2015-09-12, 09:32
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Ställde frågan i min kurrapport men misstänker att det blir bättre med svar här....

När tycker ni att man ska ta tester efter pct?
Blir klar om 3 dagar och tänkte kolla upp allt. Men kör man det direkt efter pct eller väntar?

Några pros and cons så att säga?
Hur länge har du legat på? Vilka prepp? Längd på pct?
Rent generellt skulle jag säga att du bör vänta ett tag. Det kan ta lång tid efter pct innan man är återställd.
Mvh
Citera
2015-09-12, 09:33
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Hoppade av en 6 veckors testo P kur kall kalkon utan PCT häromdagen (yolo). Kan man få sömnbrist av lågt testo? Känner mig liiiteee trött åsådär.
Trött och orkeslös är en vanlig biverkning av testobrist.
Citera
2015-09-12, 21:17
Medlem
Jag testade stackers idag: 30mg Effedrin, 40mg DMAA, 130mg PEA, 200mg Koffein. På gymmet kändes allt bra och va fokuserad som fan men efter fick jag rysningar i hela kroppen och kallsvettades som fan och blev så sjukt trött att jag somnade sittandes i datastolen hemma. Är det nån mer som fått samma eftekt? Jag tog endast 1 kappsel och har testat förut men dom va det inte PEA i.
Citera
2015-09-12, 22:03
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerofriends
Jag testade stackers idag: 30mg Effedrin, 40mg DMAA, 130mg PEA, 200mg Koffein. På gymmet kändes allt bra och va fokuserad som fan men efter fick jag rysningar i hela kroppen och kallsvettades som fan och blev så sjukt trött att jag somnade sittandes i datastolen hemma. Är det nån mer som fått samma eftekt? Jag tog endast 1 kappsel och har testat förut men dom va det inte PEA i.

Du kraschade, det är rätt vanligt att man gör det. Speciellt DMAA brukar få mig att gå i backen!
Citera
2015-09-13, 00:59
Medlem
Har fått lite problem med ena knät vid hög belastning.. Knakar smärtar. Kan bara köra benspark mm just nu..

Kan det hjälpa att använda eq i syftet att få detta att bli bra igen?

Hur är återhämtningen på eq om man jämför med testo? Med tanke på den långsamma estern..
Citera
2015-09-13, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Hur länge har du legat på? Vilka prepp? Längd på pct?
Rent generellt skulle jag säga att du bör vänta ett tag. Det kan ta lång tid efter pct innan man är återställd.
Mvh

Körde en 8v testo p och tren a kur som jag sedan förlängde med lite testo e. Blev nog 12-14v allt som allt.

Pct 40/20/20/20 på nolva, PCTn blir klar i morgon.

Tänkte mest när det är smart att ta sina tester för att se om allt i ordning.
Citera
2015-09-13, 17:20
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Körde en 8v testo p och tren a kur som jag sedan förlängde med lite testo e. Blev nog 12-14v allt som allt.

Pct 40/20/20/20 på nolva, PCTn blir klar i morgon.

Tänkte mest när det är smart att ta sina tester för att se om allt i ordning.
Vänta 2 mån. Proverna kommer säga mer då än nu iaf.
Mvh
Citera
2015-09-15, 22:49
Medlem
Körde 500mg Testo E EW mellan februari-juni och fick runt vecka 15 lite mer acne på axlar och rygg. Ingen jättekatastrof och givetvis något jag räknat med. Det blev bättre när jag klev av men sämre igen när jag klev på PCTn.

Har fortfarande rätt mycket kvar och är bara nyfiken om detta är något jag kommer få dras med resten av livet nu? Ska erkänna att jag smått naivt trodde det skulle gå till sig när jag började känna mig återställd och hade legat i solariumet ett par gånger.

Rent estetiskt så skiter jag i det då jag sällan går utan tröja men bara drygt om man får en blodfläck på arbetsskjortan eller sängkläderna när man sover borta. Är mest svarta pormaskar men någon gång ibland blossar någon upp och blir röd/vit som går att klämma.

Har inte testat några av rekommenderade huskurer här på FB. Är det värt att köpa hem lite Vitamin B6 och Basiron?
Citera
2015-09-16, 07:30
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Körde 500mg Testo E EW mellan februari-juni och fick runt vecka 15 lite mer acne på axlar och rygg. Ingen jättekatastrof och givetvis något jag räknat med. Det blev bättre när jag klev av men sämre igen när jag klev på PCTn.

Har fortfarande rätt mycket kvar och är bara nyfiken om detta är något jag kommer få dras med resten av livet nu? Ska erkänna att jag smått naivt trodde det skulle gå till sig när jag började känna mig återställd och hade legat i solariumet ett par gånger.

Rent estetiskt så skiter jag i det då jag sällan går utan tröja men bara drygt om man får en blodfläck på arbetsskjortan eller sängkläderna när man sover borta. Är mest svarta pormaskar men någon gång ibland blossar någon upp och blir röd/vit som går att klämma.

Har inte testat några av rekommenderade huskurer här på FB. Är det värt att köpa hem lite Vitamin B6 och Basiron?
Det borde ge sig av sig självt. Men B6 och basiron fungerar hyffsat men ofta får man hålla på så länge och mkt att det blir billigare och snabbare med roa.
Mvh
Citera
2015-09-16, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen

Är det bölder du drabbats av? Rekommenderar isåfall tetracyklin, lätt att få utskrivet också. Om det inte ger med sig, är roaccutan det mest effektiva, och i många fall en permanent lösning. Det är inget du leker med själv, dock, och kan endast skrivas ut av dermatologer.
Citera
2015-09-16, 12:31
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Är det bölder du drabbats av? Rekommenderar isåfall tetracyklin, lätt att få utskrivet också. Om det inte ger med sig, är roaccutan det mest effektiva, och i många fall en permanent lösning. Det är inget du leker med själv, dock, och kan endast skrivas ut av dermatologer.
Är lika lätt att köpa som aas. Och varken bättre eller sämre än aas att leka med själv.
Mvh
Citera
2015-09-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Är lika lätt att köpa som aas. Och varken bättre eller sämre än aas att leka med själv.
Mvh

Det var ju precis det jag skrev. Roaccutan går givetvis att få tag på utan kontakt med sjukvården, men det är inget jag rekommenderar. Hepatotoxiciteten är oroande, och inget man "gissar" sig till.
Senast redigerad av Gunnar.Hermansson 2015-09-16 kl. 12:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in