2015-09-07, 22:01
Medlem
4522s avatar
Kommer lite i brallan om Viasat tar Serie A och La Liga.
Citera
2015-09-07, 22:05
Medlem
Steff83s avatar
Känns lite som att TV4-gruppen tappar mer och mer mark. Hur står det till ekonomin där? Framförallt SBS men även Viasat har ju rånat dom på en del profiler också.
Citera
2015-09-07, 22:06
Medlem
Tlagnojs avatar
Hoppas verkligen inte det blir viasat. Vill kunna se mina sändningar utan lagg varje gång det är stormatch.
Citera
2015-09-07, 22:08
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Jävlar vad skönt om Viasat köper upp La Liga, då finns det en gud!
Citera
2015-09-07, 22:09
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Tror nog tian tar den rollen och inte sexan. Som är kanalen som har mest tittare om jag kommer ihåg rätt.

Tian har ju slutat att sända både NFL och engelska championship den här säsongen, så det har ju nästan varit lite att den kanalen skulle skippa att visa sport men jaja den som lever får se.
Citera
2015-09-07, 22:17
Medlem
sebastian_s avatar
https://m.youtube.com/watch?v=kHXfHFNlJ_w serie a på viasat. Då blir keps bak och fram och fila tröja på när vi rattar in världens bästa liga.
Citera
2015-09-07, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
https://m.youtube.com/watch?v=kHXfHFNlJ_w serie a på viasat. Då blir keps bak och fram och fila tröja på när vi rattar in världens bästa liga.

Bästa introt någonsin
Citera
2015-09-07, 22:19
Medlem
Kommer bli roligt att höra Nivas olika anekdoter om La Liga och Serie A
Citera
2015-09-07, 22:24
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Bästa introt någonsin
Tänk om de skulle våga dunka igång sändningen med det! Vad gör föresten petter johanson idag? Han var grym kommentator under serie a matcherna på canal plus
Citera
2015-09-07, 22:28
Medlem
Är det klart med Serie A?

Oavsett, hur står det till med La Liga?

Vill ju kunna se det någon gång nu när man skaffat kanalerna...

Hade varit perfekt om Viasat tog det dock så har man allt (CL, PL, La Liga) på ett paket!
Citera
2015-09-07, 22:49
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_

Jävlar vad fint.
Citera
2015-09-07, 22:52
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Lagerbäck tycker jag funkar, för han tittar bara på det rent spelmässiga. Inte någon som rabblar namn och historier. Vore underbart kul att höra Lagerbäck analysera Serie A-matcher.

Annars ser jag gärna Simon Bank och Martin Åslund, båda kan Serie A. Martin Åslund både spelmässigt samt ekonomiskt. Simon Bank är allround och kan bakgrundshistorier och sådant.

Vill inte se Wilbacher, Birro eller liknande, blir för mycket poserand och ytligt trams med den typen av Calcio-älskare.

Hoppas också att Glenn Strömberg slipper köra Serie A. Märks att han är helt less på italiensk fotboll. Han verkar knappt ha någon koll alls på den längre. Han tycker Premier League är mycket roligare, därför ska han få köra det.

Nu är jag ju gammal som gatan, men jag skulle vilja se likt gamla Champions League-studion med Claes Åkesson och Thomas Nordahl. Släng in Åslund så är jag nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in