2015-03-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Han kan inte få tillräckligt med skit även om han lever i hundra år!
Han kommer alltid att bli ihågkommen som djurplågaren från Lerum.

Det kommer han nog att kallas av många.
Men människor förändras.
Han har sonat tillräckligt enligt mig.
Tänk på hans anhöriga!
Tänk tanken ifall det skulle vara erat barn som hängdes ut...
Fortfarande flera år efter.

Enligt mig är det ni som behöver hjälp. Gå och prata med någon kanske?!
Eller GÅ vidare!!
Citera
2015-04-24, 04:20
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasMolly
Men människor förändras.
Tänk på hans anhöriga!

Eller GÅ vidare!!
Vad har hans anhöriga med det han gjort att göra?
Hade det varit mitt barn hade jag nog själv låtit honom sluta lida..
Flera år.. men vad gör det för skillnad?

+
Citera
2015-04-24, 04:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Men människor förändras.
Tänk på hans anhöriga!

Eller GÅ vidare!!
Inte ens den dagen han dör har han sonat... och det kommer vi att se till!
Jag skall skända hans grav!
Ett djur han torterade och lemlästade var älskat i min familj och det vill jag få ett personligt svar på varför?, hur vet jag redan, även om jag inte tänker begå mord så skall han lida tills han väljer att ta sitt eget liv, han torterade, lemlestade och dödade en familjemedlem och jag tänker förfölja honom tills han väljer att ta sitt eget liv.
Han skall dö ensam och hatad!
Senast redigerad av Onanikrem 2015-04-24 kl. 04:59.
Citera
2015-04-24, 14:45
Bannlyst
Citat:
Men människor förändras.
Tänk på hans anhöriga!

Eller GÅ vidare!!
En till som ska komma in och försvara Ander. Hm.....

Skadan är ju redan skedd, och det är ju Joels fel att han har hängts ut. Han kanske skulle hållit sina sadistiska händer i styr. Då hade förmodligen ingenting av detta hänt.
Citera
2015-05-04, 19:16
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Inte ens den dagen han dör har han sonat... och det kommer vi att se till!
Jag skall skända hans grav!
Ett djur han torterade och lemlästade var älskat i min familj och det vill jag få ett personligt svar på varför?, hur vet jag redan, även om jag inte tänker begå mord så skall han lida tills han väljer att ta sitt eget liv, han torterade, lemlestade och dödade en familjemedlem och jag tänker förfölja honom tills han väljer att ta sitt eget liv.
Han skall dö ensam och hatad!

Tror du på fullaste allvar att en person som Joel kommer att ta sitt eget liv?

Du lär ju bo i samhället Lerum och med dina tankar råder jag dig som en amatörpsykolog att söka hjälp och bearbeta den traumatiska förlusten av din familjemedlem efter dessa år.
Senast redigerad av Mysteriousstranger 2015-05-04 kl. 19:39.
Citera
2015-05-04, 20:13
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Ander uppvisar alla egenskaper som stämmer på en ondskefull och manipulativ psykopat. Han kommer säkerligen att fortsätta plåga hjälplösa djur. Frågan är om han nöjer sig med det?
Citera
2015-05-14, 14:36
Bannlyst
Man måste gå vidare och försöka glömma detta, hur illa det än är.
Citera
2015-05-14, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Man måste gå vidare och försöka glömma detta, hur illa det än är.
Uppenbarligen kan inte du göra det eftersom du bumpar tråden med ett ganska meningslöst inlägg som inte tillför något. Gå vidare har nog de flesta gjort som blev drabbade, men att glömma det kommer nog väldigt få som blev drabbade göra.
Citera
2015-06-10, 01:41
Medlem
retiarius1s avatar
Var är du Joel? Har inte sett dig i Majorna på ett bra tag

Du har nog flyttat nordost om Lerum tror jag.
Citera
2015-06-14, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av retiarius1
Var är du Joel? Har inte sett dig i Majorna på ett bra tag

Du har nog flyttat nordost om Lerum tror jag.
Har de släppt honom nu?
Citera
2015-06-14, 04:42
Medlem
retiarius1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Har de släppt honom nu?

