2015-09-10, 15:42
Medlem
Det var ett tag sedan min senaste recension mestadels beroende på att Salong X har slutat att leverera som tidigare och att besöken på andra salonger har varit sporadiska, utan kvalité, och ingenting att skriva hem om. Efter ett tips från en annan skribent som tidigare visat sin skicklighet på att nosa upp bra massageinrättningar så blev dock mitt senaste besök en minnesvärd och lite annorlunda upplevelse. Dags alltså att blåsa liv i min thaimassagerecensentuser igen och dela med mig.

Hade ett möte innanför tullarna på morgonen och kom då att tänka på tipset. Vad hette stället och massösen och vart låg det? Jag sökte fram meddelandet på telefonen och insåg att det bara var ett par hundra meters promenad dit. Det var således en enkel sak att ta sig dit och jag stegade ut i solskenet och var vid salongen på några minuter. Klockan var väl runt halv-elva när jag öppnade ytterdörren och noterade ytterligare två par herrskor av modell fyrtiofemmor eller eventuellt större. Populärt ställe tänkte jag för mig själv och hoppades att den branta backen utför likt den på Salong X inte hade påbörjats än som jag får för mig är det som sker när besöken börjar bli alltför frekventa.

Den tipsade massösen är inte tillgänglig får jag veta, men det kanske går lika bra med Y? Jodå, det går bra eftersom jag inte har några andra preferenser och tilldelad massös ser både trevlig ut och besitter ett inte helt oävet utseende. En trettiofemplussare med snygg kropp, långt svart hår och ett blixtrande leende. Kunde inte ett ord svenska visade det sig och talade en ganska bristfällig engelska, men å andra sidan var det inte för konversationens skull jag var där.

Jag fick ett rum som låstes inifrån märkte jag, vilket alltid är en positiv signal, och dessutom noterade jag att det inte fanns den minsta lilla handduk att täcka baken med. Inte för att det gjorde mig något eftersom jag aldrig lägger på mig någon ändå, men jag tror aldrig att jag har varit med om det förut och tror inte heller att massösen hade glömt den. Nåväl, lägger mig på magen och väntar på att det ska börja.

Hon tar benen först och utför massagen ganska löst och långsamt, men ändå fast. Vaderna först, därefter låren och sedan rätt mycket på rumpan. Det är skönt och jag känner mig behagligt avslappad. Efter en kvart lämnar hon benen och börjar med ryggen och axlarna utan att jag har känt det minsta lilla pungsnudd. Det verkar konstigt eftersom hela stället osar om att det vankas mera här. Efter att hon har hållit på några minuter med ryggen hör jag henne plötsligt säga:
"I take off my trousers. It is to hot. Okay?" Jag tycker inte att det är speciellt varmt i lokalen, men vill hon dra av sig brallorna så har jag naturligtvis inget emot det.
"I don't mind", säger jag generöst där jag ligger på magen och uppskattar genast känslan när jag känner hennes nakna ben mot min hud. Nu börjar hormonerna tydligen vakna till liv och av någon konstig anledning börjar jag tänka på sex. Het sex. Sedan är det dags för vändning utan den fjompiga handduken att skyla sig med, men det är klart tänker jag, om man tillhör den blyga skaran ska man kanske inte gå hit. I alla fall, liggandes på rygg med paketet blottat börjar hon massera smalbenen och låren och när hon kommer upp mot ljumskarna börjar det kittla ordentligt i bananen som på några sekunder utvecklas till ett praktstånd. Det verkar vara signalen som min kära massös har väntat på för nu upphör massagen plötsligt och hon glider ner på min kropp och undrar om jag ville göra något mer. Kanske lite för tidigt i processen kan jag tycka, men tärningen är redan kastad och jag är vid det tillfället rätt kåt på henne och frågar vad hon har på menyn. "Bom-bom?", säger hon frågande och trycker sina bambiögon i mina samtidigt som hon trycker sitt underliv mot mitt skrev och jag inser att förhandlingen därmed har börjat. Till min stora glädje går förhandlingen bra ur mitt perspektiv och jag inser att jag aldrig kommit så billigt undan tidigare. Sedan börjar cirkusen.

