2015-09-09, 11:42
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohrnensson
Tjena! Jag är 20-24är gammal. Arbetar som ställnings byggare på fabrik. Har legat på testo E 250ml i 5 månader.. Men funderar på att adda till lite deca/mast eftersom att jag bränner så mycket på jobbet det kan ofta vara varmt och sådär, känner att jag skulle vilka öka mera massa. Jag kan ju få lite puls ibland när man jobbar och så, därmed tänkte jag precis på testo decan..för hjärtat.. Eller mast? Någon som har lite och säga om vad som skulle passa mig utmärkt.
Jag är.
186 cm
89 kg

Tränat till och från sen 17 års ålder, tränar
Minst 5 dagar i veckan. Tränar även efter jobbet när jag jobbar borta på veckorna.
Äter minst 7 gånger om dagen. Väldigt strikt med kosten, försöker alltid hålla kring 5000 kalorier om dagen minst.. Jag tänkte ligga
På teston i 3 månader till. Därmed lägga till något mer under första månaden? Så man har två testo månader kvar sen så man slipper depressioner och sånt man läser så mycket om. Och då tänkte jag köra privorion två veckor innan sista sticket.. Och äta två veckor till efter, tillsammans med hcg.. Med nolvadex i beredskap ifall det skulle behövas? Är allt en dålig idé då kör jag bara på låg dos testo ett tag till. Men jag skulle velat öka mer! Så vill gärna ha lite tips vad som passar min livsstil med jobbet och allt dedär! Mvh

Sry för hård sanning nu men helt ärligt verkar du ha precis noll koll på vad du sysslar med.
Att ligga på så länge i tidig ålder på de doserna är helt puckat. Bättre hade det nog varit om du mosade i dig dubbel dos hälften av tiden. Hur som helst så kan du stryka proviron ur planerna direkt då du redan ligger på ett högandrogent prepp (borde du vetat om du läst något).
Nolvan bör du ta som PCT, och om jag förstod det rätt så menar du att du ska ha nolvan när du sticker hCG om östronivåerna blev för höga?
Min ärliga åsikt är att du släpper stressen ett tag, kliver av i lugn och ro och planerar upp en bättre andra-kur istället.
Det är när man blir fartblind och girig i ung ålder som man senare får höra spökhistorier om kraschade endokrina organ osv.
Bygg säkert och bygg lugnt, sluta stressa.

Mvh
Citera
2015-09-09, 21:45
Medlem
Hejsan det börjar dra ihop det för en höstkur. Har tänkte köra testo E 250mg e4d och testo P 100 mg eod. Så till min fråga: bör jag fronta testo E dom första två sticken med tankte på att jag kör testo p också? Tidigare så har jag bara erfarehet av testo e och lite orala prylar.

Taksam för svar.
Citera
2015-09-09, 23:59
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerofriends
Hejsan det börjar dra ihop det för en höstkur. Har tänkte köra testo E 250mg e4d och testo P 100 mg eod. Så till min fråga: bör jag fronta testo E dom första två sticken med tankte på att jag kör testo p också? Tidigare så har jag bara erfarehet av testo e och lite orala prylar.

Taksam för svar.

Nästan 800mg testo ew låter rätt mkt för någon som inte ens har koll på frontning..?
Either way så tror jag inte det spelar någon större roll om du frontar enan eller inte. Självklart når du steadystate snabbare om du frontar enan men med proppen så kommer det börja bygga upp snabbt ändå.

Mvh
Citera
2015-09-10, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Nästan 800mg testo ew låter rätt mkt för någon som inte ens har koll på frontning..?
Either way så tror jag inte det spelar någon större roll om du frontar enan eller inte. Självklart når du steadystate snabbare om du frontar enan men med proppen så kommer det börja bygga upp snabbt ändå.

Mvh

Det va det jag misstänkte, helt ny på propp så det ska bli spännande.
Citera
2015-09-10, 16:19
Medlem
Fungerar det att sticka sig i vastus lateralis ( låret) med en sådan här blå nål https://www.apoteket.se/produkt/microlance-3-100-st-118584/ ?
Har funkat bra att köra i skinkan men skulle vilja byta till låret nu känner jag.
Citera
2015-09-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Sry för hård sanning nu men helt ärligt verkar du ha precis noll koll på vad du sysslar med.
Att ligga på så länge i tidig ålder på de doserna är helt puckat. Bättre hade det nog varit om du mosade i dig dubbel dos hälften av tiden. Hur som helst så kan du stryka proviron ur planerna direkt då du redan ligger på ett högandrogent prepp (borde du vetat om du läst något).
Nolvan bör du ta som PCT, och om jag förstod det rätt så menar du att du ska ha nolvan när du sticker hCG om östronivåerna blev för höga?
Min ärliga åsikt är att du släpper stressen ett tag, kliver av i lugn och ro och planerar upp en bättre andra-kur istället.
Det är när man blir fartblind och girig i ung ålder som man senare får höra spökhistorier om kraschade endokrina organ osv.
Bygg säkert och bygg lugnt, sluta stressa.

Mvh
Det är det jag inte förstår, alla skriver olika på detta forumet. Men okej, vad tycker du är bäst för mig nu när jag ska kliva av nu då. Veckovis. Vad ska jag köra sen efter vila som passar min livsstil och arbete? Mvh
Citera
2015-09-10, 19:01
Medlem
Går det att deffa på testo 250? Skulle nog ligga på 1 kilo ris/pasta osv, 1 kilo fisk/fågel osv, om dagen under deffen, bortsätt från fukosten som är 100 gram gröt och 5 ägg, Grönsaker och kosttilskott är borträknat.
vad har ni för egna erfarenheter om testo och och skära ner på fett,
Citera
2015-09-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ectomorphen
Går det att deffa på testo 250? Skulle nog ligga på 1 kilo ris/pasta osv, 1 kilo fisk/fågel osv, om dagen under deffen, bortsätt från fukosten som är 100 gram gröt och 5 ägg, Grönsaker och kosttilskott är borträknat.
Varför skulle det inte gå att deffa på testo? Det är ett av de vanligaste preparaten vid deff. Speciellt kort ester.
Citera
2015-09-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ectomorphen

Alltså frågan? Du kan deffa clean hur fan skulle du kunna misslyckas att deffa på testo?
Citera
2015-09-11, 10:07
Medlem
Ställde frågan i min kurrapport men misstänker att det blir bättre med svar här....

När tycker ni att man ska ta tester efter pct?
Blir klar om 3 dagar och tänkte kolla upp allt. Men kör man det direkt efter pct eller väntar?

Några pros and cons så att säga?
Citera
2015-09-11, 11:02
Medlem
HeadOfBoos avatar
Ectomorfen:

Ett kilo ris på diet? Hur stor är du egentligen?
Citera
2015-09-11, 19:18
Medlem
TorrFlamingos avatar
Hoppade av en 6 veckors testo P kur kall kalkon utan PCT häromdagen (yolo). Kan man få sömnbrist av lågt testo? Känner mig liiiteee trött åsådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in