Citat:
Tjena! Jag är 20-24är gammal. Arbetar som ställnings byggare på fabrik. Har legat på testo E 250ml i 5 månader.. Men funderar på att adda till lite deca/mast eftersom att jag bränner så mycket på jobbet det kan ofta vara varmt och sådär, känner att jag skulle vilka öka mera massa. Jag kan ju få lite puls ibland när man jobbar och så, därmed tänkte jag precis på testo decan..för hjärtat.. Eller mast? Någon som har lite och säga om vad som skulle passa mig utmärkt.
Jag är.
186 cm
89 kg
Tränat till och från sen 17 års ålder, tränar
Minst 5 dagar i veckan. Tränar även efter jobbet när jag jobbar borta på veckorna.
Äter minst 7 gånger om dagen. Väldigt strikt med kosten, försöker alltid hålla kring 5000 kalorier om dagen minst.. Jag tänkte ligga
På teston i 3 månader till. Därmed lägga till något mer under första månaden? Så man har två testo månader kvar sen så man slipper depressioner och sånt man läser så mycket om. Och då tänkte jag köra privorion två veckor innan sista sticket.. Och äta två veckor till efter, tillsammans med hcg.. Med nolvadex i beredskap ifall det skulle behövas? Är allt en dålig idé då kör jag bara på låg dos testo ett tag till. Men jag skulle velat öka mer! Så vill gärna ha lite tips vad som passar min livsstil med jobbet och allt dedär! Mvh
Jag är.
186 cm
89 kg
Tränat till och från sen 17 års ålder, tränar
Minst 5 dagar i veckan. Tränar även efter jobbet när jag jobbar borta på veckorna.
Äter minst 7 gånger om dagen. Väldigt strikt med kosten, försöker alltid hålla kring 5000 kalorier om dagen minst.. Jag tänkte ligga