Citat:
Tjena! Jag är 20-24är gammal. Arbetar som ställnings byggare på fabrik. Har legat på testo E 250ml i 5 månader.. Men funderar på att adda till lite deca/mast eftersom att jag bränner så mycket på jobbet det kan ofta vara varmt och sådär, känner att jag skulle vilka öka mera massa. Jag kan ju få lite puls ibland när man jobbar och så, därmed tänkte jag precis på testo decan..för hjärtat.. Eller mast? Någon som har lite och säga om vad som skulle passa mig utmärkt.
Jag är.
186 cm
89 kg
Tränat till och från sen 17 års ålder, tränar
Minst 5 dagar i veckan. Tränar även efter jobbet när jag jobbar borta på veckorna.
Äter minst 7 gånger om dagen. Väldigt strikt med kosten, försöker alltid hålla kring 5000 kalorier om dagen minst.. Jag tänkte ligga
På teston i 3 månader till. Därmed lägga till något mer under första månaden? Så man har två testo månader kvar sen så man slipper depressioner och sånt man läser så mycket om. Och då tänkte jag köra privorion två veckor innan sista sticket.. Och äta två veckor till efter, tillsammans med hcg.. Med nolvadex i beredskap ifall det skulle behövas? Är allt en dålig idé då kör jag bara på låg dos testo ett tag till. Men jag skulle velat öka mer! Så vill gärna ha lite tips vad som passar min livsstil med jobbet och allt dedär! Mvh
Jag är.
186 cm
89 kg
Tränat till och från sen 17 års ålder, tränar
Minst 5 dagar i veckan. Tränar även efter jobbet när jag jobbar borta på veckorna.
Äter minst 7 gånger om dagen. Väldigt strikt med kosten, försöker alltid hålla kring 5000 kalorier om dagen minst.. Jag tänkte ligga
På teston i 3 månader till. Därmed lägga till något mer under första månaden? Så man har två testo månader kvar sen så man slipper depressioner och sånt man läser så mycket om. Och då tänkte jag köra privorion två veckor innan sista sticket.. Och äta två veckor till efter, tillsammans med hcg.. Med nolvadex i beredskap ifall det skulle behövas? Är allt en dålig idé då kör jag bara på låg dos testo ett tag till. Men jag skulle velat öka mer! Så vill gärna ha lite tips vad som passar min livsstil med jobbet och allt dedär! Mvh
Sry för hård sanning nu men helt ärligt verkar du ha precis noll koll på vad du sysslar med.
Att ligga på så länge i tidig ålder på de doserna är helt puckat. Bättre hade det nog varit om du mosade i dig dubbel dos hälften av tiden. Hur som helst så kan du stryka proviron ur planerna direkt då du redan ligger på ett högandrogent prepp (borde du vetat om du läst något).
Nolvan bör du ta som PCT, och om jag förstod det rätt så menar du att du ska ha nolvan när du sticker hCG om östronivåerna blev för höga?
Min ärliga åsikt är att du släpper stressen ett tag, kliver av i lugn och ro och planerar upp en bättre andra-kur istället.
Det är när man blir fartblind och girig i ung ålder som man senare får höra spökhistorier om kraschade endokrina organ osv.
Bygg säkert och bygg lugnt, sluta stressa.
Mvh