Redan när kondomen ska på börjar hon tjata om storleken och jag får hjälpa henne på med den. Jag vet att jag har en FB-dase av modell större och att vissa thaimassöser är rejält tighta, men denna är som sagt 35+ och borde inte ha några problem tyckte jag. Men, jag hade fel. Trots en liter olja på kuken samtidigt som hon kletade på minst ett halvt ton glidmedel i och runt muffen så gick den inte in. Vi provade flera olika ställningar, bakifrån, missionären, hon ovanpå, men nej! Det gick inte och efter ett par minuter började jag slakna. Då började hon suga med den oljeindränkta kondomen på i stället vilket jag inte tyckte var en hit, så jag bad henne sluta. Då drog hon av kondomen och fortsatte vilt med handen i stället. Nu var dock stressfaktorn för hög kände jag och ingenting fungerade så hon slutade med det också och jag bad henne ta det lugnt en stund. Efter ett tag la hon sig ovanpå mig i stället och sa att hon verkligen ville gör mig lycklig.

Sakta började hon gnida sin fitta mot min kuk som helt plötsligt fick nytt liv. Eftersom jag hade varit med om exakt samma situation tidigare tänkte jag att den inte skulle få glida in utan kondom den här gången. Hon gned fortare och fortare och jag hörde på hennes andhämtning och kände på hennes transpirerande kropp att hon njöt själv när clitorisen masserades mot mitt nu stenhårda stånd. Helt plötsligt stängdes någon skyddsbarriär av i min hjärna och jag tänkte att glider den in nu så gör det ingenting. Så skedde dock inte som tur var. Hon ökade takten ännu mer och jag märkte att jag var på väg att komma av hennes gnidande. Jag tryckte emot så mycket jag orkade och plötsligt kände jag den befriande känslan och säden började pumpa ut.

Ett glas vatten och en dusch senare var jag ute på gatan i solskenet. Ett bra tips igen och ett garanterat återbesök.
Citera
2015-09-10, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Knappast någon tvekan längre om att de flesta Thaimassagesalonger förvandlats till regelrätta bordeller på sistone. Det som särskiljer dessa ställen är de alltid vänliga och uppskattande Thaitjejjerna. De tar verkligen sitt jobb på största allvar och inlevelse. En ren njutning.

Instämmer. Är inne i en period igen där jag gärna testar lite nya salonger.
Läser TMG och försöker utröna vilka salonger som kan tänkas ha bra massage, men ack vad jag bedragit mig. Oljekladd och tiggande om att jag ska utnyttja extratjänster till hutlösa priser.
Eller, jag hittade faktiskt en duktig massös, men fulingen tillbringade ändå en stor del av massagen med att tjata om det ena och det andra.

Förr respekterades det om man sa nej på ett helt annat sätt.
Citera
2015-09-10, 17:13
Medlem
Halmstad har en del thaimassage men är det någon som är bra? Testat den i Söndrum och den var bra... På massage. Några andra ställen som är värda ett besök?
Citera
2015-09-10, 18:50
Medlem
Hej
Efter ett tips från en FB-broder så tog jag ledigt en vardag från kneget och drog till Göteborg...behövde ett avbrott från kaoset på jobbet..

Åkte tidigt och klev in strax efter öppningdax..togs emot av en lite rund dam som visade mig in på ett rum..näcka, ingen handduk fanns så jag lade mig och väntade..

In kommer samma dam och frågar de vanliga frågorna, hårt/mjukt, har jag varit där förr osv.
Massagen kör igång med hyfsad teknik och jag slappnar av mer och mer..

Jag vet inte om jag är ensam om detta men jag har svårt att få nån "resning" mha enbart situationen och lite teasning...är väl fortfarande nervös när jag får massage..

Under massagen (tog 1 1/2 timme olje) så slöar jag till och inser plötsligt att hon har min häl mellan sina ben och gnuggar sin fitta med hälen (ligger på mage) och hon stönar allt mer...försöker att röra på foten men det inte mycket jag kan bidra med...nu är hon på min kuk med så nu börjar den vakna...efter en djup suck/stön så ber hon mig att vända mig..gör så och kommer frågan..HJ för 700 vilket jag tycker är för dyrt...får till B2B för samma summa..tar av sig och är det nått jag går igång på så det detta...så till den milda grad att jag kommer inom några sekunder känns det som.. RIDÅ..fasen också tänker jag och skrattar åt det hela...tjejen är förvånad först men så skrattar hon också..hon ser hur förtvivlad jag och tecknar mot munnen och tittar frågande..tja vi kan väl testa..
Sedan följer den mest grundliga avsugning jag någonsin har upplevt, hon deepthrothar mig och slickar pung och ljumskarpå ett extremt skönt sätt och när jag sedan sprutar ser jag stjärnor..efter av torkning så är min kuk fortfarande halvstyv och då börjar hon suga lätt igen..jag viftar avvärjande och då avslutas massagen ytterligare en stunds massage och lite knäckande i leder..
Rejält med dricks , dusch och så står man nöjd på gatan..
Citera
2015-09-10, 19:31
Medlem
Idag så hände det till slut, en massös vägrade gå ner från 500 för ett HJ. Och då snackar jag inte en citysalong med sexbomber utan en högst alldaglig 30+:are i Norrort. Och det var heller inte så att jag tjatade mig till erbjudandet utan hon var högst målmedveten i sitt masserande och när hon fått mig dit hon ville så tummade hon inte på priset.

