2016-07-21, 23:56
Medlem
Skulle få ordning på ryggen under semesterveckan var det tänkt. Men vid första besöket på thaimassage vaknade nyfikenheten och längtan efter skum belysning och doftblandningen av sköljmedel och fisksås igen. Den har legat i träda ganska länge nu.

Ska man göra något gör man det ordentligt. Drygt tio besök på sju dagar, inklusive dubbel- och trippelbesök under några av dagarna. Råkat ut för några händelser.

1. Plastbruden som försökte slå i mig att hon kom direkt från risfälten i Isaan har jag nämnt.

2. Massösen som ville köra loss med sin 16-årige son utanför draperiet Alltså, ungar på tre-fyra år fattar inte mycket av att morsan mörsar falanger medan han/hon ritar och bygger lego i salongssoffan, men en tonåring har totalkoll. Äckligt. Inga mer besök, vilket är tråkigt eftersom massösen tillhör toppskiktet i stan.

3. Asiens största naturliga bröst gjorde ett gästspel på söder. Helt utomjordiska. Dryga handbollar! Hon var extremt på och lockade och pockade, men jag har inte haft och tänker inte ha sex i salong. Ville inte ta hem henne och hon sov i salongen så där missade man något att berätta för barnbarnen kanske? Hon åkte tillbaks till Thailand för ett par dagar sedan, så slösa ingen tid på PM i ämnet.

4. Blev allokerad rum och när jag vänder mig om vid ljudet av tassande fötter möter min galna extjej min blick. Hon var totalt rabiat över att jag gick på massage, eller ens till en manlig kiropraktor, när vi dejtade. Nu stod hon där i sexig outfit med haka ned till golvet. Karma bruden, karma. Sällan har jag fått på mig paltorna så snabbt som vid det här tillfället.
Så var den salongen rökt och sannolikt de i närområdet också, helt övertygad om att hon kommer börja kolla upp mig igen. De som haft med försmådda thaikvinnor vet vad jag talar om.

Ja, ja. Det finns 280 till salonger att stilla klådan i.
Citera
2016-07-22, 08:24
Medlem
Parkerar, vet knappt var jag är.
Knacka på dörren till källarlokalen, en petite sak kommer o öppnar " du boka?"
Ja.
I sedvanlig ordning in på rummet, näckar. Efter vad som verkar var en evighet kommer hon in.
Börjar massera. Hon kan nog inte ett skit om massage egentligen.
Det blir mer o mer närgånget på benen, röven smeks, oljas in, rikligt. nu smeker hon vekrligen mitt hål. Jag säger inte emot. Putar lite så hon kommer åt mina ädlare delar. Fingrar min röv.
Vad vill du ha?
Kommer överens om tjänst och pris. Hon har fantastiska, köpta bröst.
Avslutning. Jag drar, kommer ut. På tok för tidigt. Har betalat för mkt för en tid som inte hålls.
Kommer inte gå dit igen, extratjänsten till trots då det var det enda hon kunde.
Citera
2016-07-22, 21:33
Avslutad
Först och främst vill jag tacka alla tips jag har fått från förra inlägget, ska besöka salongerna inom en snar framtid. Jaha fredag, varmt och sugen på massage. Körde en repris på söder med samma massör. Sanslöst jäkla bra massage hon ger, låg och njöt när hon knådar oå rumpan, benen, ryggen osv. Dags för vändning och hon frågor om jag vill ha HJ. Kontrar med att jag vill ha mera och hon erbjuder topless. 10 fingrar gick ner till 650. Knådar bröstet och armarna innan det var dags för HE. Drar av bhn och runkar av mig. Klämmer hennes små bröst och skjuter eb rejäl salut. Avslutas med nack massage och vatten
Citera
2016-07-22, 23:23
Medlem
Legat lite lågt på massagefronten ett tag men kan iaf berätta om en från i våras... Slutade lite tidigare från jobbet och tänkte att det fanns tid för lite behandling av en ömmande kontorskropp.
Beger i sydligt riktning i den stora huvudstaden och bestämmer mig för att testa en ny salong,, spänningen är ju trots allt det nästa!
Kommer in i en liten lokal med och möts av två halvsnygga förmågor men ändå helt ok. Blir invisad i ett rum med dörr och madrass på golvet,,, bestämmer mig i stunden att inte ta av mig kalsonger utan rullar istället bara upp boxershortsen längs benen...

Massagen börjar helt ok men skön massage av trötta ben..Efter stund känner jag mer och mer smek längs kanten och kalsongerna i cirklar,, först subtilt men sen rätt gött. Innan jag ens hunnit vända mig lutar hon sig fram greppar pungen första och frågar "massage there?"
Något överaskad svarar jag först "maybe" och skrattar mest..
Hon vill ha 300 kr för besväret man jag har bara 200 kr kvar så det blir mitt bud vilket hon går med på.

