2015-09-16, 12:37
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Det var ju precis det jag skrev.
Tyckte du hade en negativ inställning till att behandla acne med roa själv.
Mvh
Citera
2015-09-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Tyckte du hade en negativ inställning till att behandla acne med roa själv.
Mvh

Det är jag, och det är befogat. Jag vet att de har sänkt rekommenderade behandlingsdosen till 0,5 mg/ed, men fasiken, vilka biverkningar jag ådrog mig när jag behandlades för rätt kraftig akne på ffa. övre ryggpartiet. Om man har svår akne, så kommer man definitivt få hjälp, ingen tvekan.
Citera
2015-09-16, 13:05
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Det är jag, och det är befogat. Jag vet att de har sänkt rekommenderade behandlingsdosen till 0,5 mg/ed, men fasiken, vilka biverkningar jag ådrog mig när jag behandlades för rätt kraftig akne på ffa. övre ryggpartiet. Om man har svår akne, så kommer man definitivt få hjälp, ingen tvekan.
Antar att du menar 0,5mg/kg ed.
Absolut, otroligt potent. När jag körde äkta roa från roche räckte 20mg ed för att hålla borta allt trots höga doser tren och testo. Brukar explodera av tren annars.
Men som med allt med potentiellt farliga biverkningar ska det användas med huvudet.
Mvh
Citera
2015-09-17, 00:42
Medlem
MuskelCaesars avatar
Vilken är den lägsta "rekommenderade" tiden att ligga på tren-e? 4-6 veckor?

/Mvh
Citera
2015-09-17, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuskelCaesar
Vilken är den lägsta "rekommenderade" tiden att ligga på tren-e? 4-6 veckor?

/Mvh

Ta det gånger 2
Citera
2015-09-17, 12:26
Medlem
MuskelCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Ta det gånger 2

Det är uppfattat, tackar!

Mvh
Citera
2015-09-17, 13:16
Medlem
Snabb fråga.
har själv kört nu i 8v och är inne på 9e vecka, kör 250mg testo Galenica, men har också Norma, inköpta direkt från balkan.
efter v 4 började sjuka resultat komma, men nu ligger jag på samma, men styrkan ökar.

har lite funderingar för nu inne på 9e veckan, och har jag fastnat med vikten..

min dagliga

äter mellan 5000 och 6000kcal om dagen
ligger mellan 1kg och 1.5kg kött Kyckling eller nötfärs.
Dricker 1 till 2 proteinshakes om dagen
samt extremt mycket ris/potatis/kvarg

styrka har jag
men viktfan vägra öka..
landat på 102kg vill nå 110kg
26+
102kg
188 lång

bänkar max 170kg x1 och kör på 140 x6
marklyft 200kx x3
knäböj maxat 180 x3

kan jag öka doseringen till 500mg resterande veckor?
tänkt köra 16v och är inne på min 9e imorgon, då sticket för v9 sker imorgon..
kör e5d.
Senast redigerad av fuli 2015-09-17 kl. 13:42.
Citera
2015-09-17, 13:51
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuli
Snabb fråga.
har själv kört nu i 8v och är inne på 9e vecka, kör 250mg testo Galenica, men har också Norma, inköpta direkt från balkan.
efter v 4 började sjuka resultat komma, men nu ligger jag på samma, men styrkan ökar.

har lite funderingar för nu inne på 9e veckan, och har jag fastnat med vikten..

min dagliga

äter mellan 5000 och 6000kcal om dagen
ligger mellan 1kg och 1.5kg kött Kyckling eller nötfärs.
Dricker 1 till 2 proteinshakes om dagen
samt extremt mycket ris/potatis/kvarg

styrka har jag
men viktfan vägra öka..
landat på 102kg vill nå 110kg
26+
102kg
188 lång

bänkar max 170kg x1 och kör på 140 x6
marklyft 200kx x3
knäböj maxat 180 x3

kan jag öka doseringen till 500mg resterande veckor?
tänkt köra 16v och är inne på min 9e imorgon, då sticket för v9 sker imorgon..
kör e5d.

Varför vill du gå upp i vikt, måste du väga in dig i någon tävling? Fattar inte riktigt varför man vill bli sumo bara för att man trycker testo. Precis överallt kan man läsa om att man ska trycka in all mat man ser bara för att man kurar. Jag brukar ligga på ett överskott på 300kcal när jag kurar vilket blir 2900kcal. Det är nog tillräckligt lite för att de flesta på f12 ska gnälla över att jag äter för lite. Man kan nämligen inte bygga muskler här om man inte äter minst 4000kcal per dag oavsett vad man har för BMR.

