eller om det var en groda)...så visst har han säkerligen haft detta sadistiska beteende sedan yngre ålder. Han skriver ju dessutom att han njuter av det (får en kick osv)...och att han hela tiden söker sig till allt grövre våldsporr, djurporr, snuff-filmer, gore (eller vad det heter - kan inget om detta)...men i alla fall filmer där människor misshandlas och sedan slutligen dödas. I ett annat av hans nicks, avslöjar han även att han har begått tidelag, dvs haft sex med djur. En stackars hund, som han förgrep sig på i bägge "utångarna". Vedervärdigt!!
Enligt min åsikt, så var det bara en tidsfråga, innan Joel hade avancerat till att plåga och döda människor, kanske barn till att börja med, då de inte kan försvara sig, innan han gick vidare till vackra tjejer (som var hans dröm).
Det är vad jag tror...skall bli intressant att ta del av hans psykiatriska utvärdering!