När vändingen kommer åker kallingarna av och hon attackerar min påle med van och stadig hand... Efter utförd behandling återgår hon till resten av massagen på utsatt tid..

Har aldrig varit med om det med kallingarna på,, men rätt gött var det!

Over and out!
Citera
2016-07-22, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Tog mig ut till västerort, kändes ovant som det var första gången. Satt utanför stället och drack en kall och tog en gmb i bilen och smårunkade lite. Stället som ligger utanför trafikerad väg gav mig plötsligt känslan av att jag var iaktagen på väg ner mot deras halv trappa ner.

Är det inte jobbigt att vara så paranoid?
Citera
2016-07-23, 01:57
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Satt utanför stället och drack en kall och tog en gmb i bilen och smårunkade lite. Stället som ligger utanför trafikerad väg gav mig plötsligt känslan av att jag var iaktagen på väg ner mot deras halv trappa ner.

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Är det inte jobbigt att vara så paranoid?
Jag blev mest oroad över runkandet i bilen. Är det nåt han kommer att åka dit för så är det inte för att han köper sexuella tjänster utan för förargelseväckande beteende när en barnfamilj passerar och barnen frågar vad farbror håller på med.
Citera
2016-07-23, 18:39
Medlem
Nybörjare på detta.. Sökte o provade två salonger i min hemstad i Norra Skåne, fick inget extra inte så mycket som lite touch..
Provade en salong i Malmö som hade tantra på menyn
Fick en trevlig tjej i 30 års åldern som gjorde en riktig porrig tantra, fick klämma o känna lite, vliken böna.
Sen vad som hände ja...säg det
Men jag var nöjd o belåten.
Så ni som är osäkra ger jag rådet bara prova mwn småstäderna är nog svåra.
Citera
2016-07-23, 20:48
Bannlyst
Övertalade min bror att följa ut och spana på nakenbad. Väl ute så åker vi förbi gamla damen isöderut. Jag sa om jag kan få låna lite pengar av bror så lovar jag att hon ställer upp på d.p.
Vi drack några kalla i solen och tog varsin gmb.

Vi sa att vi hade endast en tusenlapp och vi båda ville kulla henne okådat samtidigt. Ingen massage. Hon sa ok. Vi tog ut kukarna som var styva hon började suga som en galning båda in i munnen samtidigt. Vi slet av henne kläderna brorsan fick köra fittan cowgirl medan jag tog henne analt doggy. Jag kom först i munnen på henne. Brorsan kom i fittan.

Bra dag, vi båda garvade gott o länge över vilken sjysst deal vi fått för en tusenlapp
Citera
2016-07-24, 11:12
Medlem
WeirdEds avatar
Jag har besökt ett antal salonger under årens lopp, första besöket var för ganska precis 10 år sedan. Då fanns inte TMG, utan man fick hitta salongerna själv på stan, eller titta i annonserna i Citys hälsobilaga.

Jag försöker undvika dom renodlade bordellerna, vill helst ha en god massage och ett HJ eller BTB. Samtidigt gillar jag att prova nya salonger, så det händer att man hamnar på en bordell trots allt.

Återger här några besök från senare tid, och som särskiljer sig lite.

1. En salong i Stockholms förorter. Besökte den ganska ofta förr om åren, då en av mina favoritmassöser jobbade där, men den har nu bytt ägare och min favorit har bytt salong. Nåväl, salongen ligger bra till. Lagom ostört på kvällar och helger och finns gott om parkeringsmöjligheter på valfritt avstånd, så jag bestämde mig för att göra ett besök. Jag bokade via telefon, min vana trogen. Jag gillar inte behöva stå utanför och vänta på att dom kanske öppnar dörren, och sen dessutom kanske måste vända för att det inte finns en ledig tid. Blir insläppt och visad till ett rum med låsbar dörr. Jag noterar att inte mycket ändrats sen mina tidigare besök. Det är ägarinnan som masserar mig och hon gör ett bra jobb, inget slarv. När det börjar bli dags för vändning så lutar hon sig ner mot mitt öra och frågar om jag vill ha något extra. Jag beställer en BTB, och vi kommer överens om att 800 är ett bra pris. Även nu gör hon ett bra jobb, med bra inlevelse. När hon sitter grensle över mig och masserar ollonet med sina blygdläppar, så sträcker hon sig efter sin väska och börjar frenetiskt rota i den. Efter ett tag ger hon upp och konstaterar besviket "no condom". Istället vänder hon sig i en 69:a, och börjar suga. Jag brukar inte begära avsugning, det blir sällan bra, men den här damen kan sin sak. Det tar inte mer än ett par minuter innan jag skjuter av i hennes mun. Hon spottar diskret i en handduk, frågar om jag är nöjd, och fortsätter sedan med massagen den lilla tid som är kvar på min timme. Efteråt erbjuds dusch, ett glas vatten och lite godis innan jag beger mig av.

