2014-04-27, 14:19
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry-Brown
Tror ni det är värt om man inte vill gå gyno att köra a-dex under en testo-pkur även om man har tillgång till letrozole?

Alternativen är alltså:
  • a-dex under kuren, kanske 0.5 mg eod och ha letro hemma om jag ändå skulle få känningar.
  • Ingen AI under kuren utan jag sätter bara in letro vid känningar.

Jag tänker att om det bryter ut kommer ändå letro att göra jobbet men jag antar att risken för att det faktiskt börjar kännas minskar en hel del om man ligger på något östrosänkande under kuren. Jag kan tillägga att jag arimidex antivattenbindande egenskaper ställer jag mig likgiltig till.

Vet du sen innan att du är känslig? Annars hade jag personligen kört utan AI och startat adex vid känningar(letro om man känner för det). Anledningen är att jag inte vill stoppa i mig piller om jag inte nödvändigtvis behöver.

Sen råder det ju delade meningar om huruvida adex sänker IGF eller inte(optinojja).
Citera
2014-04-27, 15:12
Medlem
Sker det någon inverkan på skelettet om man kurar in i puberteten? Skulle gärna ha ett litet mer manligare ansikte med mer markant haka och käkben osv.

Går man lättare upp i kroppsfett av Dbol?

Om jag tex intar Dbol utan att träna och får i mig exakt samma kalorier varje dag som innan jag intog Dbol, kommer jag då öka i kroppsfett? Eller går jag snarare ner i kroppsfett då? (kommer inte göra detta utan det är bara en hypotetisk fråga så jag lättare kan förstå hur det kommer påverka min BMI)

Alla svar uppskattas!
Citera
2014-04-27, 17:32
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Vet du sen innan att du är känslig? Annars hade jag personligen kört utan AI och startat adex vid känningar(letro om man känner för det). Anledningen är att jag inte vill stoppa i mig piller om jag inte nödvändigtvis behöver.

Sen råder det ju delade meningar om huruvida adex sänker IGF eller inte(optinojja).

Innan min första (och enda hittills) kur hade jag lite större bröstkörtel på vänster ifrån tonåren och jag är tämligen säker på att den växte lite vid preppandet. Jag låg förövrigt på 100mg testo-p i 8 veckor.
Så gissningvis är jag nog lite känslig för det.
Citera
2014-04-27, 18:53
Medlem
Citat:
Tror ni det är värt om man inte vill gå gyno att köra a-dex under en testo-pkur även om man har tillgång till letrozole?

Alternativen är alltså:
  • a-dex under kuren, kanske 0.5 mg eod och ha letro hemma om jag ändå skulle få känningar.
  • Ingen AI under kuren utan jag sätter bara in letro vid känningar.

Jag tänker att om det bryter ut kommer ändå letro att göra jobbet men jag antar att risken för att det faktiskt börjar kännas minskar en hel del om man ligger på något östrosänkande under kuren. Jag kan tillägga att jag arimidex antivattenbindande egenskaper ställer jag mig likgiltig till.

Jag hade kört lågdos adex. Tips är att köpa aromasin till nästa gång istället för adex då det är snällare mot kroppen.

Tror på ditt upplägg.
Citera
2014-04-27, 19:11
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag hade kört lågdos adex. Tips är att köpa aromasin till nästa gång istället för adex då det är snällare mot kroppen.

Tror på ditt upplägg.

Har inte köpt någonting än så kan fortfarande köra på aromasin. Vet inte någonting om det dock förutom att det är en AI. Några tips på dosering?
Citera
2014-04-27, 19:15
Bannlyst
Jag är inget mattesnille, men hur mycket skulle det bli i veckan om jag tog 80mg av något var 3:e dag? Eller rättare sagt jag tar varje måndag och torsdag.

Vet såklart att 80+80=160, men det blir väll mer?
Senast redigerad av Juicemania 2014-04-27 kl. 19:20.
Citera
2014-04-27, 19:25
Medlem
Harrison_Fords avatar
avslutade en 12 veckor lång test e kur i början av mars, men hade ingen möjlighet att köra en pct då, så tänkte köra den nu om det är värt att köra pct så långt efter kuren. hur ska doseringen vara då nolva?
Citera
2014-04-27, 19:46
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Jag är inget mattesnille, men hur mycket skulle det bli i veckan om jag tog 80mg av något var 3:e dag? Eller rättare sagt jag tar varje måndag och torsdag.

Vet såklart att 80+80=160, men det blir väll mer?

80/3*7=186
Citera
2014-04-27, 20:41
Medlem
Citat:
Har inte köpt någonting än så kan fortfarande köra på aromasin. Vet inte någonting om det dock förutom att det är en AI. Några tips på dosering?

dos beror ju på hur känslig du är och hur mycket prepp du använder. Runda slängar har jag uppskattat att 25mg aromasin = 1mg adex.

Mvh
Citera
2014-04-27, 20:51
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
dos beror ju på hur känslig du är och hur mycket prepp du använder. Runda slängar har jag uppskattat att 25mg aromasin = 1mg adex.

Mvh

Tänkte köra testo-p 150mg eod. Såg att MM hade men tusan vad dyrt det var! Om det blir att jag kör på det så kanske upplägget blir 10mg ed eller 20mg eod.
Citera
2014-04-28, 09:26
Medlem
Citat:
Tänkte köra testo-p 150mg eod. Såg att MM hade men tusan vad dyrt det var! Om det blir att jag kör på det så kanske upplägget blir 10mg ed eller 20mg eod.

På den dosen testo får inte jag känningar och jag är väldigt känslig för det. Så mer än 10mg aromasin ed behöver du inte köra iaf. Aromasin är dyrare än adex. så dom flesta väljer adex före aromasin. Jag välde aromasin och den dyrare kostnaden pga mina värden på blodfetter.

Mvh
Citera
2014-04-28, 13:13
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
På den dosen testo får inte jag känningar och jag är väldigt känslig för det. Så mer än 10mg aromasin ed behöver du inte köra iaf. Aromasin är dyrare än adex. så dom flesta väljer adex före aromasin. Jag välde aromasin och den dyrare kostnaden pga mina värden på blodfetter.

Mvh

Ja något av det blir det iaf + letro om det ändå skulle bryta ut. Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in