Blir du starkare så får du ju mer muskler, räcker det inte så?

Men för att besvara topic. Vill du vara säker på att gå upp i vikt så kolla vad kaloribalans ligger på med harris benedit formulan. Ät 1000kcal mer än det (du ville väl bli fet?). Kontrollera var vikten bär av i två veckor och justera intaget upp/ner efter det.
Senast redigerad av Skittjack 2015-09-17 kl. 13:53.
Citera
2015-09-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Varför vill du gå upp i vikt, måste du väga in dig i någon tävling? Fattar inte riktigt varför man vill bli sumo bara för att man trycker testo. Precis överallt kan man läsa om att man ska trycka in all mat man ser bara för att man kurar. Jag brukar ligga på ett överskott på 300kcal när jag kurar vilket blir 2900kcal. Det är nog tillräckligt lite för att de flesta på f12 ska gnälla över att jag äter för lite. Man kan nämligen inte bygga muskler här om man inte äter minst 4000kcal per dag oavsett vad man har för BMR.

Blir du starkare så får du ju mer muskler, räcker det inte så?

Men för att besvara topic. Vill du vara säker på att gå upp i vikt så kolla vad kaloribalans ligger på med harris benedit formulan. Ät 1000kcal mer än det (du ville väl bli fet?). Kontrollera var vikten bär av i två veckor och justera intaget upp/ner efter det.

Fet å fet, kroppsfettet visade 12% med gymmets mätning, vilket kan vara si sådär

har legat på 96kg sen jag började och, sen dess har jag alltid legat över 5k kcal om dagen, på bra mat, visst muskelmassan har ökat inget snack om saken, men nu de senaste 3v känns det som man har fastnat där.
tänkte mer höra ifall man kan öka testo intaget till 500mg e5d, och köra resterande veckor på det.
eller ger det dålig effekt?
Citera
2015-09-17, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fuli
Fet å fet, kroppsfettet visade 12% med gymmets mätning, vilket kan vara si sådär

har legat på 96kg sen jag började och, sen dess har jag alltid legat över 5k kcal om dagen, på bra mat, visst muskelmassan har ökat inget snack om saken, men nu de senaste 3v känns det som man har fastnat där.
tänkte mer höra ifall man kan öka testo intaget till 500mg e5d, och köra resterande veckor på det.
eller ger det dålig effekt?

Meningslöst om du inte slänger in ett annat prepp typ tren a eller dbol mfl.
Citera
2015-09-17, 17:50
Medlem
Tjena,
Ligger just nu på testo P 100mg/eod tillsammans med arimidex som jag kommer köra på i 8 veckor (kanske blir 10 veckor för polaren har en extra vial med 150mg/ml testo p hemma). Några dagar efter sista stick hoppar jag på 20/mg Nolva ed i en månad eller lite längre tills jag känner mig återställd.

Jag har nu två frågor:

1. Eftersom jag kör testo p och arimidex lägger jag knappt på mig nån vätska. När jsg fortsätter ligga på överskott efter kuren, kommer det göra att jag går upp i vikt då på grund av vätska?

2. Tror ni man kan börja en deff en månad EFTER PCT utan att tappa alla sina gains? Jag ligger runt 15% bf och kan därför ligga på ganska lågt underskott. Tänkte ligga på 1000kcal underskott i nån månad och sen hoppa på testo p only igen och fortsätta på 1000kcal underskott.

Vad tror ni?
Citera
2015-09-17, 21:13
Medlem
Har en fråga om det bara är jag? Jag ligger på testo p 200mg eod.. legat på 100mg i 50 dagar innan och nu höjt..

Men jag har fortfarande inte högre sexlust/potens, snarare motsatsen?

Har kört alpha pharma, nu genesis. Vet att det funkar för jag får grymma resultat på gymmet.. Men vafan, skulle knulla en brud och ja hade fan svårt o behålla ståndet, samma sak vid runk... Nåt står inte rätt till

När jag gick på 100mg eod så använde jag 0,25 mg adex. Nu 200mg kör jag 0,5mg.. Vill helst inte sänka detta för jag är redan ganska vattnig nu..

Men denna låga dos adex, kan den vara boven? Eller är det så att vissa fåt motsatt effekt av för höga halter testo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in