2. En salong i en annan förort. Dom hade en ladyboy i personalen, så dom hade en strid ström av besökare. Blev tillfrågad när jag ringde om det var hen jag ville boka, men jag nöjde mig med vem dom än hade ledig. När jag kommer dit visar det sig att det är en ganska ung tjej som ska massera mig, och som dessutom kan hyggligt bra svenska. Känns som att det på sin höjd kan bli ett HJ, om jag ens får frågan. Hursomhelst, massagen börjar, och den är ok men inte mer, men trots allt med en del teasing och en riktigt skön massage av rumpmuskulaturen. Strax efter vändning kommer också frågan, och jag beställer ett HJ och vill betala max 300. Hon vill absolut ha 500, och erbjuder sig att ta av kläderna. Överenskommet, och hon visar sig ha en fin, petit kropp. Genast böjer hon sig fram och börjar massera mig med sina bröst, och det utvecklar sig till vad jag skulle rubricera som en ganska avancerad BTB. Inte mig emot, och behandlingen avslutas med att jag lägger en sats mellan hennes bröst. En hygglig massage, och extra som var bra valuta för pengarna.

3. Återbesök på den första salongen, ett par månader senare. Blir tilldelad ägarinnan igen, och hon tilltalar mig med mitt förnamn, och minns vad jag betalade sist. Skriver dom ned sånt, tro? Massagen är lika bra som sist, och återigen beställer jag BTB. Den är lika bra som sist, och återigen letar hon i väskan, men den här gången har hon fyllt på lagret. Hon sätter på mig en kondom, och sätter sig försiktigt, det visar sig att hon vill ha in den analt. Trångt är det, men hon glider ner sakta, och till slut är jag inne till roten. Hon rider ett tag, innan vi byter till doggy, där hon manar på mig att köra hårt. Efter en svettig pålkransfest fyller jag gummit, och vi faller ihop på madrassen, bägge två slut men nöjda. Efter att vi pustat ut fortsätter massagen timmen ut. Inte illa, även om jag normalt inte uppskattar analt. Har fått det ett par gånger förut på salong, men föredrar vaginalt vid FS.
Citera
2016-07-24, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeirdEd
Jag har besökt ett antal salonger under årens lopp, första besöket var för ganska precis 10 år sedan. Då fanns inte TMG, utan man fick hitta salongerna själv på stan, eller titta i annonserna i Citys hälsobilaga.

Jag försöker undvika dom renodlade bordellerna, vill helst ha en god massage och ett HJ eller BTB. Samtidigt gillar jag att prova nya salonger, så det händer att man hamnar på en bordell trots allt.

Återger här några besök från senare tid, och som särskiljer sig lite.

1. En salong i Stockholms förorter. Besökte den ganska ofta förr om åren, då en av mina favoritmassöser jobbade där, men den har nu bytt ägare och min favorit har bytt salong. Nåväl, salongen ligger bra till. Lagom ostört på kvällar och helger och finns gott om parkeringsmöjligheter på valfritt avstånd, så jag bestämde mig för att göra ett besök. Jag bokade via telefon, min vana trogen. Jag gillar inte behöva stå utanför och vänta på att dom kanske öppnar dörren, och sen dessutom kanske måste vända för att det inte finns en ledig tid. Blir insläppt och visad till ett rum med låsbar dörr. Jag noterar att inte mycket ändrats sen mina tidigare besök. Det är ägarinnan som masserar mig och hon gör ett bra jobb, inget slarv. När det börjar bli dags för vändning så lutar hon sig ner mot mitt öra och frågar om jag vill ha något extra. Jag beställer en BTB, och vi kommer överens om att 800 är ett bra pris. Även nu gör hon ett bra jobb, med bra inlevelse. När hon sitter grensle över mig och masserar ollonet med sina blygdläppar, så sträcker hon sig efter sin väska och börjar frenetiskt rota i den. Efter ett tag ger hon upp och konstaterar besviket "no condom". Istället vänder hon sig i en 69:a, och börjar suga. Jag brukar inte begära avsugning, det blir sällan bra, men den här damen kan sin sak. Det tar inte mer än ett par minuter innan jag skjuter av i hennes mun. Hon spottar diskret i en handduk, frågar om jag är nöjd, och fortsätter sedan med massagen den lilla tid som är kvar på min timme. Efteråt erbjuds dusch, ett glas vatten och lite godis innan jag beger mig av.

