Citat:
Ursprungligen postat av
Illsuionist
Ser inte alls ljust ut, det du kan göra är att ta ur paragon points ur area damage (och även se till att inte ha det på gear) för att minimera belastning. Carnevil hade ju lagget genom hela season 3, vilket var synd då de absolut konkurrerade med DHs och Wizards i dmg output. Pain Enhancer och liknande ska du också undvika. Jävla skitspel som inte klarar av sånt här egentligen.
De borde kanske göra som i wow och stryka några siffror...
Fast det är ju inte antalet siffror, utan antal paket som är problemet.
Citat:
Ursprungligen postat av
GillarKebabtallrik
Hur går det för alla på säsongen so far? paragon? gear? Vad tycker ni?
Jag gillart som fan so far, p70X, fullt bra rollat ancient set etc. Gött att barbs har en plats i höga grifts. Lite komiskt att det BARA är barbs och monks i höga grupper nu, de två klasser som aldrig fick vara med i höga grifts förra säsongen:P. Ser mig spela betydligt mer den här säsongen än tidigare.
Inte spelat mycket alls faktiskt, men para ~400 och kört en solo 50 som jag clearade runt ~8 min, inte försökt något mer. Kört 58-59 i grupp, men långt ifrån gränsen där också.
Så fixar gear sakta men säkert och kör mer för exp atm än att faktiskt pusha.
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
För att man aldrig ser såna uttalanden från personer som är framgångsrika inom spel.
Really? Vad krävs för att vara framgångsrik för dig? I mina ögon är syftet att ha kul, är jag då framgångsrik om jag har roligt?
Skämt åsido, så kan du t.ex. kolla här
https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/3k7ndd/the_troubled_state_of_competitive_diablo_3/
Citat:
<intro>
First of let me start by saying that d3 is currently at a all-time high, and I'm having a lot of fun with the game. I really need to tip my hat at blizzard regarding some of the latest changes which include some balancing of rift progression different mobs give, down-scaling the RG fight, and the removal of trials. But this post isn't here to simply acknowledge that. I still have some major issues with the more competitive side of d3.
A lot of people say d3 isn't competitive, and to some degree they might be correct. But some of us dedicate enormous amounts of time and energy into it, and fight for the top spots on the leaderboard. We take the game seriously and therefor we get frustrated over certain aspects of the game.
Just a minor introduction of myself: I was a somewhat casual player until last season where i dedicated a lot of time and got into the more serious part of the community. I ended last season with a top 20 position on the solo dh leaderboard with a GR 62 clear in 10:47. My clan, in which i am the leader, was ranked #6 on the diablo3ladder at the end of season 3 despite having only 15 members. We are pushing hard this season as well, and i am closing in on 1k paragon.
</intro>
Sådär börjar det, och sen fortsätter det i tonen att det tyvärr tagit bort skicklighet ur spelet, men jag antar även han är kass, eftersom man
aldrig ser uttalanden från framgångsrika personer i spel.
Vad sägs som att hoppa ner från din höga häst?