Citat:
Ursprungligen postat av
zebop
Det verkar mer och mer som om en del här fullständigt struntar i Lisa och istället ägnar sej åt ordvrängeri. Men jag är inte förvånad, sånt här har skett förr.
Ordvalen och meningsuppbyggnader påminner om en annan skribent som gärna kidnappade trådar och försökte göra tråd till sin. Tröttsamt är ett milt ord i sammanhanget !
Vad jag också ser är hur samma skribent använder sej utav sina surpuppa fasoner när nicket inte kan använda sej utav så mycket som en enda personlig källa pga yppandeförbudet.
Vilket bara där visar att yppandeförbudet fungerar alldeles ypperligt

Citat:
Ursprungligen postat av
FritzDaCat
Detta inlägg blev rapporterat redan efter några minuter.
Någon gillade det inte...
Edit: Även detta är rapporterat nu.

Hoppas det får stå kvar.
Hallå!
Någon som vill diskutera vad som hänt Lisa 7/6?
Lovar att inte skriva mer på Flashback om:
♤hon letade efter en toalett i ladan mittemot caféet
♤hon letade efter ett eluttag i ladan mittemot caféet för att ladda sin
mobiltelefon i
Tror inte heller att det var kollegorna som hade en svart suv och som Lisa ska ha lutat sig in mot enligt några eventuella vittnen. De skulle söderut och hade vad det verkar dessutom bråttom.
Tror inte heller att hon placerades inomhus för att skyddas från element som vistas utomhus. Det låg nog något mycket jävligare bakom placeringen än så.
Vad kan få någon (oavsett nationalitet) att göra något sådant här grymt? Här utgår jag ifrån att hon har knycklats in i något alldeles för litet och behandlats gruvligt.