2. En salong i en annan förort. Dom hade en ladyboy i personalen, så dom hade en strid ström av besökare. Blev tillfrågad när jag ringde om det var hen jag ville boka, men jag nöjde mig med vem dom än hade ledig. När jag kommer dit visar det sig att det är en ganska ung tjej som ska massera mig, och som dessutom kan hyggligt bra svenska. Känns som att det på sin höjd kan bli ett HJ, om jag ens får frågan. Hursomhelst, massagen börjar, och den är ok men inte mer, men trots allt med en del teasing och en riktigt skön massage av rumpmuskulaturen. Strax efter vändning kommer också frågan, och jag beställer ett HJ och vill betala max 300. Hon vill absolut ha 500, och erbjuder sig att ta av kläderna. Överenskommet, och hon visar sig ha en fin, petit kropp. Genast böjer hon sig fram och börjar massera mig med sina bröst, och det utvecklar sig till vad jag skulle rubricera som en ganska avancerad BTB. Inte mig emot, och behandlingen avslutas med att jag lägger en sats mellan hennes bröst. En hygglig massage, och extra som var bra valuta för pengarna.

3. Återbesök på den första salongen, ett par månader senare. Blir tilldelad ägarinnan igen, och hon tilltalar mig med mitt förnamn, och minns vad jag betalade sist. Skriver dom ned sånt, tro? Massagen är lika bra som sist, och återigen beställer jag BTB. Den är lika bra som sist, och återigen letar hon i väskan, men den här gången har hon fyllt på lagret. Hon sätter på mig en kondom, och sätter sig försiktigt, det visar sig att hon vill ha in den analt. Trångt är det, men hon glider ner sakta, och till slut är jag inne till roten. Hon rider ett tag, innan vi byter till doggy, där hon manar på mig att köra hårt. Efter en svettig pålkransfest fyller jag gummit, och vi faller ihop på madrassen, bägge två slut men nöjda. Efter att vi pustat ut fortsätter massagen timmen ut. Inte illa, även om jag normalt inte uppskattar analt. Har fått det ett par gånger förut på salong, men föredrar vaginalt vid FS.

Fina recensioner från dig.

Sedan lyckas du bevisa att tjejerna kan komma ihåg tidigare kunder. En del har ifrågasatt detta.
Citera
2016-07-24, 22:21
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Fina recensioner från dig.

Sedan lyckas du bevisa att tjejerna kan komma ihåg tidigare kunder. En del har ifrågasatt detta.

Du läser som du vill. Ingen har ifrågasatt det. Bara ifrågasatt den exakta motsatsen, att alla damer känner igen alla kunder och att just thailändskor skulle ha ett exceptionellt minne.

Många kan vittna om att de gärna drar rövare och låtsas som att de känner igen kunder. Självklart finns det massöser som kommer ihåg tidigare kunder. Även efter ett enda tidigare besök. Precis som jag kommer ihåg vissa massöser efter lång tid, och andra inte.
Citera
2016-07-25, 09:07
Medlem
B-types avatar
Har pausat lite från träsket men bestämde mig för att ta ett besök förra veckan.
Åker till mitt favoritställe just nu där dörren öppnas av en tjej med snygg kropp men rätt taskigt hy. Hon är dessutom upptagen får jag veta när jag klivit in. Den enda lediga är en dam som ser ut att vara en bra bit på fel sida om sextio. Nej tack. Jag drar vidare.
Vid nästa ställe sitter två riktigt ruggiga ugglor utanför och lapar sol. Nej tack. Nästa ställe.
Åker till en salong jag besökt en gång för ett par år sedan. Möts av en kort dam på runt 40 som knappast väcker några större begär men nu pallar jag inte att åka vidare.
Blir invisad i ett rum och intar klassisk position. Massagen är hyfsad, inte mer men hon vet vad hon gör med teasandet. Vid vändningen är det full flaggstång och frågan kommer snart nog. Hennes svenska är ganska risig och engelskan inte mycket bättre så förhandlingen blir lite förvirrad.
Jag känner för ett bj. Hon säger 1500. Jag skrattar och erbjuder 600... Efter ett tag tror jag att vi landar på 700. Osäkert men hon hämtar gummi, trär på och tar av sig allt utom bh.
Hon har en kropp som Pamela Anderson i början av karriären. Fast tvärtom....
Hon vet vad hon gör med munnen i alla fall och hon ställer sig så att jag kan smeka hennes våta fitta. Pillar även in ett finger i stjärten på henne vilket uppskattas.
Efter ett tag slutar hon suga och lägger sig på madrassen och kräver att bli knullad.
När jag går in i duschen efter avslutat uppdrag ser jag ett par betydligt yngre och snyggare förmågor i salongens inre delar. Ger tanten 800 och går ut i sommarsolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in