Jag vet inte ens om detta är rätt tråd men vad är de som pågår nu??
50 miljoner människor på flykt och det väller in i Europa, bland annat Syrien men de känns som vem som helst bara han är arab få uppehållsstånd i Sverige.
Alla har vi sett "De Döda Barnen" och hur "Dansk Polis Inte Kan Stoppa Invandrare påväg till Sverige" och hela Europa säger Nej förutom Sverige och Tyskland.
När Sverige har enorma problem, demokratin har sagt sitt och då bildar de en kartellbildning, vad i helvete liksom?
Dessutom har vi IS rätt bra isolerat inne i Europa nu. Sharia lagar och sånt.
Jag tror vi är påväg mot en enorm ökning. Medelhavet och Öar som Kos, Italiens småöar. Mellan Turkiet och Grekland där bland annat alla barnen man sett dött.
Ungern som började med bygga ett stängsel mot Serbien och nu stannat tåg med flyktingar, försökt med sitt uppdrag men Tyskland är ju värre än Sverige, pratar om en halvmiljon varje år.
Danmark har slutat med tåg mellan Sverige och Tyskland, de mest hysteriska länderna och stackars Danmark mellan. Men de kan ha börjat igen.
Att det går till såhär:
https://youtu.be/Yp9CbtpG3jU
Berlin skulle förändras lika mycket som den har sen 1985.
Jag gillar Berlin som den är nu.
Stockholm bli som Malmö innan 20-talet, Handgranaternas Stad. Delar av Malmö, som Seved, hela Rosengård och flera liknande områden är lätt de mest kriminella området i Sverige.
Eller norra Europa för den delen.
Vad är de som pågår?