Skulle få ordning på ryggen under semesterveckan var det tänkt. Men vid första besöket på thaimassage vaknade nyfikenheten och längtan efter skum belysning och doftblandningen av sköljmedel och fisksås igen. Den har legat i träda ganska länge nu.
Ska man göra något gör man det ordentligt. Drygt tio besök på sju dagar, inklusive dubbel- och trippelbesök under några av dagarna. Råkat ut för några händelser.
1. Plastbruden som försökte slå i mig att hon kom direkt från risfälten i Isaan har jag nämnt.
2. Massösen som ville köra loss med sin 16-årige son utanför draperiet
Alltså, ungar på tre-fyra år fattar inte mycket av att morsan mörsar falanger medan han/hon ritar och bygger lego i salongssoffan, men en tonåring har totalkoll. Äckligt. Inga mer besök, vilket är tråkigt eftersom massösen tillhör toppskiktet i stan.
3. Asiens största naturliga bröst gjorde ett gästspel på söder. Helt utomjordiska. Dryga handbollar! Hon var extremt på och lockade och pockade, men jag har inte haft och tänker inte ha sex i salong. Ville inte ta hem henne och hon sov i salongen så där missade man något att berätta för barnbarnen kanske? Hon åkte tillbaks till Thailand för ett par dagar sedan, så slösa ingen tid på PM i ämnet.
4. Blev allokerad rum och när jag vänder mig om vid ljudet av tassande fötter möter min galna extjej min blick. Hon var totalt rabiat över att jag gick på massage, eller ens till en manlig kiropraktor, när vi dejtade. Nu stod hon där i sexig outfit med haka ned till golvet. Karma bruden, karma. Sällan har jag fått på mig paltorna så snabbt som vid det här tillfället.
Så var den salongen rökt och sannolikt de i närområdet också, helt övertygad om att hon kommer börja kolla upp mig igen. De som haft med försmådda thaikvinnor vet vad jag talar om.
Ja, ja. Det finns 280 till salonger att stilla klådan i.
Ska man göra något gör man det ordentligt. Drygt tio besök på sju dagar, inklusive dubbel- och trippelbesök under några av dagarna. Råkat ut för några händelser.
1. Plastbruden som försökte slå i mig att hon kom direkt från risfälten i Isaan har jag nämnt.
2. Massösen som ville köra loss med sin 16-årige son utanför draperiet
Alltså, ungar på tre-fyra år fattar inte mycket av att morsan mörsar falanger medan han/hon ritar och bygger lego i salongssoffan, men en tonåring har totalkoll. Äckligt. Inga mer besök, vilket är tråkigt eftersom massösen tillhör toppskiktet i stan.3. Asiens största naturliga bröst gjorde ett gästspel på söder. Helt utomjordiska. Dryga handbollar! Hon var extremt på och lockade och pockade, men jag har inte haft och tänker inte ha sex i salong. Ville inte ta hem henne och hon sov i salongen så där missade man något att berätta för barnbarnen kanske? Hon åkte tillbaks till Thailand för ett par dagar sedan, så slösa ingen tid på PM i ämnet.
4. Blev allokerad rum och när jag vänder mig om vid ljudet av tassande fötter möter min galna extjej min blick. Hon var totalt rabiat över att jag gick på massage, eller ens till en manlig kiropraktor, när vi dejtade. Nu stod hon där i sexig outfit med haka ned till golvet. Karma bruden, karma. Sällan har jag fått på mig paltorna så snabbt som vid det här tillfället.
Så var den salongen rökt och sannolikt de i närområdet också, helt övertygad om att hon kommer börja kolla upp mig igen. De som haft med försmådda thaikvinnor vet vad jag talar om.
Ja, ja. Det finns 280 till salonger att stilla klådan i.