Citat:
Det märks verkligen att inte mycket nytt av intresse kommit fram på sistone. Även om jag la mig i diskussionen om larmet genom att gå i god för Skaraborg2 så gott jag kan (dvs att han i vart fall inte kommer in i tråden och trollar även om några jubelidioter som Nopomil inte orkar kolla hans posthistorik och inse att han inte är något troll) så kan jag inte tycka annat än att det i sig självt är en marginaluppgift. För fallet spelar det väl ingen roll om larmet utlöstes och hur?
Sen detta med litauernas socialitet eller inte socialitet. Vad spelar det för roll egentligen? Skulle det vara ett tecken på skuld om de uppträtt osocialt och undvikande under sin tid på Blomberg? Skulle det vara ett tecken på motsatsen om de var sociala och trevliga? Uppgiften i sig bevisar absolut ingenting åt något håll.
Sen detta med litauernas socialitet eller inte socialitet. Vad spelar det för roll egentligen? Skulle det vara ett tecken på skuld om de uppträtt osocialt och undvikande under sin tid på Blomberg? Skulle det vara ett tecken på motsatsen om de var sociala och trevliga? Uppgiften i sig bevisar absolut ingenting åt något håll.
Håller med dig på någon punkt: Ägna ett antal sidor om larmet verkar vara en rätt meningslös diskussion. Klart att larmet kan gå om någon rycker i dörrarna. För övrigt tycker jag det verkar vara ganska så osäker info.
Beträffande Skaraborg2 så kommer han in och spelar viktigpetter utan att delge oss den viktigaste informationen. "Postat av Skaraborg2
Nej för vi gick in mera på vad dessa kan ha varit. Förutom att det fanns ett vittne, ev. flera, till dessa "aktiviteter". Dessutom att dessa skulle ha skett vid caféet och i caféets omedelbara närhet.
Det fanns också så mycket annat att diskutera rörande Lisa Holm-fallet."
Verkar ju rent av knasigt att inte diskutera vad som ev hänt under den viktigaste delen när LH ev blev bortrövad eller mördad.
Sedan håller jag inte med dig beträffande lågpannebalternas socialitet. Det är väl förbaskat konstigt att ingen kan klämma fram information om dem som personer när de bott 2 år i Göteborg och 3 år i Blomberg. Jäkligt märkligt. All info om dem är ju viktig. Är de människor med fasad och dubbelnatur som gömt sig för att inte avslöja deras verkliga jag?
Det är ju klart mycket intressantare att få info om dem än något jäkla larm. Hallåååå!!!

Samtidigt är det bara ytterligare ett bevis på när sanningen förfinas, varför är man inte förvånad. Sen snappade såklart andra medier upp det också. Sen fyller dom på med hustruns ord,