Inte bara Joel

Från Nos Track;

"VARNING OCH INFORMATION TILL ALLMÄNHETEN:
"Kattmördaren i Högsbo" + "Djurplågaren i Lerum" är ute.
Det går flera mycket farliga och sjuka personer lösa i vårt land.
De är en fara för djur och människors liv och hälsa!
Det rör sig om MINST 3 seriedjurmördare/plågare, som givetvis fantiserar om att leva ut sina lustar på människor.
1.GM (gärningsman) som halshuggit djur i Torslanda+ Ruddalen SEDAN 2009 samt i Stockholm+ Åsa är INTE identifierad och aldrig dömd. Vi har misstankar om vem han är.
Han rör sig i MÅNGA städer och orter, men har starkast KOPPLING TILL TORSLANDA, GBG!
2. "Kattmördaren i Högsbo", som greps i början på maj 2013 och dömdes till Rättspsykiatrisk vård med SUP, har haft permissioner 6 dagar/vecka sedan augusti 2014, för att gå i skolan och besöka föräldrar. From slutet på april 2015 har nytt beslut tagits av Förvaltningsrätten. Om permissionerna utökats el om han är helt fri vet vi inte. JIH har haft tillgång till internet sedan han greps. Är 18 år gammal nu.
3. "Djurplågaren i Lerum", som greps 2009 och dömdes till Rättspsykiatrisk vård med SUP, har helt ny identitet, och har haft permissioner sedan tidig sommar 2014 (ev. även tidigare). Vi pratar inte om "att röra sig ngr timmar inom omr." längre.
JA har haft tillgång till internet sedan tidigt efter gripandet. Är 26 år gammal nu.
Dessa personer ska låsas in, på livstid och utan internet, då de är obotligt sjuka. Det går INTE att bota!
Vi tycker att djur och barn ska kunna skyddas, människor har rätt att veta. Idag ligger fokus på den dömdes säkerhet och personliga integritet. Dela och sprid infon tack! Dela vår sida tack!"

https://www.facebook.com/pages/Nos-Track/935924676420185

Konstigt att ingen tråd skapats angående detta
Citera
2015-06-14, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av retiarius1
Inte bara Joel

Från Nos Track;

"VARNING OCH INFORMATION TILL ALLMÄNHETEN:
"Kattmördaren i Högsbo" + "Djurplågaren i Lerum" är ute.
Det går flera mycket farliga och sjuka personer lösa i vårt land.
De är en fara för djur och människors liv och hälsa!
Det rör sig om MINST 3 seriedjurmördare/plågare, som givetvis fantiserar om att leva ut sina lustar på människor.
1.GM (gärningsman) som halshuggit djur i Torslanda+ Ruddalen SEDAN 2009 samt i Stockholm+ Åsa är INTE identifierad och aldrig dömd. Vi har misstankar om vem han är.
Han rör sig i MÅNGA städer och orter, men har starkast KOPPLING TILL TORSLANDA, GBG!
2. "Kattmördaren i Högsbo", som greps i början på maj 2013 och dömdes till Rättspsykiatrisk vård med SUP, har haft permissioner 6 dagar/vecka sedan augusti 2014, för att gå i skolan och besöka föräldrar. From slutet på april 2015 har nytt beslut tagits av Förvaltningsrätten. Om permissionerna utökats el om han är helt fri vet vi inte. JIH har haft tillgång till internet sedan han greps. Är 18 år gammal nu.
3. "Djurplågaren i Lerum", som greps 2009 och dömdes till Rättspsykiatrisk vård med SUP, har helt ny identitet, och har haft permissioner sedan tidig sommar 2014 (ev. även tidigare). Vi pratar inte om "att röra sig ngr timmar inom omr." längre.
JA har haft tillgång till internet sedan tidigt efter gripandet. Är 26 år gammal nu.
Dessa personer ska låsas in, på livstid och utan internet, då de är obotligt sjuka. Det går INTE att bota!
Vi tycker att djur och barn ska kunna skyddas, människor har rätt att veta. Idag ligger fokus på den dömdes säkerhet och personliga integritet. Dela och sprid infon tack! Dela vår sida tack!"

https://www.facebook.com/pages/Nos-Track/935924676420185

Konstigt att ingen tråd skapats angående detta
Jag tror inte att någon behöver vara rädd för en liten myra som Joel Ander. Han är ju inte speciellt stor om man säger så, och därmed inte speciellt skräckinjagande. Jimmie likaså. Båda två var ju jävligt tuffa på nätet men IRL säger de nog inte mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in