Jag var ståndaktig (pun intended) så det blev inget. Har aldrig hänt mig tidigare att inte kunna kapa ett par hundra på ett simpelt HJ.

Har, när jag tänker på det, nästan uteslutande haft rätt värdelösa erfarenheter senaste månaderna. Dags att lägga ner den här hobbyn?
Citera
2015-09-11, 21:06
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bromolus
Idag så hände det till slut, en massös vägrade gå ner från 500 för ett HJ. Och då snackar jag inte en citysalong med sexbomber utan en högst alldaglig 30+:are i Norrort. Och det var heller inte så att jag tjatade mig till erbjudandet utan hon var högst målmedveten i sitt masserande och när hon fått mig dit hon ville så tummade hon inte på priset.

Jag var ståndaktig (pun intended) så det blev inget. Har aldrig hänt mig tidigare att inte kunna kapa ett par hundra på ett simpelt HJ.

Har, när jag tänker på det, nästan uteslutande haft rätt värdelösa erfarenheter senaste månaderna. Dags att lägga ner den här hobbyn?

Ja definitivt, om det kostar 500 för handjob.

Åk till en lägenhetsbordell i Berlin.
Där får du fullservice (inklusive massage, BJ och knull) i en halvtimme för 50-60 Euro.
Med en 25-årig helsnygg Östeuropeiska.

Eller varför inte en bättre FKK/Sauna-club såsom Artemis. Då kan du får en halvtimmes knull för 60 Euro med en fotomodell. (Visserligen inträde 80 Euro, men man kan stanna där hela dagen och äta, relaxa och titta på utsikten).
Citera
2015-09-12, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ja definitivt, om det kostar 500 för handjob.

Åk till en lägenhetsbordell i Berlin.
Där får du fullservice (inklusive massage, BJ och knull) i en halvtimme för 50-60 Euro.
Med en 25-årig helsnygg Östeuropeiska.

Eller varför inte en bättre FKK/Sauna-club såsom Artemis. Då kan du får en halvtimmes knull för 60 Euro med en fotomodell. (Visserligen inträde 80 Euro, men man kan stanna där hela dagen och äta, relaxa och titta på utsikten).

Men så kostar Berlinresan några tusen med vilket även ska räknas med.
Citera
2015-09-12, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bromolus

Bra att stå emot, nästa gång går hon ner i pris
Citera
2015-09-12, 15:10
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Instämmer. Är inne i en period igen där jag gärna testar lite nya salonger.
Läser TMG och försöker utröna vilka salonger som kan tänkas ha bra massage, men ack vad jag bedragit mig. Oljekladd och tiggande om att jag ska utnyttja extratjänster till hutlösa priser.
Eller, jag hittade faktiskt en duktig massös, men fulingen tillbringade ändå en stor del av massagen med att tjata om det ena och det andra.

Förr respekterades det om man sa nej på ett helt annat sätt.

Jag har besökt en salong nu några gånger där jag bara får kompetent massage, inget oljekladdande, ingen teasing, bara bra massage. Senaste gången tog jag bara 30 minuter, men upptäckte när massagen var klar att det gått styvt 45 minuter.
Citera
2015-09-12, 15:14
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Jag har besökt en salong nu några gånger där jag bara får kompetent massage, inget oljekladdande, ingen teasing, bara bra massage. Senaste gången tog jag bara 30 minuter, men upptäckte när massagen var klar att det gått styvt 45 minuter.

Vilken lycka

Happy ending med andra ord

/Antex
Citera
2015-09-12, 16:28
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurukuken
Men så kostar Berlinresan några tusen med vilket även ska räknas med.

Berlin t/r dryga tusenlappen om man beställer i tid.
Hotell rum för 300-400 kr per natt.

