Citat:
Ursprungligen postat av
Robin:D
Fan va gött det ska bli o flytta från norden,ska jag sitta på en strand å läsa om hur sverige kollapsar med en mohito i handen och en hora i den andra,kanske inte det mest romantiska men seriöst fortfarande bättre än twilight right?
Kommer bli jobbigt att komma tillbaka om något år då;S
hej håller med Dig, jag flyttade för 4 år sedan och kom till Sverige i år enbart för att köpa en båt att ha nere i värmen i sydliga breddgrader. Jag vart chockad vad som hänt i Sverige dom sista åren. Och Henrik Schyffert, hur många nya nysvenskar kommer att bo ihop med honom ? Öppna ditt hjärta och hem Henrik Schyffert, om du vill avstå från pizza med mera, så innebär det inte att alla andra bör göra detta. Du säger att dom kommer att jobba ? med vad då, flertal är analfabeter i 60 års åldern vad skall dom arbeta med.Träffade en b....e som levt här i 5 år. Jag frågade på svenska, hon svarade inte förstå. Då talade hennes väninna som lärt sig svenska att vedebörande bott här 5 år, och var inte intresserad av att arbeta .
Ps Jag delar din åsikt Robin, kom ned till medelhavet i stället. Billigt öl,snygga tjejer.