2017-10-20, 20:20
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UtanaVid
Tja, känner av lite högt blodtryck av dbol, haft lätt huvudvärk etc i 10 dagar ungefär. Mätte 163/49. Det är ju lite högre övre tryck än man ska ha, upp till 140. Spelar det någon roll om man har lite högre blodtryck i en månad tex?

Det enkla svaret är ja, det spelar roll. Riskerna ökar förstås både för det ena och det andra men det är ju liksom priset man får betala.
Citera
2017-10-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtanaVid
Tja, känner av lite högt blodtryck av dbol, haft lätt huvudvärk etc i 10 dagar ungefär. Mätte 163/49. Det är ju lite högre övre tryck än man ska ha, upp till 140. Spelar det någon roll om man har lite högre blodtryck i en månad tex?

kolla dina östro nivåer, har dom stuckit iväg så kan du sänka dom och få ner blodtrycket på samma veva..

däremot så är ju högre blodtryck något du får räkna med vid bruk av AAS om man bortser ifrån mig ^^ jag har turen att ha lågt blodtryck även på 2 gram ew
Citera
2017-10-21, 09:24
Medlem
Jag har problem med att jag jag känner mig sjukt varm och risig typ hela tiden. Jag har ingen feber dock. Det känns bättre så länge jag äter ipren men jag vill inte hålla på äta ipren hela tiden.

Detta började nu i måndags på vecka 4 av min kur på 500mg testo e ew. Har kört samma märke dessa veckor däremot öppnade jag en ny vial i måndags om det kan vara det? Upplever också att jag får mer PIP nu men det kanske är inbillning för att jag känner mig risig.

Kan det bero på högt estro eller något sånt? Ska kolla upp östrogennivåerna nu till veckan.

Blodtrycket är inte högt. Jag ligger på 125/68.
Citera
2017-10-21, 10:24
Medlem
ftwGBGftws avatar
Upptäckte 2 små mörka prickar i mitt masteron, vad fan kan det vara? Måste man kasta det eller bara undvika att suga upp dom?
Citera
2017-10-21, 10:27
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Jag har problem med att jag jag känner mig sjukt varm och risig typ hela tiden. Jag har ingen feber dock. Det känns bättre så länge jag äter ipren men jag vill inte hålla på äta ipren hela tiden.

Detta började nu i måndags på vecka 4 av min kur på 500mg testo e ew. Har kört samma märke dessa veckor däremot öppnade jag en ny vial i måndags om det kan vara det? Upplever också att jag får mer PIP nu men det kanske är inbillning för att jag känner mig risig.

Kan det bero på högt estro eller något sånt? Ska kolla upp östrogennivåerna nu till veckan.

Det är förkylningstider...
Citera
2017-10-21, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Upptäckte 2 små mörka prickar i mitt masteron, vad fan kan det vara? Måste man kasta det eller bara undvika att suga upp dom?

kontakta återförsäljaren och be om en ny vial bara? dumt att chansa
Citera
2017-10-21, 12:36
Medlem
BigHulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw

Jag har varit med om samma sak, jag tror det var smulor från gummit på vialerna. Samma färg och hände ett par gånger att jag sög upp en smula som jag fick trycka ut ur pumpen.

Men återförsäljaren borde skicka ut en ny om du säger till. Håller med om att det är dumt att chansa egentligen.
Senast redigerad av BigHulk 2017-10-21 kl. 12:38.
Citera
2017-10-21, 12:56
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular

Jag är oxå varm hela tiden när jag är On. Sjukt varm i ansiktet, får värme-flusher osv..

Mitt BP ligger på 137/88
Citera
2017-10-23, 09:50
Avslutad
Har nyligen gått över till att sätta i framsidan av lår eftersom gluten knastrar som ett tomtebloss

Satte 2ml npp i vänstra för 4 dagar sen, nytt prepp för kroppen min så tänkte det skulle göra ont - till min förvåning är istället den högra quaden jävligt svullen och öm fortsatt - ertta efter bara 1 ml testo cyp - är det infektion eller klippte jag en nerv eller?
Citera
2017-10-23, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MundusOptime
Jag skulle behöva ha lite tips. Har varit borta från träningen i ungefär ett halvår nu, men har precis kommit igång igen. I och med uppehållet så har jag lagt på mig en del fett är ca 180 och väger 84kg.

Har tänkt att köra en OT-kur 40/50. Är det smartast att först tappa en del fett innan jag går på kuren eller är det good2go redan nu?

Kommer lite an på din fettprocent - östrogeon lagras i fettet så är du riktigt fet och kurar ökat risken för östrogena bieffekter.
Personligen hade jag kört en hård deff 1 månad kanske, 1000-1500 kcal om dagen, sedan blasta på och äta allt du saknat medan du slänger in dina OT och tränar stenhårt.
Kör 16-20v testo e5d också
Citera
2017-10-23, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Har nyligen gått över till att sätta i framsidan av lår eftersom gluten knastrar som ett tomtebloss

Satte 2ml npp i vänstra för 4 dagar sen, nytt prepp för kroppen min så tänkte det skulle göra ont - till min förvåning är istället den högra quaden jävligt svullen och öm fortsatt - ertta efter bara 1 ml testo cyp - är det infektion eller klippte jag en nerv eller?

Smällde i 1ml npp o en ml cyp i vänstra imorse det är också lite fuckat men inte lika dåligt som högra var.. Dock hsr jag satt 5ml i den nu på 6 dagar samt ett helt nytt prepp så är ibte orolig för lite stelhet där.

Men ja fan blev jävligt sjuk i helgen, förkylningstider etc men tycker det känns lite infekterat.. Kan det vara nå dåligt på batchen cyp eller är der bara jag som fått in nån bakterie? Använder bara steril skit om desinfekterar inte före injektion längre.. klarat mig 2-3 sen senaste problemet så det skall ju gå fint egentligwn
Citera
2017-10-23, 23:55
Medlem
RXenoxs avatar
Kort fråga inför framtida planerad kur.

Planerar köra testo och deca.
Stick är planerade för mån, torsd, alltså två i veckan med 250mg test per stick.
Min fråga är, med den intervallen, är deca eller npp att föredra.
Tänker mig 16-18v testo och 3v eller mer kortare med nandrolone (vilken form det nu blir).

Funderar även på tbol också men det kanske blir onödigt vid npp?

Sen en fråga till, akumulationen av deca blir väl avsevärt högre än av npp. Tänker på halveringstiden är ju typ 10 dagar på den ena och 2-3 på den andra samt ena kommer i 250mg/ml och den andra 100-150mg/ml. Fast inget av det kanske spelar roll.
Dryg som jag är så är jag inte så intresserad av att trycka mer än 2ml per stick eller sticka 2 gånger per tillfälle.

I korthet.
Mådag och torsdag med deca eller npp.
Tbol med npp eller ej?
Lång ester 500mg/vecka vs snabb kort ester 2-300mg/vecka.
Ligger i planeringsstadiet och kommer köpas in lite efter hand men drar nog igång vid årsskiftet hoppas jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in