ALLT är billigare där. Kvaliteten mycket hög. Men många tycks inte veta om det.

500 kr för handjob är ju ett skrattretande pris. Och då är det väl ett grundpris på 300 kr för massagen också?
Senast redigerad av Arnold15 2015-09-12 kl. 16:33.
Citera
2015-09-12, 20:19
Medlem
Har varit med om en av de konstigaste upplevelserna nu under detta missbruk av oljemassage. Först var jag där i måndags, bad om en mjuk massage, och fick en massage som låg någonstans mellan smek och massage, väldigt behaglig. Även mycket smek/massage runt ljumskarna och däromkring och självklart kom frågan om massage där också upp, och jag svarade som det var. Inte speciellt sugen men visst kunde jag tänka mig lite bombom. Hon berättade att hon kommit från Thailand dagen innan, och hade inte hunnit skaffa några kondomer, så det blev ingen extra-tjänst alls, men istället öppnade hon upp sig och berättade om det hårda livet i Thailand och hennes arbete på föräldrarnas bondgård.

Hon fick 100 kronor i dricks, och blev uppriktigt glad över detta.

I fredags var jag tillbaka, och då satt det ovanligt många kvinnor i entrén. Sju stycken, och jag ftågade först vems tur det var, men sa sen sekunden efter att det spelar ingen roll, för jag vill ha *********. Hon skiner upp och tar emot mina 350kronor för en timmes massage. In i rum nummer två, och näcka och jag struntar i att lägga handduken över rumpan.

Sen börjar samma underbara smek/massage utan att jag berättat om dagens önskemål. Efter en lång stund så ber hon mig att vända. Inser att det gått nästan 40 minuter under tiden hon masserat min baksida. Den sköna massagen fortsätter och när hon ska massera min överkropp, så lägger hon min hand under kjolen på låret.

Det ska berättas att detta är inte världens vackraste kvinna, lite för mullig, men mysig.

Efter mer än 50 minuter så kommer strax frågan, någon extra tjänst idag, och jag berättar att jag fortfarande är sugen på bombom och att jag tagit med mig egna kondomer idag. Då ler hon, och berättar att hon knappt vågat fråga om extra, för hon hade inte fixat egna kondomer, och ville inte fråga någon av de andra kvinnorna för hon gör inte det här i vanliga fall säger hon. Då säger jag att det är väldigt lite tid kvar, och att vi inte hinner. Då berättade hon att hon sagt till dom andra att hon var skyldig mig en kvart sen förra massagen, så vi hade 25 minuter på oss.

Hon går ut och tvättar av sina händer, och kommer sen in med en handduk i handen. Då börjar hon att klä av sig, men med handduken som skydd så att jag inte kan se. Jag säger att jag ju strax tänker älska med henne så varför är hon så blyg.

Jag brukar aldrig göra detta, säger hon och fortsätter att klä av sig bakom handduken. Sätter sig ned och drar av trosorna fortfarande med handduken omkring sig.

Hennes nästa fråga är, hur gör vi det här? Detta är så långt från det jag varit med om när det gäller andra thai-massörer så att det blir sött. Jag säger att det är bra om hon är fuktig och att jag gärna smeker henne först. Sagt och snart gjort. Jag smeker hennes nyrakade fitta och inom några minuter så får hon något som jag tolkar som en orgasm. Hon biter sig själv i handen för att det inte ska komma några misstänka ljud. Hon drar i min kuk, och säger att det är dags att sätta på kondomen. Jag gör detta och tränger strax in i henne. Hon har en härligt tight liten sak, och strax biter hon mig i axeln och får sin tredje orgasm. Hon har tydligen fått en orgasm som jag inte uppfattat för hon himlar med ögonen och säger att hon fått tre, och att nu är det min tur. Drar mig ur och tar henne bakifrån och nu får hon sin fjärde orgasm, och då spelar det ingen roll vad jag tänker på, min kommer också.

Vi sjunker in i varandras armar i en minut, och sen säger hon att detta är vår lilla hemlighet, och att jag inte får berätta detta dör tjejerna där ute. Hon frågar om jag kan ta med mig kondomen, så att hon slipper, och självklart gör jag det. När hon nu klär på sig, så ser jag att hon har dubbla behåar, men vågar inte fråga varför. Dock klär hon på sig utan att ta skydd av en handduk.

Jag får det vanliga glaset med vattnet, men inte ute i entrén där dom andar sitter, utan på rummet. Välkommen tillbaka säger hon och jag får en varm kram när jag går hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in